Birader sana benim yaptığımı söyleyeyim. 7 günün ardından parayı iade aldım dün 12-1 saatleri civarında. Yaptığım şey ise hergün mesajlar kısmından mesaj yazdım,şikayet var da durmadan silip tekrardan gönderim yaptım. Üstüne hergün iade numaralarını aradım. Arama 10-15 dk bekletiyor. Orda bir gür sesli abimiz sağolsun. Kendinden çok emin şekilde bana sizi biraz bekletebilir miyim dedi ve bekledim. 5-7 dk sonunda tekrardan yanıt verdi ve bana bugün içinde alacaksınız beyefendi dedi. Ve 2 saat içinde parayı iade aldım. Gerçekten tatmin edici bir hızdı abimizin yaptığı. Tek problem hatlarının çok problemli ve parazitli olması. Konuşulanlar zor anlaşılıyordu ondan o gür ve enerjik sesli abinin adını iyi duyamamıştım. İsim de vermek isterdim fakat bilmiyorum. O yüzden o abi gelene kadar ara.Tekrar merhaba arkadaşlar,
Son durum hakkında güncellemelerime devam ediyorum. Bugün ücretin iadesi için tekrar görüştüm ancak somut bir sonuca gene ulaşamadım. Hep bir şeyleri en kısa sürede yapacaklarını söylemekten başka bir şey duyamıyorsunuz. Şikayetvar üzerinden yaptığım başvurudan umutluydum ancak orada da çok fazla benzer şikayet birikmiş. Son bir ay içerisinde çok fazla şikayet var. Dolayısıyla oradan da bir sonuç alabileceğimi sanmıyorum. Son çare olarak tüketici hakem heyetine başvurdum. Ancak THH virüsten dolayı 15 hazirana kadar çalışmayacak. Bu tarihten sonra da faaliyetlerine başlar mı belirsiz. Herhalde şirketlerde birazda bu durumun rahatlığı var. Tekrar bir gelişme olursa burada paylaşacağım.
Bilgi için teşekkürler. Zaten bu yapılacak işlem çok basit bir iş. Örnek vermek gerekirse n11'den aldığım ekranda ölü piksel çıktı kargoladım. Dün kargo ellerine ulaştı ve akşam üstü iade işlemi gerçekleşti. İncehesap sadece işgüzarlıktan uğraştırıyor. Yoksa zaman alacak bir işlem olmasından değil.Birader sana benim yaptığımı söyleyeyim. 7 günün ardından parayı iade aldım dün 12-1 saatleri civarında. Yaptığım şey ise hergün mesajlar kısmından mesaj yazdım,şikayet var da durmadan silip tekrardan gönderim yaptım. Üstüne hergün iade numaralarını aradım. Arama 10-15 dk bekletiyor. Orda bir gür sesli abimiz sağolsun. Kendinden çok emin şekilde bana sizi biraz bekletebilir miyim dedi ve bekledim. 5-7 dk sonunda tekrardan yanıt verdi ve bana bugün içinde alacaksınız beyefendi dedi. Ve 2 saat içinde parayı iade aldım. Gerçekten tatmin edici bir hızdı abimizin yaptığı. Tek problem hatlarının çok problemli ve parazitli olması. Konuşulanlar zor anlaşılıyordu ondan o gür ve enerjik sesli abinin adını iyi duyamamıştım. İsim de vermek isterdim fakat bilmiyorum. O yüzden o abi gelene kadar ara.
Banka kartıyla aldım kredi değilbankanla iletişime geç harcama itirazı yap
kredi kartıyla aldıysan
aldığın ürün gelmediyse bankanla iletişime geç banka uğraşsınBanka kartıyla aldım kredi değil
harcama itirazına baktımda 30 ila 180 gün diyor başvurursam bu kadar süre bekleyecekmiyim gerçektenaldığın ürün gelmediyse bankanla iletişime geç banka uğraşsın
Ben bu işten en kolay kurtulmanın yolunun iptal ile olduğunu düşünüyorum. Her ne kadar ürün sayfalarında hızlı stoktan teslimat vb yazsalar da satış sözleşmesinde 30 gün içerisinde teslim edilir yazıyor. Gerçi iptal içinde cumartesiden beri bekliyorum ama ürünü tedarik edip kargolamaları daha uzun sürecek gibi. İstanbulbilişim gibi ellerinde olmayan malı satıyorlar. Size de tavsiyem iptal edin müşteri hizmetlerini arayarak. Şikayetvar'da şikayet oluşturun ve her gün arayın. Ne kadar rahatsız ederseniz o kadar hızlı olur. İnsanlıktan anlayan bir firma değil dolayısıyla sizde ayıp olur mu diye düşünmeyin yoksa çok beklersiniz. Kibar olunca insan yerine koymuyorlar ne yazıkki.Alıntıyı görüntüle
Mesaj otomatik birleştirildi:
aynı sorundan bende muzdaribim işlemcim elime ulaştı fakat anakarttan haber yok hala anakartım kargoya hala verilmemiş sanırım tablodan onu anladım yanlış mı anladım acaba ?
