İnceHesap onarım talebine iade REZİLLİĞİ! Ne yapmalıyım? SON GÜNCELLEME ÇÖZÜLDÜ

Şimdi youtube videosu ayarlıyorum hızlıca, açıkcası berbat görünüyorum ama sosyal medyadaki adalete daha çok güveniyorum. Belki bir yetkili görür.. thh gibi saçma şeylerle hiç uğraşamam ki zaten istedikleri o.. %100 haklıyken bile insanı bezdiriyorlar.
Thh ile uğraşmam diyorsan yapcak bişe yok uğraşman gerek ki yapcağın bişe yok sadece bekliyeceksin o zamana kadar idarelik bişe alırsın.
Uğraşamam ne demek ya uğraşmıyacaksan konuda açma git yenisini al şu konuyu yazcağın vakiti gidip tth ile harcasan iş bitmişti
 
Thh ile uğraşmam diyorsan yapcak bişe yok uğraşman gerek ki yapcağın bişe yok sadece bekliyeceksin o zamana kadar idarelik bişe alırsın.
Uğraşamam ne demek ya uğraşmıyacaksan konuda açma git yenisini al şu konuyu yazcağın vakiti gidip tth ile harcasan iş bitmişti
Hepsiburada ile iletişime geçtim, asıl aracı onlar. Mağduriyetinizi gidermeye çalışacağız 2-3 iş günü bekleyin size döneceğiz dediler. Nasıl giderecekler çok merak ediyorum.
 
Hepsiburada ile iletişime geçtim, asıl aracı onlar. Mağduriyetinizi gidermeye çalışacağız 2-3 iş günü bekleyin size döneceğiz dediler. Nasıl giderecekler çok merak ediyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yanlış yazdım ince hesabın ensesinden yakalayıp sana yeni ürün verirler
 
Son düzenleme:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yanlış yazdım ince hesabın ensesinden yakalayıp sana yeni ürün verirler
Umarım öyle olur, şimdi tiktok ve youtube'dada kısa videolar paylaşacağım link yollayacağım kendilerine belki 1k abonem var diye azıcık çekinirler :d
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

 
Son düzenleme:
incehesap'ın kendi sitesinden klavye aldım gamepower sürekli wasd tuşlarından biri bozuluyordu onarıma gönderdim 2 3 kere en son kafama göre thh ye basvuracaktım peder dedi dur bi arayalım aradık onlar da aynı üründen elimizde olmadığı için sürekli geri gönderildi dedi 2 tane farklı klavye sundu hangisini istersiniz dedi daha pahalısını aldım valla bu da 2 3yıldır çalışıyor sağlam
 
13-14 Ay önce hepsiburada üzerinden satıcısının incehesap olduğu razer marka bir kulaklık satın aldım (739 TL);

Ürün arızalandı ve hepsiburada üzerinden servise özellikle "Asla iade kabul edilmeyecek onarım talebi üzerine gelmiştir" notu ile hem kendim ürünün üzerine kağıt içine kağıt koyarak hemde hepsiburada belirtti.
Aynı zamanda incehesabı 5 kez arayıp belirttim ve durumu anladıklarını kabul ettiler

Ürünün tüm kutu içeriği ve ürünün kendisi çiziksiz bir şekilde yollandı "ürün kusurlu" bulundu ve değişime gideceği söylendi RAZER TÜRKİYE tarafından. Daha sonrasında 4-5 gün bekleyince ürünün aynısı, muadili ya da üst modeli olmadığı gerekçesiyle ( sabah beni arayıp "üst model ya da muadil ister misiniz?" diye sordular) ürünün iadesini gerçekleştirdiler..

Ürünün aynısı şu an 4999 TL akakçe ve epey üzerinden kontrol edildi, üst modelleri ise 6-7-8k civarında..
İncehesabı aradığımda "bana üst model teklif edildi ve ben iade istemediğimi söylediğimi aynı zamanda ürünün %100 marka yani kullanıcı tarafından olmayan şekilde kusurlu olduğunu" belirttim. İncehesap müşteri temsilcisi ise "teknik servis kararı bu şekilde bizim bir etkimiz yok, hakkınızı tüketici hakem heyetinde arayın" diyerek başından savdı.

