İNCE HESAP Teknik Servis Rezaleti

Katılım
10 Eylül 2021
Mesajlar
402
Reaksiyon skoru
127
Bilgisayarım ilk geldiğinde RAM lerden bir tanesi bozuk geldi, tamam neyse bi hata olmuştur dedik servise gönderik ve değiştirdiler. PC yi bi kaç ay kullandım sonrasında birden ekran kartından görüntü kesildi, Servise gönderdim PC ye format atıp geri gönderdiler ve bu geçici bir çözüm oldu ve PC kargodan geldiğinde Güç kablosunu göndermeyi unutmuşlar. Neyse dedim sabır çektim orda 3 gün Güç kablosunun gelmesini bekledim, Olaydan 2-3 ay sonra Ekran kartından tekrar görüntü kesildi, Ekran kartının güç kablosunu birkaç kere çıkar tak sonucu görüntü alabiliyordum. Neyse bir şekilde görüntü almayı başardım fakat Ekran kartında veya güç kablosunda oluşan arıza bir şekilde M2 SSD ye vurmuş ve windows arızalanmış. Servise gönderdim Detaylı bir şekilde sorunu anlayacaklarını düşünerek bir Not yazdım. Bugün Bilgisayarım servisten geri geldi (3.DEFA) ve NE OLDU DERSİNİZ? EVET GÜÇ KABLOSUNU YİNE GÖNDERMEYİ UNUTMUŞLAR. Neyseki elimde fazladan güç kablosu vardı ve bilgisayarı test etmeye çalışırken bu lanet teknik servis sorunu çözmek için ne yapmış dersiniz? TEK YAPTIKLARI ŞEY M2 SSD yi DEĞİŞTİRİP GERİ YOLLAMAK. SORUNUN EKRAN KARTININ GÜÇ KABLOSUNDA OLDUĞUNU DAHİ ANLAMAYAN BU LANET SERVİSTEN HİÇBİRŞEY OLMAZ. 3 DEFA TEKNİK SERVİSE GİTTİ BU BİLGİSAYAR 3 DEFA!! SİZ SİZ OLUN İNCEHESAP TAN ASLA VE ASLA ÜRÜN ALMAYIN ELİNİZDE PATLAR AYNEN BANA OLDUĞU GİBİ!

 
Bana da bandrolsüz kullanılmış anakart gönderdiler daha kutusunu açmadığım ürünü geri gönderip iade etmek istemiştim iade iptal edilince öğrendim pinleri yamuk açılmış anakart sattıklarını :D sonra incehesap dolandırıcı diyince de ceza yiyoruz uyaramıyoruz insanları bu firma dolandırıcı arkadaşlar kargolarınızı açarken video açmayı unutmayın özellikle gaming gecesinde tamamen işlenmiş iade ürün yolluyorlar. Tükeci hakları da bunlar ne derse onaylayıp yardımcı olmuyor. Haklarınızı koruyacak şekilde ürün satın alın.
 
Bence incehesap'ın ismini duyurmasındaki en büyük etken gaming gecesi zımbırtısı. Bunu ilk ortaya çıkardıklarında gerçekten güzel ürün ve fiyatlarla gaming gecesini ve site isimlerinin çok iyi reklamını yaptılar. Ama 1 senedir felan doğru dürüst bir şey yok sanırsam. En çok şikayetçi olunan firmalardan birisi. Özellikle kullanılmış veya bozuk ürün satmada üstlerine yok.
 
ekran kartı bozuk çıktı 1ayda 4 kere git gel yaptı sorunsuz denilerek geri geldi , en sonunda anlaşıldı ve üst model ile değişim yapıldı ama o süreçte çok yıpranmıştım.
 
