Neler Yeni

2. El Ekran Kartı Onarım Süresi Dolmasına Rağmen Değişim Yapmıyor

Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
192
bu garanti dışında bir hizmet talebi adamlar ztn ücretsiz onarım teklif etmişler müşteri memnuniyeti olsun diye ?
20 iş gününü geçtiyse seçimlik hakkı doğuyor. Çünkü çoktan tamir edilip gelmesi lazımdı. Ama kartın sahibi olmadığı için muhatap arkadaş değil. O kısım zora sokabilir arkadaşı.
 

Can...

80+ Platinum
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
11,197
Kullanım hatası nedeniyle ortaya çıkan hasarlarda veya garantisi bitmiş ürünlerde ücretli onarım yapıldıǧı durumlarda, gereken tamirin eksik yapıldığı veya hiç yapılmadıǧı anlaşılırsa durumlarda nasıl hareket edilmeli?
Bu durumda; tüketicinin 6502 sayılı Kanunun 15 inci maddesinde yer alan ayıplı hizmete yönelik seçimlik haklardan birini satış sonrası hizmeti saǧlayana karşı talep edebileceği değerlendirilmektedir. Ayrıca, tüketicinin her durumda tazminat hakkı da saklıdır.
Ürün daha eline ulaşmamış eksik tamir yada tamir yapılmadığını kanıtlayamazsın tekrar söylüyorum adamlar ztn tamir teklif etmiş bu konuyu açan vatandaş boş yere işi yokuşa sürmüş asıl adamlar haklı bu durumda istediği kadar dava etsin aklınca firmayı suçlayıp garantisi bitmiş üstüne 6 ay geçmiş ürünü sıfırı ile değiştirecek varmı öyle dünya :D
 

muhammetdd

80+ Bronze
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
1,378
Dahası  
Reaksiyon skoru
654
İsim
Muhammet
Abi hastayım şu bilmeyipte yorum yapanlara. Hiç bir fikirleri yok ama herşeyi bildiklerini sanıyorlar.

Onarılmak üzere yetkili servis istasyonuna gönderilen bir malın azami tamir süresi ne kadardır?
Azami tamir süresi otomobiller ve kamyonetler için 45 iş günü, diǧer tüm mallar için ise 20 iş günüdür.

Azami tamir süresi ne zaman başlar?
Azami tamir süresi, garanti süresi içerisinde, mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar.

Tüketici arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup ve benzeri bir yolla yapabilir. Uyuşmazlık halinde bildirime ilişkin ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.
Tamam. Teknik servis hatasını kabul edip, özür amaçlı ücretsiz tamir sunmuş. Fakat arkadaş üst model sıfır kart istemiş, garantisi bitmiş bir ekran kartı için. Burada iki tarafında haklılık payı mevcut fakat arkadaş kurnazlık peşinde. 6700XT 12K, arkadaş üst model istiyor, yani 15K civarlarında bir kart. 3-4 Günlük gecikmeyi kullanarak 15K'lık ekran kartı almayı düşünüyor. Bence bu tarafta servis haklı.
 

Aykut D.

80+ Gold
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
6,801
Tamam. Teknik servis hatasını kabul edip, özür amaçlı ücretsiz tamir sunmuş. Fakat arkadaş üst model sıfır kart istemiş, garantisi bitmiş bir ekran kartı için. Burada iki tarafında haklılık payı mevcut fakat arkadaş kurnazlık peşinde. 6700XT 12K, arkadaş üst model istiyor, yani 15K civarlarında bir kart. 3-4 Günlük gecikmeyi kullanarak 15K'lık ekran kartı almayı düşünüyor. Bence bu tarafta servis haklı.
Dua etsin servis daha yapıyor yapmayadabilir daha :D .
 
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
192
Ürün daha eline ulaşmamış eksik tamir yada tamir yapılmadığını kanıtlayamazsın tekrar söylüyorum adamlar ztn tamir teklif etmiş bu konuyu açan vatandaş boş yere işi yokuşa sürmüş asıl adamlar haklı bu durumda istediği kadar dava etsin aklınca firmayı suçlayıp garantisi bitmiş üstüne 6 ay geçmiş ürünü sıfırı ile değiştirecek varmı öyle dünya :D
Tamam. Teknik servis hatasını kabul edip, özür amaçlı ücretsiz tamir sunmuş. Fakat arkadaş üst model sıfır kart istemiş, garantisi bitmiş bir ekran kartı için. Burada iki tarafında haklılık payı mevcut fakat arkadaş kurnazlık peşinde. 6700XT 12K, arkadaş üst model istiyor, yani 15K civarlarında bir kart. 3-4 Günlük gecikmeyi kullanarak 15K'lık ekran kartı almayı düşünüyor. Bence bu tarafta servis haklı.
Kişisel fikir ve düşüncelerin önemi yok yani boş yapmaya gerek yok. Kanun kanundur 20 iş gününü geçmemeli diyor kanun. Hak doğar.
 

