Neler Yeni

Intel Müşteri Memnuniyeti - İtopya ❌

COMMANDERR

80+ Bronze
Katılım
30 Aralık 2021
Mesajlar
1,110
GÖRENLER OLMUŞTUR. DA G9 SİSTEM ALMIŞTIM. ,İŞLEMCİMDE SIKINTI VARDI. İlk ram slotu ram ı okumayıp Vram ışığı yakıyordu anakart. Sorunun işlemcide çıkmıştı.
ALDIKDAN 1 GÜN SONRA İTOPYA YA KENDİ ELLERİMLE GÖTÜRMEME RAĞMEN ,İTOPYA DEĞİŞİM DEĞILDE GARANTİYE GİDECEĞİNİ SÖYLEDİ.
GEL GELELİM 1 KELİME ETMEDEN GARANTİYE GÖNDERDİM.
BUGÜN ÜLKEMİZDEKI İTOPYA MAĞAZASININ YAPMADIĞINI,İNTEL YAPTI.
İŞLEMCİNİN 1 ÜST MODELİNİ GÖNDERECEĞİNİ SÖYLEDİ (İ5 13400) 1 GÜN SONRA İSE TEKRAR Bİ MAİL ATTILAR.
YAŞADIĞINIZ SORUN İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜZ.
ELİMİZDEKİ 13400 STOKLARI HIZLI Bİ ŞEKİLDE BİTTİĞİ İÇİN , MEMNUNİYETİNİZ KAPSAMINDA
13400'Ün de 1 üst modeli olan i5 13500 ü Gönderdik Dediler.
BEN DEFALARCA İTOPYA DAN KENDİ AİLEMİ GEÇTİM , ÇEVREME BİLE İTOPYA YI ÖNERİYORDUM taki bu OLAY BAŞIMA GELENE KADAR.
ŞİKAYET VAR A YAZDIM, PROSEDÜR GEREĞİ Bİ Hatamız varsa hızlı bi şekilde döneceğiz yanıtı verdiler DÖNEN bile olmadı.

her şey İYİ İKEN GÜZELMİŞ ONU ANLADIM.
İlk olumsuzluğu yaşadım , ve 1 gün sonra götürmeme rağmen yinede kimse oralı olmadı.
Milyonluk şirket belki milyarlık.
5 binliranın peşinde koştu buda benim görüşüm.
 
Son düzenleme:

firsatgamingx

80+ Silver
Katılım
19 Ekim 2020
Mesajlar
4,829
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,697
İsim
Cem Ayar
Instagram
firsatgamingx
GÖRENLER OLMUŞTUR. DA G9 SİSTEM ALMIŞTIM. ,İŞLEMCİMDE SIKINTI VARDI.
ALDIKDAN 1 GÜN SONRA İTOPYA YA KENDİ ELLERİMLE GÖTÜRMEME RAĞMEN ,İTOPYA DEĞİŞİM DEĞILDE GARANTİYE GİDECEĞİNİ SÖYLEDİ.
GEL GELELİM 1 KELİME ETMEDEN GARANTİYE GÖNDERDİM.
BUGÜN ÜLKEMİZDEKI İTOPYA MAĞAZASININ YAPMADIĞINI,İNTEL YAPTI.
İŞLEMCİNİN 1 ÜST MODELİNİ GÖNDERECEĞİNİ SÖYLEDİ (İ5 13400) 1 GÜN SONRA İSE TEKRAR Bİ MAİL ATTILAR.
YAŞADIĞINIZ SORUN İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜZ.
ELİMİZDEKİ 13400 STOKLARI HIZLI Bİ ŞEKİLDE BİTTİĞİ İÇİN , MEMNUNİYETİNİZ KAPSAMINDA
13400'Ün de 1 üst modeli olan i5 13500 ü Gönderdik Dediler.
BEN DEFALARCA İTOPYA DAN KENDİ AİLEMİ GEÇTİM , ÇEVREME BİLE İTOPYA YI ÖNERİYORDUM taki bu OLAY BAŞIMA GELENE KADAR.
ŞİKAYET VAR A YAZDIM, PROSEDÜR GEREĞİ Bİ Hatamız varsa hızlı bi şekilde döneceğiz yanıtı verdiler DÖNEN bile olmadı.

her şey İYİ İKEN GÜZELMİŞ ONU ANLADIM.
İlk olumsuzluğu yaşadım , ve 1 gün sonra götürmeme rağmen yinede kimse oralı olmadı.
Milyonluk şirket belki milyarlık.
5 binliranın peşinde koştu buda benim görüşüm.
Hocam zaten ürünün değişimini intel yapar ürün onun olduğu için.

