ozgurbey1
80+
- Katılım
- 30 Mayıs 2024
- Mesajlar
- 208
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 100
- İsim
- Özgür
13-14 Ay önce hepsiburada üzerinden satıcısının incehesap olduğu razer marka bir kulaklık satın aldım (739 tl);
Ürün arızalandı ve hepsiburada üzerinden servise özellikle "Asla iade kabul edilmeyecek onarım talebi üzerine gelmiştir" notu ile hem kendim ürünün üzerine kağıt içine kağıt koyarak hemde hepsiburada belirtti.
Aynı zamanda incehesabı 5 kez arayıp belirttim ve durumu anladıklarını kabul ettiler
Ürünün tüm kutu içeriği ve ürünün kendisi çiziksiz bir şekilde yollandı "ürün kusurlu" bulundu ve değişime gideceği söylendi RAZER TÜRKİYE tarafından. Daha sonrasında 4-5 gün bekleyince ürünün aynısı, muadili ya da üst modeli olmadığı gerekçesiyle ( sabah beni arayıp "üst model ya da muadil ister misiniz?" diye sordular) ürünün iadesini gerçekleştirdiler..
Ürünün aynısı şu an 4999 TL akakçe ve epey üzerinden kontrol edildi, üst modelleri ise 6-7-8k civarında..
İncehesabı aradığımda "bana üst model teklif edildi ve ben iade istemediğimi söylediğimi aynı zamanda ürünün %100 marka yani kullanıcı tarafından olmayan şekilde kusurlu olduğunu" belirttim. İncehesap müşteri temsilcisi ise "teknik servis kararı bu şekilde bizim bir etkimiz yok, hakkınızı tüketici hakem heyetinde arayın" diyerek başından savdı.
Ne yapmam gerekiyor?
Ürün arızalandı ve hepsiburada üzerinden servise özellikle "Asla iade kabul edilmeyecek onarım talebi üzerine gelmiştir" notu ile hem kendim ürünün üzerine kağıt içine kağıt koyarak hemde hepsiburada belirtti.
Aynı zamanda incehesabı 5 kez arayıp belirttim ve durumu anladıklarını kabul ettiler
Ürünün tüm kutu içeriği ve ürünün kendisi çiziksiz bir şekilde yollandı "ürün kusurlu" bulundu ve değişime gideceği söylendi RAZER TÜRKİYE tarafından. Daha sonrasında 4-5 gün bekleyince ürünün aynısı, muadili ya da üst modeli olmadığı gerekçesiyle ( sabah beni arayıp "üst model ya da muadil ister misiniz?" diye sordular) ürünün iadesini gerçekleştirdiler..
Ürünün aynısı şu an 4999 TL akakçe ve epey üzerinden kontrol edildi, üst modelleri ise 6-7-8k civarında..
İncehesabı aradığımda "bana üst model teklif edildi ve ben iade istemediğimi söylediğimi aynı zamanda ürünün %100 marka yani kullanıcı tarafından olmayan şekilde kusurlu olduğunu" belirttim. İncehesap müşteri temsilcisi ise "teknik servis kararı bu şekilde bizim bir etkimiz yok, hakkınızı tüketici hakem heyetinde arayın" diyerek başından savdı.
Ne yapmam gerekiyor?