Neler Yeni

İncehesap değişim/iade süreci

Katılım
7 Ocak 2025
Mesajlar
18
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
burak yaman
Merhabalar gaming gecesinden aldığım anakartın pinlerinden biri yamuk olduğu için değişim talebiyle ürünü geri yolladım şu an distribütöre gönderilecek yazıyor servis detayı kaydında, ek olarak ben kartı takmadım bile şikayet olarak sadece değişim istediğimi söyledim müşteri şikayeti kısmına çalışmıyor yazmışlar, bu normal bir durum mu yoksa değişim istediğim ürünü tamir edip tekrar bana geri mi yollayacaklar bilgisi olan daha önce başına gelen varsa bir fikir verebilir mi yapabileceğim bir şey var mı varsa ne yapmalalıyım.
anakart.png
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ocak 2025
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
10
İsim
beytullah şükrü açık
Merhabalar gaming gecesinden aldığım anakartın pinlerinden biri yamuk olduğu için değişim talebiyle ürünü geri yolladım şu an distribütöre gönderilecek yazıyor servis detayı kaydında, ek olarak ben kartı takmadım bile şikayet olarak sadece değişim istediğimi söyledim müşteri şikayeti kısmına çalışmıyor yazmışlar, bu normal bir durum mu yoksa değişim istediğim ürünü tamir edip tekrar bana geri mi yollayacaklar bilgisi olan daha önce başına gelen varsa bir fikir verebilir mi yapabileceğim bir şey var mı varsa ne yapmalalıyım.Alıntıyı görüntüle
Müşteri hizmetlerini arayıp daha detaylı bilgi alabilirsin ne istediğini güzelce açıklarsan yardımcı olacaklarını düşünüyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,084,969
Mesajlar
9,756,109
Üyeler
172,449
Son üye
Slymn1453
Top Bottom