Sizin için kötü bir deneyim olmuş ama i5 13500 almıssınız, hayırlı olsun.
 

invy

80+ Bronze
Katılım
16 Haziran 2023
Mesajlar
1,881
GÖRENLER OLMUŞTUR. DA G9 SİSTEM ALMIŞTIM. ,İŞLEMCİMDE SIKINTI VARDI.
ALDIKDAN 1 GÜN SONRA İTOPYA YA KENDİ ELLERİMLE GÖTÜRMEME RAĞMEN ,İTOPYA DEĞİŞİM DEĞILDE GARANTİYE GİDECEĞİNİ SÖYLEDİ.
GEL GELELİM 1 KELİME ETMEDEN GARANTİYE GÖNDERDİM.
BUGÜN ÜLKEMİZDEKI İTOPYA MAĞAZASININ YAPMADIĞINI,İNTEL YAPTI.
İŞLEMCİNİN 1 ÜST MODELİNİ GÖNDERECEĞİNİ SÖYLEDİ (İ5 13400) 1 GÜN SONRA İSE TEKRAR Bİ MAİL ATTILAR.
YAŞADIĞINIZ SORUN İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜZ.
ELİMİZDEKİ 13400 STOKLARI HIZLI Bİ ŞEKİLDE BİTTİĞİ İÇİN , MEMNUNİYETİNİZ KAPSAMINDA
13400'Ün de 1 üst modeli olan i5 13500 ü Gönderdik Dediler.
BEN DEFALARCA İTOPYA DAN KENDİ AİLEMİ GEÇTİM , ÇEVREME BİLE İTOPYA YI ÖNERİYORDUM taki bu OLAY BAŞIMA GELENE KADAR.
ŞİKAYET VAR A YAZDIM, PROSEDÜR GEREĞİ Bİ Hatamız varsa hızlı bi şekilde döneceğiz yanıtı verdiler DÖNEN bile olmadı.

her şey İYİ İKEN GÜZELMİŞ ONU ANLADIM.
İlk olumsuzluğu yaşadım , ve 1 gün sonra götürmeme rağmen yinede kimse oralı olmadı.
Milyonluk şirket belki milyarlık.
5 binliranın peşinde koştu buda benim görüşüm.
HOCAM işlemcide ne sorunu vardı?
 

COMMANDERR

80+ Bronze
Katılım
30 Aralık 2021
Mesajlar
1,110
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Hocam zaten ürünün değişimini intel yapar ürün onun olduğu için.

Sizin için kötü bir deneyim olmuş ama i5 13500 almıssınız, hayırlı olsun.
İntel politikasında öyle değil , mail de Intel ilk 30 gün değişim yapmaz, 14 gün içinde olan tüm olumsuzluklarda Distribütör size yeni ürünü verir , biz göndereceğimiz ürünü Distribütör ünüze göndeririz diyor.
Bunu itopya ya söyledim ve gösterdim öyle bişey yok dedi 😂
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,235
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,255
İsim
Berk
Ben problemi anlamadım? Onun dışında böyle hazır pc satan markaları ben de önermiyorum o ayrı bir konu.

Adamlar ürünün üreticisi değil, satıcısı. Ürün hakkında problem yaşadığında seni servis ekibine yönlendirmeleri bile bir müşteri memnuniyeti kapsamında. Normalde senin servis yollarıyla uğraşman gerek. Bu doğrultuda da sana zaten 2 seviye üst bir işlemci gönderilmiş, mağduriyet burada sadece zaman. İnsan üretimi sonuçta, aldığımız her ürün kusursuz olacak diye bir kaide de yok. Sana denk gelmiş belki de iyi ki denk gelmiş.. Boşver işi kurcalamakla, herkes işini yapıyor, süreç böyle.
 
