R Renor 80+ Katılım 26 Temmuz 2022 Mesajlar 57 Reaksiyon skoru 1 4 Aralık 2022 #1 Merhaba elimde yurtdışından getirilen iphone 11 var, pasaport'a kayıt ettiricem fakat pasaport'un süresi geçti pasaportu yeniletip imei kaydı yapabiliyor muyuz? yenilettikten sonra yurtdışına çıkmak zorunda mıyız?
Merhaba elimde yurtdışından getirilen iphone 11 var, pasaport'a kayıt ettiricem fakat pasaport'un süresi geçti pasaportu yeniletip imei kaydı yapabiliyor muyuz? yenilettikten sonra yurtdışına çıkmak zorunda mıyız?