İncehesap değişim/iade süreci

Katılım
7 Ocak 2025
Mesajlar
27
Reaksiyon skoru
6
Merhabalar gaming gecesinden aldığım anakartın pinlerinden biri yamuk olduğu için değişim talebiyle ürünü geri yolladım şu an distribütöre gönderilecek yazıyor servis detayı kaydında, ek olarak ben kartı takmadım bile şikayet olarak sadece değişim istediğimi söyledim müşteri şikayeti kısmına çalışmıyor yazmışlar, bu normal bir durum mu yoksa değişim istediğim ürünü tamir edip tekrar bana geri mi yollayacaklar bilgisi olan daha önce başına gelen varsa bir fikir verebilir mi yapabileceğim bir şey var mı varsa ne yapmalalıyım.
anakart.png
 
Son düzenleme:
Merhabalar gaming gecesinden aldığım anakartın pinlerinden biri yamuk olduğu için değişim talebiyle ürünü geri yolladım şu an distribütöre gönderilecek yazıyor servis detayı kaydında, ek olarak ben kartı takmadım bile şikayet olarak sadece değişim istediğimi söyledim müşteri şikayeti kısmına çalışmıyor yazmışlar, bu normal bir durum mu yoksa değişim istediğim ürünü tamir edip tekrar bana geri mi yollayacaklar bilgisi olan daha önce başına gelen varsa bir fikir verebilir mi yapabileceğim bir şey var mı varsa ne yapmalalıyım.Alıntıyı görüntüle
Müşteri hizmetlerini arayıp daha detaylı bilgi alabilirsin ne istediğini güzelce açıklarsan yardımcı olacaklarını düşünüyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,162,365
Mesajlar
10,476,664
Üyeler
184,620
Son üye
denemeuser11
Geri
Top