Merhaba.
İncehesap üzerinden NVIDIA bir kart satın aldım. Kart elime ulaştığında kargo personelini yanında ön izlenim yaptım kutuda bir hasar yoktu ve kabul ettim. Meğerse ekran kartının içindeki kutu yırtık, ekran kartının statik poşeti yırtık, ekran kartı kutusunda da ne güvenlik bandrolu ne de jelatin var Allah'tan kutuyu açarken kamera ile kayıt altındaydım ve fotoğrafları da mevcut. Anlayacağınız İncehesap bana bir ayıplı iade ürünü sattı. O gün iş yerinde nöbetçiydim iade edemedim ama ertesi gün iadeyi kargoya verdim. Bugün ellerine ulaştı kargo ama ürünün kutusu açık geldi, kutu yırtıktı, ürünün statik poşeti açılmış diyerek iademi reddetti. Bunun üzerine ben müşteri hizmetlerini aradım kendimi izah ettim ürün zaten bana bu şekilde geldi iade etmemin sebebi budur elimde video ve fotoğraf kayıtları mevcut dedim. O video ve fotoğraflarını bize göndermiş miydiniz dediler evet dedim. Kontrol etti ve kayıtları teknik servise iletti. Muhtemelen teknik servisin bundan haberi yoktur dedi ama ben hem mail olarak göndermiştim hem de kendi uygulamalarına yazdım elimde kayıtların olduğunu. Müşteri hizmetleri teknik servis ile görüştü 15 dakika içinde döneceğini dedi ama dönmedi. Akşama doğru da ürün kargoya verilmiş bana doğru geliyor şu an. Böyle bir rezalet olabilir mi arkadaşlar?
Adamlar ürünü ayıp bir şekilde kutusu yırtık bana satıyor. Ben iade ettiğim zaman da kutusu yırtık bu ürün satılabilirliği kalmamıştır deyip iade kabul etmiyor. Gerçekten ürünlerin arkasında durmayacaksa bu olayın dolandırıcılıktan farkı yoktur gözümde.
"Ürün iade olmayıp geri kargoya verildiği hakkında kargo kodu geldi. Bir yanlışlık dolayısıyla mı oldu? Oldu ise kargoyu geri göndereceğim eğer ki iade reddediliyor ise 6502 sayılı tkhk 8/1 sayıya göre ayıplı mal statüsünde, ayrıca 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun'nuna göre:
Malı iadeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme hakkımı kullanmak üzerine 1 Ocak itibarıyla tüketici hakem heyeti, gerekirse arabuluculuk ve mahkemeye başvuracağım. Bilginize."
Diyerek bir mail gönderdim. Ürünün servis numarasını sordular tekrar kendimi izah ederek numarayı yazdım lakin yine cevap yok.
İncehesap üzerinden NVIDIA bir kart satın aldım. Kart elime ulaştığında kargo personelini yanında ön izlenim yaptım kutuda bir hasar yoktu ve kabul ettim. Meğerse ekran kartının içindeki kutu yırtık, ekran kartının statik poşeti yırtık, ekran kartı kutusunda da ne güvenlik bandrolu ne de jelatin var Allah'tan kutuyu açarken kamera ile kayıt altındaydım ve fotoğrafları da mevcut. Anlayacağınız İncehesap bana bir ayıplı iade ürünü sattı. O gün iş yerinde nöbetçiydim iade edemedim ama ertesi gün iadeyi kargoya verdim. Bugün ellerine ulaştı kargo ama ürünün kutusu açık geldi, kutu yırtıktı, ürünün statik poşeti açılmış diyerek iademi reddetti. Bunun üzerine ben müşteri hizmetlerini aradım kendimi izah ettim ürün zaten bana bu şekilde geldi iade etmemin sebebi budur elimde video ve fotoğraf kayıtları mevcut dedim. O video ve fotoğraflarını bize göndermiş miydiniz dediler evet dedim. Kontrol etti ve kayıtları teknik servise iletti. Muhtemelen teknik servisin bundan haberi yoktur dedi ama ben hem mail olarak göndermiştim hem de kendi uygulamalarına yazdım elimde kayıtların olduğunu. Müşteri hizmetleri teknik servis ile görüştü 15 dakika içinde döneceğini dedi ama dönmedi. Akşama doğru da ürün kargoya verilmiş bana doğru geliyor şu an. Böyle bir rezalet olabilir mi arkadaşlar?
Adamlar ürünü ayıp bir şekilde kutusu yırtık bana satıyor. Ben iade ettiğim zaman da kutusu yırtık bu ürün satılabilirliği kalmamıştır deyip iade kabul etmiyor. Gerçekten ürünlerin arkasında durmayacaksa bu olayın dolandırıcılıktan farkı yoktur gözümde.
"Ürün iade olmayıp geri kargoya verildiği hakkında kargo kodu geldi. Bir yanlışlık dolayısıyla mı oldu? Oldu ise kargoyu geri göndereceğim eğer ki iade reddediliyor ise 6502 sayılı tkhk 8/1 sayıya göre ayıplı mal statüsünde, ayrıca 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun'nuna göre:
Malı iadeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme hakkımı kullanmak üzerine 1 Ocak itibarıyla tüketici hakem heyeti, gerekirse arabuluculuk ve mahkemeye başvuracağım. Bilginize."
Diyerek bir mail gönderdim. Ürünün servis numarasını sordular tekrar kendimi izah ederek numarayı yazdım lakin yine cevap yok.