Çözüldü✓ İ3 2.nesil işlemcimi Q9550 işlemcimi

Katılım
7 Aralık 2022
Mesajlar
22
Reaksiyon skoru
1
Anakartım lga 775 pin ve islemcim pentium 6700 ve Q9550 ye yukseltmeyi dusunuyorum yeni islemci almak yerine anakart ve i3.2 nesil islemcimi alsam
 
Güç olarak Q9550 alır sanırım ama ben bunlardan birini alacak olsam 2. nesil İ3 alırdım en azından ilerde yükseltme şansın oluy
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Eklemeyi unuttum 9 10 ay kadar beni idare etsin yeter ileride guclü bir sistem toplamayi hedefliyorum sistem su olacak
Işlemci Q9550
Anakart foxconn g41mxe
Ekran kartı hd7850 1 gb dx11.1
Ram 4+4 8 1333 mhz hı-level
Bana 9 10 ay kadar valo cs gibi oyunlari oynatirmi
 
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Eklemeyi unuttum 9 10 ay kadar beni idare etsin yeter ileride guclü bir sistem toplamayi hedefliyorum sistem su olacak
Işlemci Q9550
Anakart foxconn g41mxe
Ekran kartı hd7850 1 gb dx11.1
Ram 4+4 8 1333 mhz hı-level
Bana 9 10 ay kadar valo cs gibi oyunlari oynatirmi
Valorant için DX12 lazım diye hatırlıyorum. Onun dışında işini görür sanırım ama yüksek Fps bekleme.
 
Bir süre iş görür. İ3 alırsan anakart da alman gerekecek. Ben olsam q9550 alırdım sonra zaten giçlü sistem toplayacakmışsın.
 
Valorant için DX12 lazım diye hatırlıyorum. Onun dışında işini görür sanırım ama yüksek Fps bekleme.
Gerekli değildi sanırım çünkü benim kartım dx11 di sorunsuz oynuyordum fh4 açılmıyordu mesela
 
Beyler yardiminiz icin sagolun Q9550 ile ortalama kac fps alirim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,647
Mesajlar
11,069,236
Üyeler
197,950
Son üye
Mezomorto
Geri
Top