Ürünlerin %90 ını oradan aldım sorun yok teknoloji biraz da şans işi
 
Bilgisayarım ilk geldiğinde RAM lerden bir tanesi bozuk geldi, tamam neyse bi hata olmuştur dedik servise gönderik ve değiştirdiler. PC yi bi kaç ay kullandım sonrasında birden ekran kartından görüntü kesildi, Servise gönderdim PC ye format atıp geri gönderdiler ve bu geçici bir çözüm oldu ve PC kargodan geldiğinde Güç kablosunu göndermeyi unutmuşlar. Neyse dedim sabır çektim orda 3 gün Güç kablosunun gelmesini bekledim, Olaydan 2-3 ay sonra Ekran kartından tekrar görüntü kesildi, Ekran kartının güç kablosunu birkaç kere çıkar tak sonucu görüntü alabiliyordum. Neyse bir şekilde görüntü almayı başardım fakat Ekran kartında veya güç kablosunda oluşan arıza bir şekilde M2 SSD ye vurmuş ve windows arızalanmış. Servise gönderdim Detaylı bir şekilde sorunu anlayacaklarını düşünerek bir Not yazdım. Bugün Bilgisayarım servisten geri geldi (3.DEFA) ve NE OLDU DERSİNİZ? EVET GÜÇ KABLOSUNU YİNE GÖNDERMEYİ UNUTMUŞLAR. Neyseki elimde fazladan güç kablosu vardı ve bilgisayarı test etmeye çalışırken bu lanet teknik servis sorunu çözmek için ne yapmış dersiniz? TEK YAPTIKLARI ŞEY M2 SSD yi DEĞİŞTİRİP GERİ YOLLAMAK. SORUNUN EKRAN KARTININ GÜÇ KABLOSUNDA OLDUĞUNU DAHİ ANLAMAYAN BU LANET SERVİSTEN HİÇBİRŞEY OLMAZ. 3 DEFA TEKNİK SERVİSE GİTTİ BU BİLGİSAYAR 3 DEFA!! SİZ SİZ OLUN İNCEHESAP TAN ASLA VE ASLA ÜRÜN ALMAYIN ELİNİZDE PATLAR AYNEN BANA OLDUĞU GİBİ!

Servisi çok rezalet gerçekten ekran kartım yandı garantiye gönderdim RX 570 vardı gtx 1650 PH gönderdiler. Aynı kartı neden göndermiyorsunuz diyorum kur farkı ve elimizde yok diyorlar.
 
Çok can sıkıcı bir olay olmuş. Eski sistemimi ben de oradan almıştım webtekno hazır sistemi vardı 2060'lı. Bana da oyun kodu yollayacaklardı her gün aralıksız yazdım oyun kodu için aradım da hatta birkaç defa. Kampanya süresi bitti dediler en son zortladım.

Üründe bir sıkıntı yaşamadım ama sen direkt üründe problem yaşamışsın. Umarım çözerler demek isterdim de muhtemelen yüz yüze çözüm almadıkça hiç çözmeyecekler gibi.

Ülkede düzgün işini yapan firma sayısı da git gide azalıyor. Hepsinde ayrı problem anasını satayım.
 
benimde başıma s#nerji firmasında buna benzer olay gelmişti. ekran kartı 2 defa gitti geldi tamir olmadan.
 
Bana da bandrolsüz kullanılmış anakart gönderdiler daha kutusunu açmadığım ürünü geri gönderip iade etmek istemiştim iade iptal edilince öğrendim pinleri yamuk açılmış anakart sattıklarını :D sonra incehesap dolandırıcı diyince de ceza yiyoruz uyaramıyoruz insanları bu firma dolandırıcı arkadaşlar kargolarınızı açarken video açmayı unutmayın özellikle gaming gecesinde tamamen işlenmiş iade ürün yolluyorlar. Tükeci hakları da bunlar ne derse onaylayıp yardımcı olmuyor. Haklarınızı koruyacak şekilde ürün satın alın.
Anakart kutularında zaten güvenlik etiketi olmaz ki. Statik poşette etiket olur sadece. Pinlerin yamuk çıkma olayı da lga soketlerde sık yaşanan bir durum. Benim amazondan aldığım kartın pinleri yamuk çıkmıştı. (siteyi savunmuyorum ama anakartlarda durum bu)
 
Anakart kutularında zaten güvenlik etiketi olmaz ki. Statik poşette etiket olur sadece. Pinlerin yamuk çıkma olayı da lga soketlerde sık yaşanan bir durum. Benim amazondan aldığım kartın pinleri yamuk çıkmıştı. (siteyi savunmuyorum ama anakartlarda durum bu)
Etiket diye bir şey demedim zaten, poşet etiketi yoktu, pinler yamuktu, soket üstündeki güvenlik amaçlı koyulan parça da oradan çıkıktı. Bunlar o pinler yamuk gelmesin diye önemli etkenler
 
Naptın sorunun çözüldü mü? Süreç ne alemde
 
Geri
Top