Hepsiburada İade?

Frost

80+
Katılım
8 Haziran 2020
Mesajlar
2
Reaksiyon skoru
2
Arkadaşlar merhabalar! Ben 16 Mayıs'ta Hepsiburada'nın içinde ki bir mağazadan Razer klavye siparişi verdim 27 Mayıs'ta elime ulaştı fakat hüsrana uğradım. Gelen ürün bana ait bir ürün değildi ama faturaları doğruydu müşteri hizmetleri ile görüştüm ürünler de karışıklık olmuş olabilir vs diyerekten bana ürünü açtırıp deforme etmeden bakmamı ve söylememi istedi baktığım da parfüm vardı içinde, daha sonra iade talebi oluşturdum Aras Kargo ile geri yolladım bu sefer de iade talebim reddedildi gene arayıp sordum benim ürünümün iadesin de herhangi bir sıkıntı yokmuş tamamen satıcı firmayla alakalıymış durum. Sonuç olarak tabii ki o firma da haklı adamlar teknolojik ürünler satıyorlar iade olarak parfüm geliyor reddedilir doğal olarak. Neyse müşteri hizmetlerinde ki hanım efendi sistemde gözüken bir talep açtı adıma çözüm merkezi ilgilenecekmiş falan buraya kadar sorun yok fakat aynı gün içerisinde bir mesaj geliyor bana bir sipariş numarası bu ürünün ne olduğunu bilmiyorum gelen şey nedir fikrim yok, pazartesi günü gelecekmiş tahmini teslimat süresi öyle gözüküyor. Şimdi sizlere sorum şudur bu gelen şey benim onlara iade ettiğim parfüm mü? Yoksa bana kendi Razer klavyemi mi getirecekler? Yanıtlarsanız çok sevinirim.
 
Anlattığın kadarıyla karışık bir durum . Yani bunu bilmek biraz zor. Mecbur yarını bekleyeceksiniz. Bu arada merakımdan soruyorum , bende klavye alıcam da , hangi klavyeyi aldınız ? ( Konuyla ilgisi yok sadece merak )
 
Kanka o kadar okudum ama hiçbir şey anlamadım be. :/ Olaylar baya karışmış.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: GRR8
Anlattığın kadarıyla karışık bir durum . Yani bunu bilmek biraz zor. Mecbur yarını bekleyeceksiniz. Bu arada merakımdan soruyorum , bende klavye alıcam da , hangi klavyeyi aldınız ? ( Konuyla ilgisi yok sadece merak )
Razer Ornata Chroma
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Kanka o kadar okudum ama hiçbir şey anlamadım be. :/ Olaylar baya karışmış.
Karışık değil kısaca ben klavye sipariş ediyorum fakat parfüm geliyor faturalara bakıyorum klavyenin faturası çıkıyor bende müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirip iade tabeli oluşturuyorum geri yolluyorum bu sefer de firma ürünü kabul etmiyor onlara ait olmadığı için ben tekrar müş hizmetlerini arıyorum sadece çözüm merkezinin görebildiği bir talep oluşturuyor detaylıca notlarını ekliyor olay bu zaten asıl sorum şu bu talep açıldıktan yaklaşık 2 3 saat sonra telefonuma mesaj geliyor bir sipariş kodu bakıyorum benden kesinti yok para alınmamış ürünün ne olduğunu da bilmiyorum düşündüğüm şey şu mağduriyetimi gidermek için ya klavye mi yollayacaklar yada o iade ettiğim parfümü yollayacaklar ki o parfüm geri gelirse bu dolandırıcılığa girer bir çok kişide klavyenin geleceğini söylüyor inşallah dua ediyorum klavye gelir. Bende sizlerin fikrini almak istedim sadece.
 
Son düzenleme:
senin gönderdiğin ürün gelecek büyük ihtimalle
 
Son durum nedir şuan konuyu okudum ve merak ettim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,154,013
Mesajlar
10,400,089
Üyeler
183,504
Son üye
ridvank
Geri
Top