BessameMucho
80+
- Katılım
- 17 Eylül 2023
- Mesajlar
- 66
- Reaksiyon skoru
- 10
Arkadaşlar ilk kez bu marka telefon alacağım aklımda soru işareti var sizce alınır mı?
İyi diyende var kötü diyende karar veremedim açıkcasıÇok şık cihaz, donanım olarakta iyi gözüküyor fakat GSMArena sitesinde ki kullanıcı yorumlarını okuduktan sonra alınmaması gerektiğine karar verdim.
https://www.gsmarena.com/infinix_zero_30-reviews-12518.php
Aldığımda 2 - 3 gün deneyeceğim zaten beğenirsem alacağım.Riske girmeye değmez. Bu bütçe aralığında ben olsam Nothing Phone 1 alırdım.
Teşekkür ederim aldım bende kullanıyorum gayet kullanımlı beğendim şahsen bendeBen 2 tane aldım çok memnunum. Merak ettikleriniz olursa sorabilirsiniz.
Hayırlı olsun kaça aldınız?Teşekkür ederim aldım bende kullanıyorum gayet kullanımlı beğendim şahsen bende
10.000 tl ye geldiHayırlı olsun kaça aldınız?