Neler Yeni

❌İndirim Bitti! Huawei freebuds se2 200TL +50TL KARGO

Hocam sana elden aldığın için sonrasında bir mesaj veya arama geldi mi ?
Teknosa anket üzerinden sms geldi mağazada iade edilmiştir değerlerendirin diye onun dışında arayan yok sistemdede teslim edildi olarak gözüküyor. İsteselerde vermem zaten.
 
thh dilekçesi için yeterlimi beyler?
Teknosa’dan 04.03.2025 tarihinde Huawei FreeBuds SE 2 model kulaklığı 248,90 TL bedel ile satın aldım. Ancak, 05.03.2025 tarihinde tarafıma siparişimin teknik bir aksaklık nedeniyle iptal edildiği bildirildi. Buna rağmen, aynı ürünü sipariş eden birçok kişinin siparişlerinin iptal edilmediği ve kendilerine ürünün kargolandığı bilgisine ulaştım.


Sipariş numaram: xxx


Bu durum, eşitlik ilkesine aykırı olup, tarafıma yapılan uygulamanın haksız olduğunu düşünmekteyim. Satın alma işlemini geçerli bir şekilde tamamlamış olmama rağmen, keyfi bir iptal işlemiyle mağdur edildiğim kanaatindeyim. Siparişimde belirtilen ürünün tarafıma da gönderilmesi veya mağduriyetimin giderilmesi için gerekli işlemlerin yapılmasını talep ediyorum.
Şikayet ettin mi hocam ?
 
Ürünün fiyatının ekstra kupon yardımı(kampanya) ile inmesini ''sistemsel hata'' olarak yazmışlar öyle iptal etmişler marketdeki rafla kasa arasındaki fiyat uyuşmazlığından bir farkı yok ben fiyatına bakarım kampanyanı düzgün ayarlayıp yapıcaksın.
 
Firmalar bunu çok sık yapmaya başladı. Nasıl olsa iptal ediyorlar thh de haksız çıkıyorsun her türlü kazanıyorlar. Bu foruma girilen başlık binlerce tıklamalar google istatistik artışı vs vs beleş reklam
 
hakkınız arayın hocam thh ye başvurmayı unutmayın
 
sizlere kargodan sonra mı iptal sms'si geldi.
evet bana da geldi, urun su an teslimat subesinde gozukuyor ama benim sehrimde gozukmuyor, buyuk ihtimalle sahte kargo kodu girdiler veya baska bir urunun kargo kodunu girdiler, teslim edilmis olarak gosterecekler jackallar
 
**Şikayet Edilen Firma:** Teknosa İç ve Dış Ticaret A.Ş.

**Şikayet Konusu:** Siparişin Keyfi Olarak İptal Edilmesi

**Şikayet Açıklaması:**
04.03.2025 tarihinde Teknosa’nın internet sitesi üzerinden **Huawei FreeBuds SE 2** model kablosuz kulaklığı **248,90 TL** bedel ile satın aldım. Ancak, **05.03.2025** tarihinde tarafıma siparişimin **teknik bir aksaklık nedeniyle iptal edildiği** bildirildi.

Buna rağmen, **aynı ürünü satın alan birçok tüketiciye siparişlerinin kargolandığını tespit ettim.** Siparişim geçerli bir şekilde tamamlanmış ve bedeli ödenmiş olmasına rağmen, **herhangi bir haklı gerekçe gösterilmeksizin iptal edilmesi tüketici haklarına aykırıdır.**

**6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 6. maddesi** uyarınca, **satıcı, satışa sunduğu mal veya hizmeti taahhüt ettiği şekilde tüketiciye sağlamakla yükümlüdür.** Aynı zamanda, **Ayıplı Hizmet Yönetmeliği’nin 15. maddesi gereği** tüketicinin bilgilendirilmesi ve mağduriyetinin giderilmesi zorunludur.

**Sipariş numaram:** xxx

**Talebim:**
- Siparişimin haksız şekilde iptal edilmesi nedeniyle mağduriyetimin giderilmesi,
- **Ürünün tarafıma teslim edilmesi.** (Ücret iadesi istemiyorum, yalnızca ürünün gönderilmesini talep ediyorum.)

**Ekler:**
1. Sipariş ekran görüntüsü
2. İptal bildirimi

Yukarıda belirttiğim hususlar doğrultusunda **sipariş ettiğim ürünün tarafıma teslim edilmesini talep ediyorum.

Beyler kendinize göre ayarlayın metni. olay kulaklık veya parada değil olay firmaların alıcıyı eşşek yerine koymasında. kulaklığa gram ihtiyacım yok ama sırf bu yüzden bende thh ye başvurdum .
BAŞVURMAYI UNUTMAYIN BEYLER.
 
**Şikayet Edilen Firma:** Teknosa İç ve Dış Ticaret A.Ş.

**Şikayet Konusu:** Siparişin Keyfi Olarak İptal Edilmesi

**Şikayet Açıklaması:**
04.03.2025 tarihinde Teknosa’nın internet sitesi üzerinden **Huawei FreeBuds SE 2** model kablosuz kulaklığı **248,90 TL** bedel ile satın aldım. Ancak, **05.03.2025** tarihinde tarafıma siparişimin **teknik bir aksaklık nedeniyle iptal edildiği** bildirildi.

Buna rağmen, **aynı ürünü satın alan birçok tüketiciye siparişlerinin kargolandığını tespit ettim.** Siparişim geçerli bir şekilde tamamlanmış ve bedeli ödenmiş olmasına rağmen, **herhangi bir haklı gerekçe gösterilmeksizin iptal edilmesi tüketici haklarına aykırıdır.**

**6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 6. maddesi** uyarınca, **satıcı, satışa sunduğu mal veya hizmeti taahhüt ettiği şekilde tüketiciye sağlamakla yükümlüdür.** Aynı zamanda, **Ayıplı Hizmet Yönetmeliği’nin 15. maddesi gereği** tüketicinin bilgilendirilmesi ve mağduriyetinin giderilmesi zorunludur.

**Sipariş numaram:** xxx

**Talebim:**
- Siparişimin haksız şekilde iptal edilmesi nedeniyle mağduriyetimin giderilmesi,
- **Ürünün tarafıma teslim edilmesi.** (Ücret iadesi istemiyorum, yalnızca ürünün gönderilmesini talep ediyorum.)

**Ekler:**
1. Sipariş ekran görüntüsü
2. İptal bildirimi

Yukarıda belirttiğim hususlar doğrultusunda **sipariş ettiğim ürünün tarafıma teslim edilmesini talep ediyorum.

Beyler kendinize göre ayarlayın metni. olay kulaklık veya parada değil olay firmaların alıcıyı eşşek yerine koymasında. kulaklığa gram ihtiyacım yok ama sırf bu yüzden bende thh ye başvurdum .
BAŞVURMAYI UNUTMAYIN BEYLER.
akşam başvurucam olay 200tl değil bu düzen.
 
akşam başvurucam olay 200tl değil bu düzen.
1741186826188.png

2022 de yine indirimli urun kapmistik, iptal etmislerdi :D bilerek yapiyorlar
 
Geri
Top