HP, HyperX'i satın aldı!

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Cloud 2'ye bir şey olmasın...
Alacağım onu...
 
Omen varken ne gerek vardı
OMEN markası, SteelSeries, Logitech gibi firmalar kadar büyük etki yaratamadığından yapmış olabilir.

Makalede öyle yazıyor.
 
Hmmm bir marka daha çöp oldu:D
 
R.I.P.

Kingston HyperX

Acaba ne zaman " Kingston HyperX" diye satılan ürünler "HP HyperX" olarak düzenlenir ?
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,859
Mesajlar
11,081,960
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top