BayZ
80+ Bronze
- Katılım
- 7 Ocak 2021
- Mesajlar
- 676
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 352
- İsim
- Ziya Yılmaz
Acer RG321QU 31,5" 170 Hz 1 ms Cinsi 1 adet monitörü hepsiburada sitesi üzerinden bu satıcıdan aldım ürün arızalandı ürünü acer servisine gönderdiğimde ürün ile alakalı olarak orjinal olmayan adaptöre bağlı olarak arızalandığı ve garanti kapsamı dışında olduğu söylendi ve raporlandı. Ben memur olarak görev yapmaktayım ve şahsi kullanımımda olan akşamdan akşama 2 saat fırsat bulursak çalıştırılan bir cihaz olup sonradan adaptör vs. arayışına girmem mümkün değil kaldı ki bu ürün monitör kategorisinde üst segment bir ürün olup orijinal olmayan bir güç kablosuyla riske atılabilecek bir cihaz değil. Firmayla telefon ile görüştüğümde konunun ve sorunun onlarla alakalı olmadığını ve Acer firmasıyla sorunu çözmem gerektiği söylendi. Şimdi Acer benim fabrikama ait olmayan adaptör var diyor bu firma kutudan ne çıktıysa o orjinal diyor. Günün sonunda tüm hata benimmiş gibi bir algı yaratılıyor. Bu kadar para verip almış olduğum bir cihaz tek zerre toz bulunmayan bir cihaza benim dandik alalade bir adaptör uydurduğum söyleniyor. Adaptörüm arızalansa garantili ürün garantiye gönderirdim. Cihazın daha öncesinde hiçbir servis kaydı bulunmamaktadır. Satıcının biri hepsiburada aracılığı ile revize ürün göndermiş. Hepsiburadaya yazdım tüm belgeler ile birlikte dönüş yok, Acer'a mail attım dönüş yok kimse bu konunun arkasında durmuyor. Benzeri bir konu başına gelen bi akıl verebilecek yardımcı olabilecek arkadaşım var mıdır?
Merhaba Z Bey, Ben Zinet, 544 irtibat numarasından görüşmemize istinaden, Yaşanan durum için üzgün olduğumu belirtmek isterim. Hepsiburada olarak tüm müşterilerimizin mutlu ve keyifli alışveriş yapmasını diliyoruz. Bu nedenle bir sonraki siparişinizde aynı durumu yaşamamanız adına sorumlu departmanıma bilgi veriyorum. 49numaralı siparişinizdeki Acer RG321QU 31,5" 170 Hz 1 ms (Hdmı+Display) Freesync Premium QHD ( 2560 x 1440 ) HDR 10 Oyuncu Monitör UM.JR1EE.P01 ürününüzle ilgili geri bildiriminiz doğrultusunda dilerseniz iade talebinizi oluşturabiliriz. Ürün satıcı firmaya teslim edildikten sonra 2 iş günü içerisinde incelenir. Talebiniz onaylandığında ödemeniz Hepsipay hesabına1 iş günü içerisinde yapılır. Bankalardan kaynaklı paranın kredi kartınıza geçmesi 2 günü, banka kartınıza geçmesi 8 iş gününü bulabilir. Bankaların geri ödeme süreçleri hakkında detaylı bilgiye web sitemizde https://www.hepsiburada.com/cozummerkezi/sikca-sorulan-sorular-detay/388 bağlantısı üzerinden erişebilirsiniz.
Ben ürünü 4324tlye aldım çakma ürün gönderdiler değişim değil iade kabul ediyorlar. Güncel fiyat aynı sitede 7999 tl. Sizce bu nasıl bir iştir ey ahali?
Mesaj otomatik birleştirildi:
Merhaba Z Bey, Ben Zinet, 544 irtibat numarasından görüşmemize istinaden, Yaşanan durum için üzgün olduğumu belirtmek isterim. Hepsiburada olarak tüm müşterilerimizin mutlu ve keyifli alışveriş yapmasını diliyoruz. Bu nedenle bir sonraki siparişinizde aynı durumu yaşamamanız adına sorumlu departmanıma bilgi veriyorum. 49numaralı siparişinizdeki Acer RG321QU 31,5" 170 Hz 1 ms (Hdmı+Display) Freesync Premium QHD ( 2560 x 1440 ) HDR 10 Oyuncu Monitör UM.JR1EE.P01 ürününüzle ilgili geri bildiriminiz doğrultusunda dilerseniz iade talebinizi oluşturabiliriz. Ürün satıcı firmaya teslim edildikten sonra 2 iş günü içerisinde incelenir. Talebiniz onaylandığında ödemeniz Hepsipay hesabına1 iş günü içerisinde yapılır. Bankalardan kaynaklı paranın kredi kartınıza geçmesi 2 günü, banka kartınıza geçmesi 8 iş gününü bulabilir. Bankaların geri ödeme süreçleri hakkında detaylı bilgiye web sitemizde https://www.hepsiburada.com/cozummerkezi/sikca-sorulan-sorular-detay/388 bağlantısı üzerinden erişebilirsiniz.
Ben ürünü 4324tlye aldım çakma ürün gönderdiler değişim değil iade kabul ediyorlar. Güncel fiyat aynı sitede 7999 tl. Sizce bu nasıl bir iştir ey ahali?