İmplant Tedavisi hakkında

Uğur Karabulut

80+ Bronze
Katılım
15 Haziran 2022
Mesajlar
687
Reaksiyon skoru
218
Herkese iyi forumlar yaşım 17 ve dişime implant tedavisi yapılacak süreç nasıl işliyor ağrı falan oluyor mu implanttan sonra nelere dikkat etmeliyim öncesinde nelere dikkat etmeliyim
 
bu yaşta neden böyle bi durum oldu acaba onu sorabilirmiyim yaşın çok genç ?
 
Benim annem 2 hafta önce olmuştu, tedavi yapıldıktan sonra sadece ilk gün biraz ağrısı olmuştu o da ilaçlarla vs. geçti. bir de ilk birkaç gün diş etinde kanamalar devam edebiliyor eğer öyle olursa kesinlikle korkma, tamamen normal bir durum. annemin kanaması 3. günde durdu. uzun lafın kısası yediğin yemekleri dikkatli, küçük küçük ve o taraflara değmeyecek şekilde yersen herhangi bir sıkıntı yaşamazsın.
 
Benim annem 2 hafta önce olmuştu, tedavi yapıldıktan sonra sadece ilk gün biraz ağrısı olmuştu o da ilaçlarla vs. geçti. bir de ilk birkaç gün diş etinde kanamalar devam edebiliyor eğer öyle olursa kesinlikle korkma, tamamen normal bir durum. annemin kanaması 3. günde durdu. uzun lafın kısası yediğin yemekleri dikkatli, küçük küçük ve o taraflara değmeyecek şekilde yersen herhangi bir sıkıntı yaşamazsın.
Teşekkür ederim içim rahatladı
 
16 ya da 17 yaşında implant yapılır mı? Genel olarak, implant tedavisi ergenlik dönemi boyunca veya kemik büyümesi tamamlanana kadar (genellikle 18-20 yaş civarı) tavsiye edilmemektedir.
İnternette bunu buldum, bazı kaynaklarda bunun aksini söylüyor garip geldi yazmak istedim.
 
Öncelikle korkacak hiçbir şey yok bende 2 tane yaptırım acıması doktorun işçiliğine kalmış bir şey. Ağzını iğneyle uyuşturcaklar dudakların damakların böyle şişecek adam sonra damağını matkapla delecek ama hiçbir şey hissetmeyeceksin merak etme :D :D vida takılacak dikişler atılacak 1 hafta sonra dikişleri çıkartmak için tekrar doktora gitceksin benimkisi 3. gün dikişleri attı ağzımdan açıldı yani. Bu sorun değil öyle bir şey olursa korkma. 1.5 gün ağzından kan gelebilir dişinden bilgin olsun sonra sana 3 ay ya da 4 ay süre verip dişi monte edecekler bu kadar :D
 
Herkese iyi forumlar yaşım 17 ve dişime implant tedavisi yapılacak süreç nasıl işliyor ağrı falan oluyor mu implanttan sonra nelere dikkat etmeliyim öncesinde nelere dikkat etmeliyim
kafayi yicem ya bana niye yapmıyorlarki
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

17 oldum ama illa 18 diyorlar boyum 1.93 daha nekadar gelişebilirim
 
16 ya da 17 yaşında implant yapılır mı? Genel olarak, implant tedavisi ergenlik dönemi boyunca veya kemik büyümesi tamamlanana kadar (genellikle 18-20 yaş civarı) tavsiye edilmemektedir.
İnternette bunu buldum, bazı kaynaklarda bunun aksini söylüyor garip geldi yazmak istedim.
internette çok fazla şey yazıyor doktor yapabiliriz dediği için yaptırıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Öncelikle korkacak hiçbir şey yok bende 2 tane yaptırım acıması doktorun işçiliğine kalmış bir şey. Ağzını iğneyle uyuşturcaklar dudakların damakların böyle şişecek adam sonra damağını matkapla delecek ama hiçbir şey hissetmeyeceksin merak etme :D :D vida takılacak dikişler atılacak 1 hafta sonra dikişleri çıkartmak için tekrar doktora gitceksin benimkisi 3. gün dikişleri attı ağzımdan açıldı yani. Bu sorun değil öyle bir şey olursa korkma. 1.5 gün ağzından kan gelebilir dişinden bilgin olsun sonra sana 3 ay ya da 4 ay süre verip dişi monte edecekler bu kadar :D
teşekkürler memnun musun hangi implantı önerirsin
 
internette çok fazla şey yazıyor doktor yapabiliriz dediği için yaptırıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


teşekkürler memnun musun hangi implantı önerirsin
Ben alman implant yaptırdım ama siz ne yaptıracaksınız.
 
14 yaşındayım benimde kök dişim kırıldığı için çekildi ve implant gerekiyor sanırım şimdi 18ime kadar beklemem mi gerekiyor?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,804
Mesajlar
11,081,325
Üyeler
198,196
Son üye
emreayde
Geri
Top