Can...

80+ Platinum
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
11,197
Tamam. Teknik servis hatasını kabul edip, özür amaçlı ücretsiz tamir sunmuş. Fakat arkadaş üst model sıfır kart istemiş, garantisi bitmiş bir ekran kartı için. Burada iki tarafında haklılık payı mevcut fakat arkadaş kurnazlık peşinde. 6700XT 12K, arkadaş üst model istiyor, yani 15K civarlarında bir kart. 3-4 Günlük gecikmeyi kullanarak 15K'lık ekran kartı almayı düşünüyor. Bence bu tarafta servis haklı.
TAMAM işte ona göre bi o akıllı bu kafayla harcanıyor buralarda en azıdan şansını denemiş :D
 

Can...

80+ Platinum
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
11,197
Kanun kanundur 20 iş gününü geçmemeli diyor kanun. Hak doğar.
GARANTİ SÜRESİ İÇİNDE DİYOR kendisi ücretli tamire gönderiyor. Üstüne ztn biraz kafayı kullanırsan inadına anlamamak yerine düşünürsen ztn anlarsın adamların o süreyi telafi etmek için ÜCRETSİZ TAMİR önermesini. Bir mağdurluk yok burada adamlar. Olan mağdurluğu da gidermeye çalışıyor ztn
 
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
192
Hocam tamam anladım. 20 Günü geçince ne olması gerekiyor onu da söyleyin, ona göre yorum yapalım. Yani üst model kart verilmek zorundaysa alsın arkadaş.
Mesaj otomatik birleştirildi:

GARANTİ SÜRESİ İÇİNDE DİYOR kendisi ücretli tamire gönderiyor. Üstüne ztn biraz kafayı kullanırsan inadına anlamamak yerine düşünürsen ztn anlarsın adamların o süreyi telafi etmek için ÜCRETSİZ TAMİR önermesini bir mağdurluk yok burada adamlar gidermeye çalışıyor ztn
Bu yaşına kadar öğretmenlerinin öğretemediği okuma ve yazmayı ben öğretemem sana. Yukarıda attım aç tekrar tekrar oku anlarsın umarım. Haklarınızı bilin arkadaşlar.
 

Can...

80+ Platinum
Katılım
14 Mayıs 2020
Mesajlar
11,197
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu yaşına kadar öğretmenlerinin öğretemediği okuma ve yazmayı ben öğretemem sana. Yukarıda attım aç tekrar tekrar oku anlarsın umarım.
Neyse Klasik papağan sendromu bak dalgana sende o kapasite yok adamlar mağduriyeti gidermek için ztn ücretsiz tamir öneriyor neyse anlayacak zeka yok sende boş ver bays bebek :peepokalp:
 

Burak.34

80+
Katılım
21 Şubat 2024
Mesajlar
35
20 iş gününü geçtiyse seçimlik hakkı doğuyor. Çünkü çoktan tamir edilip gelmesi lazımdı. Ama kartın sahibi olmadığı için muhatap arkadaş değil. O kısım zora sokabilir arkadaşı.
Şimdi bu durumda kartın sahibi ben ürünü sattım beni ilgilendirmez, asla yardım etmem derse ne olacak ürünün akibeti?

Bir de bu işlerden anlıyorsunuz, ben 2 yıl önce bazı pc bileşenleri satmıştım 2. el, garantileri çoktan bitmiştir ama. Ben zamanında faturalari verirken TC no ve adresimi kapamıştım, ismim ve fatura no vs hersey açık, alan adamın garantiyle işi olsaydı bu TC no ve adresi kapatmamdan dolayı sorun olur muydu? Bir konuda önemli olanın fatura no olduğunu, yeterli olduğunu yazmışlar.
 

SystemGC

80+
Katılım
19 Eylül 2020
Mesajlar
342
Dahası  
Reaksiyon skoru
123
İsim
Ahmet Unsal
Konuda garantili ve faturalı olduğunu belirtmişsin. Ancak servisi aradığında garantisi bittiğini söylüyorlar.
Fatura tarihini birebir sen gördüğün için servisin garantisi bitmiş olduğuna kanaat getirdin o kısmı pek anlamadım.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,060,493
Mesajlar
9,533,708
Üyeler
168,454
Son üye
ismai
Top Bottom