Öncelikle korkacak hiçbir şey yok bende 2 tane yaptırım acıması doktorun işçiliğine kalmış bir şey. Ağzını iğneyle uyuşturcaklar dudakların damakların böyle şişecek adam sonra damağını matkapla delecek ama hiçbir şey hissetmeyeceksin merak etme

vida takılacak dikişler atılacak 1 hafta sonra dikişleri çıkartmak için tekrar doktora gitceksin benimkisi 3. gün dikişleri attı ağzımdan açıldı yani. Bu sorun değil öyle bir şey olursa korkma. 1.5 gün ağzından kan gelebilir dişinden bilgin olsun sonra sana 3 ay ya da 4 ay süre verip dişi monte edecekler bu kadar