thesilverton
80+
- Katılım
- 10 Eylül 2021
- Mesajlar
- 390
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 115
- İsim
- Emre Orhan
Bilgisayarım ilk geldiğinde RAM lerden bir tanesi bozuk geldi, tamam neyse bi hata olmuştur dedik servise gönderik ve değiştirdiler. PC yi bi kaç ay kullandım sonrasında birden ekran kartından görüntü kesildi, Servise gönderdim PC ye format atıp geri gönderdiler ve bu geçici bir çözüm oldu ve PC kargodan geldiğinde Güç kablosunu göndermeyi unutmuşlar. Neyse dedim sabır çektim orda 3 gün Güç kablosunun gelmesini bekledim, Olaydan 2-3 ay sonra Ekran kartından tekrar görüntü kesildi, Ekran kartının güç kablosunu birkaç kere çıkar tak sonucu görüntü alabiliyordum. Neyse bir şekilde görüntü almayı başardım fakat Ekran kartında veya güç kablosunda oluşan arıza bir şekilde M2 SSD ye vurmuş ve windows arızalanmış. Servise gönderdim Detaylı bir şekilde sorunu anlayacaklarını düşünerek bir Not yazdım. Bugün Bilgisayarım servisten geri geldi (3.DEFA) ve NE OLDU DERSİNİZ? EVET GÜÇ KABLOSUNU YİNE GÖNDERMEYİ UNUTMUŞLAR. Neyseki elimde fazladan güç kablosu vardı ve bilgisayarı test etmeye çalışırken bu lanet teknik servis sorunu çözmek için ne yapmış dersiniz? TEK YAPTIKLARI ŞEY M2 SSD yi DEĞİŞTİRİP GERİ YOLLAMAK. SORUNUN EKRAN KARTININ GÜÇ KABLOSUNDA OLDUĞUNU DAHİ ANLAMAYAN BU LANET SERVİSTEN HİÇBİRŞEY OLMAZ. 3 DEFA TEKNİK SERVİSE GİTTİ BU BİLGİSAYAR 3 DEFA!! SİZ SİZ OLUN İNCEHESAP TAN ASLA VE ASLA ÜRÜN ALMAYIN ELİNİZDE PATLAR AYNEN BANA OLDUĞU GİBİ!