Neler Yeni

İnceHesap'ın Meşhur Geri Vitesi ( R'si)

Banxtre

80+ Gold
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
9,633
En İyi Cevap
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
18,045
Konum
İstanbul
İsim
Batuhan
İlgilendiği Kategoriler
E-Ticaret
Selamlar
Konu başlığı biraz komiğinize gitmiş olabilir ama bu olayı en güzel bu şekilde açıklayabilirdim.
Hakkınızı aramanın ne kadar önemli olduğunu anlatan bir konudur ,keyifli okumalar.

Olay Nasıl Başladı?
Günü tarih olarak belirtmeyeceğim ama ortalama 1 buçuk ay önce İncehesap üzerinden MSI B450M Mortar Max adlı anakartı değerli dostum Crayzreign'in tavsiyesi üzerine fiyatın bedavadan az pahalı olması nedeni ile aldım.
Peki ne kadara mı aldım ?

Tanesi 390 TL'den olmak üzere 2 adet stok olan ürünü direk hızlıca ödeme yapıp almış bulunduk ,fiyatına göre bedava olan bu anakartı kaçırmak olmazdı.
Normal fiyatları da ortalama 650-800 civardı o zamanın kuru ile .

Anakartları aldıktan sonra beklemeye başladık ama ne ses ne de soluk vardı kargolandığına dair ,3 gün geçti ne arayan ne de soran vardı ,iyisi mi müşteri hizmetlerinden bilgi almak için onları aramaktı.

Sabahın erken saatlerinde müşteri hizmetleri açılır açılmaz aradım ve sırası ile müşteri hizmetleri ile görüşmemi kısım kısım anlatayım.

Müşteri Hizmetleri 1

Biraz konuştuktan sonra konu şuraya geldi ve telefon kapatıldı karşılıklı olarak.
-Bu ürün elimizde yoktur ,fiyat hatası sebebi ile siparişiniz iptal edilecektir.


Açıkçası bu açıklama beni pek memnun etmedi çünkü daha önceki çevremdekilerin deneyimine göre 1TL'ye monitörler almalar ,ucuza koltuk ve bileşen getirenler olduğu için biraz diretmeden direk kabullenmek istemedim ki sanırım hukuki olarak da bu ürünleri göndermek zorunda kalıyormuş mağaza.
Uzatmadan 2. müşteri temsilcisine geçelim:

Müşteri Temsilcisi -2

Bu sefer biraz daha sert bir uslûp ile konuşmaya başladım ve bu ürünün gönderilmesi gerektiğini aksi halde Tüketici Hakem Heyetine gideceğimi ,bu işlerle uğraşmaya bol vaktim olduğunu söyledim (Halbuki yok bu arada : D )

Bu sefer kem-küm etti müşteri hizmetleri ,benim 'bir üstünü bağlar mısın' talebime karşılık verip beni şikayet yetkilisine bağladı .


Müşteri Temsilcisi -3

Sitenin adını vermeye gerek yok ama bu temsilci şikayet sitesindeki sorunlarla ilgilenen kişiymiş durumu kendisine anlattığımda artık konu daha da harlandı ve baya sert olarak karşılıklı olarak konuştuk ama kesinlikle argo vs olmadı kendisini yormuş olacağım ki bir üstünü daha istediğimde iş kategori müdürüne kadar gitmiş ve stok kontrolü yapılıp aranacağım söylendi.
Beklemeye başladım


Müşteri Temsilcisi 3-(Devam)


Müşteri hizmetleri 3 telefonu olmayacağını ima ederek kapatmıştı ama bilin bakalım ne oldu ,şu diyalog yaşandı:

-Ürünleriniz birazdan kargoya çıkacaktır,başka bir isteğiniz var mıdır?
-(BEN) Hani ürün yoktu elinizde göndermeniz mümkün değildi ,demin öyle demiştiniz ?
-Kaçamak cevaplar vs



Olayın Sonu

Olayın sonu ise tabii ki malum ,ürünler 2 saat sonra tarafıma kargolandı ve sorunsuz şekilde elime ulaştı.


Velhasıl kelam olmayan anakartı üretip yolladı herhalde bana İncehesap, hem de 2 adet :D
İlk aramada durumu kabullensek direkt ürün yok ,hatalı fiyat ayağına hemen para iadesini yapma yoluna girişeceklerdi ,konuda çok yazmadım ama her müşteri temsilcisi iade edelim sorunu çözelim vs ile kandırmaya çalıştı .


Konuyu açmamızın sebebine gelecek olursak ,böyle durumlarda muhakkak hakkınızı aramayı ,müşteri temsilcisi ile görüşürken bir üste bağlanmayı istemeyi unutmayın ,malum yoksa olan anakartı yollamamak için uğraşıyorlar .

