Ramazan Can
80+
- Katılım
- 7 Aralık 2022
- Mesajlar
- 22
- Reaksiyon skoru
- 1
Anakartım lga 775 pin ve islemcim pentium 6700 ve Q9550 ye yukseltmeyi dusunuyorum yeni islemci almak yerine anakart ve i3.2 nesil islemcimi alsam
Güç olarak Q9550 alır sanırım ama ben bunlardan birini alacak olsam 2. nesil İ3 alırdım en azından ilerde yükseltme şansın oluyor.İ3 2.nesil işlemcimi Q9550 işlemcimi
Güç olarak Q9550 alır sanırım ama ben bunlardan birini alacak olsam 2. nesil İ3 alırdım en azından ilerde yükseltme şansın oluy
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Eklemeyi unuttum 9 10 ay kadar beni idare etsin yeter ileride guclü bir sistem toplamayi hedefliyorum sistem su olacak
Işlemci Q9550
Anakart foxconn g41mxe
Ekran kartı hd7850 1 gb dx11.1
Ram 4+4 8 1333 mhz hı-level
Bana 9 10 ay kadar valo cs gibi oyunlari oynatirmi
Gerekli değildi sanırım çünkü benim kartım dx11 di sorunsuz oynuyordum fh4 açılmıyordu meselaValorant için DX12 lazım diye hatırlıyorum. Onun dışında işini görür sanırım ama yüksek Fps bekleme.
Dx11 lazım hocam. 7850 ile oynarValorant için DX12 lazım diye hatırlıyorum. Onun dışında işini görür sanırım ama yüksek Fps bekleme
60-70 fln herhalde x5450 yle 70-80 alıyordum benBeyler yardiminiz icin sagolun Q9550 ile ortalama kac fps alirim