Huawei D14 Alınır mı?

Taha.

80+
Katılım
15 Şubat 2021
Mesajlar
466
Reaksiyon skoru
310
Arkadaşım 3500U'lu modelini kullanıyor ısınmadığnı söylüyor.

O cihaz 6000 TL etmez bu arada.
 
Oyunlarda falan ısınıyormuş. Arkadaşım söylemişti ama oyun için üretilmediğini düşünürsek sıkıntı olmaz gibi.
 
Ben d15 i takasla 3500 e aldım
Şuan fiyatları aşırı pahalandı bu fiyatta olmasa alınır.
 
Halihazırda 3500U işlemcili modelini kullanıyorum. Pek ısınma yok. Ben aldığımda 5.000 TL idi. Ama şuan ki fiyatı hak ediyor mu bilemedim. Oyun konusunda şimdiden söyleyeyim pek bir şey bekleme. Ama iş kısmında yeterli buluyorum. Şarj vs. gayet yerinde.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,115
Mesajlar
11,073,662
Üyeler
198,059
Son üye
CraZe
Geri
Top