Neler Yeni

Yardım İncehesap Corsair RAM mağduriyeti

emirhan1234

80+ Gold
Katılım
6 Mayıs 2020
Mesajlar
7,606
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,791
İsim
emirhan

emirhan1234

80+ Gold
Katılım
6 Mayıs 2020
Mesajlar
7,606
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,791
İsim
emirhan

BOOTKIT

80+
Katılım
30 Ekim 2021
Mesajlar
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Yasin Taşkın
İncehesap'la pazartesi itibarıyla iletişime geçtim. Bazı fanboylar ve konuyu saptırmak isteyenlere kanıt niteliğinde burada aradığım dakikaları ve saniyeleri paylaşıyorum.

1.jpg


Kendilerinin hatası olduğunu ancak kendileri bile bu durumu bilmediği bir de üstüne üstlük beni bilgilendirmeleri gerektiğini ancak nasıl olduysa beni bilgilendirmemişler.
Kendileri bu hatalarına rağmen bana 1 adet daha 8 GB'lık RAM göndermeyeceklerini belirttiler.
Mağdur edilmeme rağmen paramın iadesini talep ettim. İade işlemini başlattıklarını belirttiler.

2.PNG


15 - 30 dakika sonra iade yapamayacaklarına dair mesaj geldi.
Ürün kargoya verdik diye cevapladılar.

3.PNG


Müşteri hizmetlerinin mng arayıp kargoyu arayıp kargonun durdurulmasını istedim.
Tamam dediler ancak herhangi bir eyleme geçmediler.
MNG Kargo isede bu durumda sadece İncehesap ulaşmaları gerektiğini belirttiler.
Kısacası bana sabah kargolandığını belirttiler. Ancak bu konudada müşteriyi mağdur etmekte üstlerine yok. MNG Kargo'nun bana kargonun ne zaman gönderildiğini gösteren gelen SMS ait ekran alıntısıdır.

4.jpg


Bundan sonra İncehesap benim gözümde bitmiştir. Kimseye önermeyeceğim. Arkadaşım laptop alacaktı. Bu olaydan sonra vazgeçti. İncehesap benim gözümde sıfır müşteri memnuniyeti sadece şirket menfaatleri önemseyen şirketten öteye gitmeyecektir. Benim başıma gelen mağduriyetler sizinde her an yaşamanız olası olabilir. Ondan dolayı sipariş vermeden önce 2-3 defa daha düşünün.

Hem hataları olduğunu kabul edip hem de iade almamak süreci uzatmak için her şeyi yapıyorlar.
Diyeceğim tek şey siz siz olun. 50-100₺ fazla verin kafanız rahat olsun. Buraya kadar okuyup bana destek veren herkese teşekkür ederim.
 

White Ravens

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
11,288
En İyi Cevap
5
Kargo sürecindeki ürün için iptal işlemi yapamazsın.

Okuyabildiğin şeyi nasıl anlamıyorsun?

Sana Türkçe olarak demişler ki;
"Ürün adresinize geldiğinde ürünü teslim almadan geri gönderebilirsiniz."
"Ürün tarafımıza ulaştığında iptal iade işleminiz başlatılacaktır."

Bunun neresini anlayamadın?
Çok basit bir olay.
Firmanın deposundan kargo sürecine girmiş bir ürünü iptal edemezsin.

Sana açıkça demişler ki;
Kurye kapına gelecek, sana ürünü getirecek ya,
Hah, onu alma sen. Ürünü alma.
Kuryeye söyle, alma ürünü.
Geri gönder.
Ürün bize dönünce iptal işlemini başlatalım.
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,886
En İyi Cevap
1
Süreç gayet normal işlemiş aslında sadece size denilenleri yapsanız hiç strese girmeden para iadenizi alacaksınız. Evet firma yanlış ürün ismi girmiş olabilir gayet olağan durumlar bunlar. Benim de başıma geldi iade edersiniz geçersiniz bu kadar basit. Ürünün kargo işlemleri de başlatıldıysa kargoyu arayıp göndermeyin demenin de bir mantığı yok çünkü prosedür her yerde böyle işler. Ürün size gelir, kapıda kuryeyi almayacağım iade ürünü dersiniz, ürün geri gider birkaç gün sonra da gerekli süre dahilinde iadeniz gerçekleşir.
 

Omeraslan93

80+ Silver
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
2,171
Dahası  
Reaksiyon skoru
765
İsim
Ömer Aslan
Bro burada kımse ınce hesabı savunmuyor normalde bıle gelse urun kapına kargosunu acsan bıle urununun kutusunu acmadıgın surece zaten 14 gun ıcınde ıade hakkın var her turlu urunu ıade edebıleceksın bunu demek ıstıyor arkadaslar.Sorununa gelınce onuda acıklamıslar yanlıs gırılmıs fıyat bu kadar basıt.Bu arada madurıyet konusunda hepsı aynı bende ıtopyadan kargo konusunda magdur oldum.Kasam ezılmıs geldı ama ugrasamadım onlarla kasam calısıyor cunku.
 

BOOTKIT

80+
Katılım
30 Ekim 2021
Mesajlar
11
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Yasin Taşkın
Bazı arkadaşlarımızı yönlendirilmesi doğrultusunda tüketici hakem mahkemesine başvuru yaptım. Gereğini devletimiz yapıcaktır.
 

White Ravens

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
11,288
En İyi Cevap
5
Bazı arkadaşlarımızı yönlendirilmesi doğrultusunda tüketici hakem mahkemesine başvuru yaptım. Gereğini devletimiz yapıcaktır.
Şimdiden sonucu yazıyorum.
Heyetten, senin lehine herhangi olumlu sonuç alamayacaksın.
1 hafta önce heyete gittim, konuştuk bayağı. İşleyişi az çok biliyorum.
2 taraf için de sadece vakit kaybı olacak.

Ama umarım bu konunun karşılığı olarak incehesap sitesi "Markayı karalama/kötüleme ve markanın itibarını zedeleme sebebiyle" tazminat davası açar.
 

asertyu

80+ Silver
Katılım
22 Nisan 2020
Mesajlar
2,868
En İyi Cevap
1
Adamlar iade alıcaz demiş.Kargo çıkmış.Çıkmış kargo geri gelmez.Adamlar günde belki binlerce kargo yolluyor içinden seninkini arayıp bulamazlar.Mahalle bakkalı değil orası.Ben de bir ürün alıp iade talebinde bulunmuştum.Kargoya bile verilmeden.Ürün bilgisi depoya geçtiği için kargolanacak kapıdan geri gönderebilirsiniz diye dönüş geldi.Herkes senin gibi arasa sistem tıkanır.Kargo gelir almazsın.Arayıp durmana da gerek kalmaz.
 
Top Bottom