Ne yapmam gerekiyor?
dostum yanlış yapmışsın bu saatten sonra dediğimi yapamazsın ama bir dahaki sefere yapabilirsin bunu. Ürünü gönderirken onarım deme neden onarım istiyosun ki? Ürünün birebir değişimini talep et sadece. Sana ürün teknik servisi sonuçlandığında tekrar yazacaklar veya arayacaklar tekrar tekrar bastırarak söyle ürünün birebir değişimini talep et.
 
dostum yanlış yapmışsın bu saatten sonra dediğimi yapamazsın ama bir dahaki sefere yapabilirsin bunu. Ürünü gönderirken onarım deme neden onarım istiyosun ki? Ürünün birebir değişimini talep et sadece. Sana ürün teknik servisi sonuçlandığında tekrar yazacaklar veya arayacaklar tekrar tekrar bastırarak söyle ürünün birebir değişimini talep et.
Zaten onarım mümkün değil diye kendileri değişim talebi ilettiler bende kabul ettim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

incehesap'ın kendi sitesinden klavye aldım gamepower sürekli wasd tuşlarından biri bozuluyordu onarıma gönderdim 2 3 kere en son kafama göre thh ye basvuracaktım peder dedi dur bi arayalım aradık onlar da aynı üründen elimizde olmadığı için sürekli geri gönderildi dedi 2 tane farklı klavye sundu hangisini istersiniz dedi daha pahalısını aldım valla bu da 2 3yıldır çalışıyor sağlam
Bana da direkt iade yaptılar.. 100 kez söylememe ve not düşülmesine rağmen.
 
Zaten onarım mümkün değil diye kendileri değişim talebi ilettiler bende kabul ettim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bana da direkt iade yaptılar.. 100 kez söylememe ve not düşülmesine rağmen.
İncehesabı aradığımda "bana üst model teklif edildi ve ben iade istemediğimi söylediğimi böyle yazmışsın anlamadım valla
 
İncehesabı aradığımda "bana üst model teklif edildi ve ben iade istemediğimi söylediğimi böyle yazmışsın anlamadım valla
Türkçeyi katletmişim.. Demek istediğim şuydu, muadil ve üst modeller teklif edildi bende kabul ettim, iade dışında her şeye yanaşabileceğimi söyledim. iadeyi kesinlikle kabul etmedim.
 
peki şuan ne yaptılar para iadesimi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

şuanki değerinden vermeleri lazımdı
 
peki şuan ne yaptılar para iadesimi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

şuanki değerinden vermeleri lazımdı
739 TL ilk aldığım fiyatı iade ettiler :D Ürün şu an 5999 Tlden başlıyor. 2. el bile 1500 2000 tl civarında...
 


Güncelleme: adamlar yemin etmiş gibi telefonları bile açmıyor artık.. Farklı numarayla aradım ve bağlandım ashkldvbashkldasd
Hepsiburada "İadeyi biz onaylamadık ücret iadelerini kendileri karşılamış ancak bizim talebimiz hala onarımda bekletilmekte, onaylamak gibi bir niyetimiz yok."
 

Ekler

  • 3232322.png
    3232322.png
    6 KB · Hit: 57
  • cd1114f2-3110-49f0-937f-d9e546a246dd.jpg
    cd1114f2-3110-49f0-937f-d9e546a246dd.jpg
    87.7 KB · Hit: 51
Servis raporunda para iadesi veya değişim kararı çıktıysa sizin muhattabınız hepsiburada incehesap satıcı olsa dahi sorununuzu hepsiburada ile çözmeniz gerekiyor incehesap karar merci değil eğer servis raporunuzda sadece para iadesi çıktıysa hepsiburadanın zaten para iadesinden başka şansı kalmıyor bu durumda sizin thhye başvurup servisi şikayet etmeniz gerekiyor hepsiburadayı değil.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,158,945
Mesajlar
10,445,069
Üyeler
184,085
Son üye
BatuhanTmrr
Geri
Top