Oparatör 80+ Katılım 15 Aralık 2024 Mesajlar 226 Reaksiyon skoru 101 17 Mart 2026 #1 Bugun kartımı aldım ancak undurvolda sorun yasıyorum halı hazırda yapıp ayarını paylasacak var mı hem fan sesi hem fazla voltaj anlamında iyi olur yardım eden olursa
Bugun kartımı aldım ancak undurvolda sorun yasıyorum halı hazırda yapıp ayarını paylasacak var mı hem fan sesi hem fazla voltaj anlamında iyi olur yardım eden olursa
aliyavuz61 80+ Katılım 23 Mart 2023 Mesajlar 494 Reaksiyon skoru 198 17 Mart 2026 #2 H.o Stok hali fazla mi isinip ses yapiyor? inno almayi dusunmustum
Silco 80+ Silver Katılım 10 Nisan 2020 Mesajlar 4,026 Reaksiyon skoru 1,919 17 Mart 2026 #3 aliyavuz61 yazmış: H.o Stok hali fazla mi isinip ses yapiyor? inno almayi dusunmustum Devamı için tıklayın... Sff ler ısınıyor ya bendede zotac sff var
aliyavuz61 yazmış: H.o Stok hali fazla mi isinip ses yapiyor? inno almayi dusunmustum Devamı için tıklayın... Sff ler ısınıyor ya bendede zotac sff var
Oparatör 80+ Katılım 15 Aralık 2024 Mesajlar 226 Reaksiyon skoru 101 17 Mart 2026 Konu Sahibi Konu Sahibi #4 aliyavuz61 yazmış: H.o Stok hali fazla mi isinip ses yapiyor? inno almayi dusunmustum Devamı için tıklayın... Stok hali 74 derece her şey ful ses bence problem degil ama ben 3070 ti den geçtim oyunlarda fena FPS farketti
aliyavuz61 yazmış: H.o Stok hali fazla mi isinip ses yapiyor? inno almayi dusunmustum Devamı için tıklayın... Stok hali 74 derece her şey ful ses bence problem degil ama ben 3070 ti den geçtim oyunlarda fena FPS farketti