Buraya kadar okuyanlara teşekkürlerimi sunuyorum ,iyi forumlar .

Ekran Resmi 2021-12-06 00.29.29.png
 

equinoxx

80+ Bronze
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
1,600

Gerçek her zaman doğru cevaptır​

 

✓Arda

80+ Gold
Katılım
2 Ağustos 2021
Mesajlar
6,644
En İyi Cevap
1
Selamlar
Konu başlığı biraz komiğinize gitmiş olabilir ama bu olayı en güzel bu şekilde açıklayabilirdim.
Hakkınızı aramanın ne kadar önemli olduğunu anlatan bir konudur ,keyifli okumalar.

Olay Nasıl Başladı?
Günü tarih olarak belirtmeyeceğim ama ortalama 1 buçuk ay önce İncehesap üzerinden MSI B450M Mortar Max adlı anakartı değerli dostum Crayzreign'in tavsiyesi üzerine fiyatın bedavadan az pahalı olması nedeni ile aldım.
Peki ne kadara mı aldım ?

Tanesi 390 TL'den olmak üzere 2 adet stok olan ürünü direk hızlıca ödeme yapıp almış bulunduk ,fiyatına göre bedava olan bu anakartı kaçırmak olmazdı.
Normal fiyatları da ortalama 650-800 civardı o zamanın kuru ile .

Anakartları aldıktan sonra beklemeye başladık ama ne ses ne de soluk vardı kargolandığına dair ,3 gün geçti ne arayan ne de soran vardı ,iyisi mi müşteri hizmetlerinden bilgi almak için onları aramaktı.

Sabahın erken saatlerinde müşteri hizmetleri açılır açılmaz aradım ve sırası ile müşteri hizmetleri ile görüşmemi kısım kısım anlatayım.

Müşteri Hizmetleri 1

Biraz konuştuktan sonra konu şuraya geldi ve telefon kapatıldı karşılıklı olarak.
-Bu ürün elimizde yoktur ,fiyat hatası sebebi ile siparişiniz iptal edilecektir.


Açıkçası bu açıklama beni pek memnun etmedi çünkü daha önceki çevremdekilerin deneyimine göre 1TL'ye monitörler almalar ,ucuza koltuk ve bileşen getirenler olduğu için biraz diretmeden direk kabullenmek istemedim ki sanırım hukuki olarak da bu ürünleri göndermek zorunda kalıyormuş mağaza.
Uzatmadan 2. müşteri temsilcisine geçelim:

Müşteri Temsilcisi -2

Bu sefer biraz daha sert bir uslûp ile konuşmaya başladım ve bu ürünün gönderilmesi gerektiğini aksi halde Tüketici Hakem Heyetine gideceğimi ,bu işlerle uğraşmaya bol vaktim olduğunu söyledim (Halbuki yok bu arada : D )

Bu sefer kem-küm etti müşteri hizmetleri ,benim 'bir üstünü bağlar mısın' talebime karşılık verip beni şikayet yetkilisine bağladı .


Müşteri Temsilcisi -3

Sitenin adını vermeye gerek yok ama bu temsilci şikayet sitesindeki sorunlarla ilgilenen kişiymiş durumu kendisine anlattığımda artık konu daha da harlandı ve baya sert olarak karşılıklı olarak konuştuk ama kesinlikle argo vs olmadı kendisini yormuş olacağım ki bir üstünü daha istediğimde iş kategori müdürüne kadar gitmiş ve stok kontrolü yapılıp aranacağım söylendi.
Beklemeye başladım


Müşteri Temsilcisi 3-(Devam)


Müşteri hizmetleri 3 telefonu olmayacağını ima ederek kapatmıştı ama bilin bakalım ne oldu ,şu diyalog yaşandı:

-Ürünleriniz birazdan kargoya çıkacaktır,başka bir isteğiniz var mıdır?
-(BEN) Hani ürün yoktu elinizde göndermeniz mümkün değildi ,demin öyle demiştiniz ?
-Kaçamak cevaplar vs



Olayın Sonu


Olayın sonu ise tabii ki malum ,ürünler 2 saat sonra tarafıma kargolandı ve sorunsuz şekilde elime ulaştı.


Velhasıl kelam olmayan anakartı üretip yolladı herhalde bana İncehesap, hem de 2 adet :D
İlk aramada durumu kabullensek direkt ürün yok ,hatalı fiyat ayağına hemen para iadesini yapma yoluna girişeceklerdi ,konuda çok yazmadım ama her müşteri temsilcisi iade edelim sorunu çözelim vs ile kandırmaya çalıştı .


Konuyu açmamızın sebebine gelecek olursak ,böyle durumlarda muhakkak hakkınızı aramayı ,müşteri temsilcisi ile görüşürken bir üste bağlanmayı istemeyi unutmayın ,malum yoksa olan anakartı yollamamak için uğraşıyorlar .