Buna üzülerek katılmıyorum biraz vicdansız bir yorum olmuş sanırım. Bana da aynı sorun oldu ki yukarı da mesajlarda belirttim. Kulaklığımı kargoya vermemişlerdi ama aynı siparişteki diğer ürünü verdiler. Cumartesi günü aradım ve bir sorun olduğunu kusura bakmayın falan dediler. Pazartesi günü 12 de onlar aradı bu sefer ve özür dileyerek ürünü kargoya verdiklerini söylediler. Bence iptale gerek yok ürünü iyi fiyata almış yenisini alsa 400 tl daha fazla ödeyecek gerek yok. Sabır et ve ara her gün verirler kargoya.Ben bu işten en kolay kurtulmanın yolunun iptal ile olduğunu düşünüyorum. Her ne kadar ürün sayfalarında hızlı stoktan teslimat vb yazsalar da satış sözleşmesinde 30 gün içerisinde teslim edilir yazıyor. Gerçi iptal içinde cumartesiden beri bekliyorum ama ürünü tedarik edip kargolamaları daha uzun sürecek gibi. İstanbulbilişim gibi ellerinde olmayan malı satıyorlar. Size de tavsiyem iptal edin müşteri hizmetlerini arayarak. Şikayetvar'da şikayet oluşturun ve her gün arayın. Ne kadar rahatsız ederseniz o kadar hızlı olur. İnsanlıktan anlayan bir firma değil dolayısıyla sizde ayıp olur mu diye düşünmeyin yoksa çok beklersiniz. Kibar olunca insan yerine koymuyorlar ne yazıkki.
Doğrudur bir şey diyemem şanslıymışsınız. 11 gündür ne kargoladılar ne para iadesi yaptılar. Şikyetvar'a göz atın böyle düşünen tek ben değilim ama siz iyi düşüncelerinizi kaybetmeyin.Buna üzülerek katılmıyorum biraz vicdansız bir yorum olmuş sanırım. Bana da aynı sorun oldu ki yukarı da mesajlarda belirttim. Kulaklığımı kargoya vermemişlerdi ama aynı siparişteki diğer ürünü verdiler. Cumartesi günü aradım ve bir sorun olduğunu kusura bakmayın falan dediler. Pazartesi günü 12 de onlar aradı bu sefer ve özür dileyerek ürünü kargoya verdiklerini söylediler. Bence iptale gerek yok ürünü iyi fiyata almış yenisini alsa 400 TL daha fazla ödeyecek gerek yok. Sabır et ve ara her gün verirler kargoya.
Öyle bakarsak tabii 13 gündür vermediler hatta bugün 15.gün anca geldi. Ama arayıp yok vermezseniz thh gideceğim yok şöyle yapacağım yok böyle yapacağım demenin manası yok adamların arama sırasında bile 50 kişi oluyor. Yoğun oldukları buradan belli. Ki şöyle bir şey de var kargoların suçu da var çünkü kargolar da yoğunluktan dolayı kota koydu arkadaşım istanbuldan bana kargo gönderecekti çocuğa 1 hafta boyunca kargo alamıyoruz demişler full dolular kargolar ve 1 tane kargo değil bütün hepsi böyle demiş. En erken 3 gün diyen var çocuk 3 gün sonra geri gitti aras kargoya yine almamışlar. Siz düşünün yoğunluğu biraz daha anlayış . Şikayetvar bana biraz saçma geliyor çünkü şöyle bir şey var bizim türk milleti biraz şu kafada PARA VERDİM PARA SEN NE KONUŞUYORSUN kafasında ve hiçbir şeyden anlamıyorlar evet geçiştiriyorlar kargoları ama ben aradığımda şunu demiyorlar yarın kargoda beyfendi. Yani gördüğünüz ve duyduğunuz şeylere pek inanmayın ben 10 kere aradım emin olun 10 unda da yarın kargoda denmedi en kısa sürede vermeye çalışıyoruz dendi çünkü yarın verilmeyeceği belli.Doğrudur bir şey diyemem şanslıymışsınız. 11 gündür ne kargoladılar ne para iadesi yaptılar. Şikyetvar'a göz atın böyle düşünen tek ben değilim ama siz iyi düşüncelerinizi kaybetmeyin.