Buraya kadar okuyanlara teşekkürlerimi sunuyorum ,iyi forumlar .

Alıntıyı görüntüle
Hayırlı olsun hocam
 

cfranko

80+ Platinum
Katılım
27 Haziran 2020
Mesajlar
18,730
En İyi Cevap
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
28,598
Konum
intel cpu pls
İsim
cfranko
İlgilendiği Kategoriler
Memory
incehesap tüketici hakem heyeti kelimesini duyunca tutuşuyor nedense. Bende mining için hazır sistem almıştım onlardan 3-4 gün geçti ve kargolamıyolar bana da acil lazım hemen şikayetvar’a yazdım tüketici hakem heyeti falan dedim ve dediğim gün kendi araçları ile evime getirdiler kargoya bile vermelerine gerek kalmadı
 

Banxtre

80+ Gold
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
9,633
En İyi Cevap
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
18,045
Konum
İstanbul
İsim
Batuhan
İlgilendiği Kategoriler
E-Ticaret
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
incehesap tüketici hakem heyeti kelimesini duyunca tutuşuyor nedense. Bende mining için hazır sistem almıştım onlardan 3-4 gün oldu kargolamıyolar hemen şikayetvar’a yazdım tüketici hakem heyeti falan dedim ve dediğim gün kendi araçları ile evime getirdiler kargoya bile vermelerine gerek kalmadı
Kesinlikle ,muhtemelen bu durum yasalara göre haksız olmalarından ve imaj kaybetmeme durumundan kaynaklanıyor.
Sihirli kelimeleri söyleyip İncehesap hızlandırma butonunu kullanmak güzel yöntem.
 

White Ravens

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
11,288
En İyi Cevap
5

NanyaRevB

80+ Bronze
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
1,200
Dahası  
Reaksiyon skoru
526
Konum
Nanya Çip Fabrikası
İsim
TAHA KOÇAK
Hayırlı olsun hocam.
Hocam burası Türkiye maalesef oluyor. Bugün buna benzer sorun yaşanmayan bir firma daha var mı bilmiyorum.
Konudan şunu anladım; MSI anakartlar İnce Hesap deposunda üretiliyor. 😂
 

cfranko

80+ Platinum
Katılım
27 Haziran 2020
Mesajlar
18,730
En İyi Cevap
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
28,598
Konum
intel cpu pls
İsim
cfranko
İlgilendiği Kategoriler
Memory
Kesinlikle ,muhtemelen bu durum yasalara göre haksız olmalarından ve imaj kaybetmeme durumundan kaynaklanıyor.
Sihirli kelimeleri söyleyip İncehesap hızlandırma butonunu kullanmak güzel yöntem.
Sipariş iptal etmenin yasalara aykırı olması saçma olur, ürün gerçekten ellerinde yoksa yapacak bir şey yok. Eğer ellerinde varsa bile yok gibi gösterip göndermeyebilirler ve bunu denetleyemezler. Bence tamamen prestij meselesi
 

equinoxx

80+ Bronze
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
1,600
Sipariş iptal etmenin yasalara aykırı olması saçma olur, ürün gerçekten ellerinde yoksa yapacak bir şey yok. Eğer ellerinde varsa bile yok gibi gösterip göndermeyebilirler ve bunu denetleyemezler. Bence tamamen prestij meselesi
Buna katılıyorum, sonuçta stok kontrolleri insan tarafından yapılıyor. Dolayısıyla hataya müsait. Elinde ürün olmayan satıcı ürünün imalatını yapacak hali yok. Ha burada art niyet varmış belli oldu orası ayrı.
 

Banxtre

80+ Gold
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
9,633
En İyi Cevap
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
18,045
Konum
İstanbul
İsim
Batuhan
İlgilendiği Kategoriler
E-Ticaret
Buna katılıyorum, sonuçta stok kontrolleri insan tarafından yapılıyor. Dolayısıyla hataya müsait. Elinde ürün olmayan satıcı ürünün imalatını yapacak hali yok. Ha burada art niyet varmış belli oldu orası ayrı.
Ürünü indirim adı altında Epey,akakçe,cimri gibi sitelerde listeletip 2 tane ürünü yollamamak için direnmeleri komik aslında ,yoksa 1 TL iphone vs satsa adam nasıl göndersin tabii ki iptal edecek.
 

equinoxx

80+ Bronze
Katılım
2 Mart 2021
Mesajlar
1,600
Ürünü indirim adı altında Epey,akakçe,cimri gibi sitelerde listeletip 2 tane ürünü yollamamak için direnmeleri komik aslında ,yoksa 1 TL iphone vs satsa adam nasıl göndersin tabii ki iptal edecek.
Sadece sen yoksun ki. Yüzlerce, binlerce insan var.
 
Top Bottom