Son düzenleme:

COMMANDERR

80+ Bronze
Katılım
30 Aralık 2021
Mesajlar
1,110
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Üst modeli vermeleri kral hareket olmuş ama itopyanın yaptığı 5k nın peşinden koşmak değil. Hazır sistemlerde herhangi bir problem olursa süreç böyle işliyor. İtopya ile alakalı değil nereden hazır sistem alırsan al böyle olurdu.
O zaman ben ayıplı mal aldım bunun neresi benim hatam hocam?
 

firsatgamingx

80+ Silver
Katılım
19 Ekim 2020
Mesajlar
4,829
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,697
İsim
Cem Ayar
Instagram
firsatgamingx
İntel politikasında öyle değil , mail de Intel ilk 30 gün değişim yapmaz, 14 gün içinde olan tüm olumsuzluklarda Distribütör size yeni ürünü verir , biz göndereceğimiz ürünü Distribütör ünüze göndeririz diyor.
Bunu itopya ya söyledim ve gösterdim öyle bişey yok dedi 😂
Doğru diyorsun aslında itopyanın değiştirip de sizi mağdur etmemesi lazım. Kafalarıan göre iş yapıyolar. Ama daha iyi olmuş bu durum itopya olsa i5 13500i kendine alıp i5 12400f + iade teklif falan ederdi :D
 

COMMANDERR

80+ Bronze
Katılım
30 Aralık 2021
Mesajlar
1,110
Doğru diyorsun aslında itopyanın değiştirip de sizi mağdur etmemesi lazım. Kafalarıan göre iş yapıyolar. Ama daha iyi olmuş bu durum itopya olsa i5 13500i kendine alıp i5 12400f + iade teklif falan ederdi :D
İtopya şuan gözümde diplerde , şu saatten sonra dönsede farketmez , 12-13 gündür aldığım kasa evde yatıyor, 1 saat bile çalışmadı
 
Katılım
30 Kasım 2023
Mesajlar
82
hiçbir firma ürünü size sattıktan sonra arkasında durmaz. kutudan bozuk çıksa dahi garantiye göndermek zorundasınız, değişim onarım her türlü konuda markalar genelde yardımcı oluyor dolayısıyla itopya gaming gen gencer pckolik gibi firmaları bu sebeple puanlamak saçma olur
 

Ritim Ustası

80+ Silver
Katılım
4 Şubat 2022
Mesajlar
2,071
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,086
İsim
Mehmet Yılmaz
GÖRENLER OLMUŞTUR. DA G9 SİSTEM ALMIŞTIM. ,İŞLEMCİMDE SIKINTI VARDI. İlk ram slotu ram ı okumayıp Vram ışığı yakıyordu anakart. Sorunun işlemcide çıkmıştı.
ALDIKDAN 1 GÜN SONRA İTOPYA YA KENDİ ELLERİMLE GÖTÜRMEME RAĞMEN ,İTOPYA DEĞİŞİM DEĞILDE GARANTİYE GİDECEĞİNİ SÖYLEDİ.
GEL GELELİM 1 KELİME ETMEDEN GARANTİYE GÖNDERDİM.
BUGÜN ÜLKEMİZDEKI İTOPYA MAĞAZASININ YAPMADIĞINI,İNTEL YAPTI.
İŞLEMCİNİN 1 ÜST MODELİNİ GÖNDERECEĞİNİ SÖYLEDİ (İ5 13400) 1 GÜN SONRA İSE TEKRAR Bİ MAİL ATTILAR.
YAŞADIĞINIZ SORUN İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜZ.
ELİMİZDEKİ 13400 STOKLARI HIZLI Bİ ŞEKİLDE BİTTİĞİ İÇİN , MEMNUNİYETİNİZ KAPSAMINDA
13400'Ün de 1 üst modeli olan i5 13500 ü Gönderdik Dediler.
BEN DEFALARCA İTOPYA DAN KENDİ AİLEMİ GEÇTİM , ÇEVREME BİLE İTOPYA YI ÖNERİYORDUM taki bu OLAY BAŞIMA GELENE KADAR.
ŞİKAYET VAR A YAZDIM, PROSEDÜR GEREĞİ Bİ Hatamız varsa hızlı bi şekilde döneceğiz yanıtı verdiler DÖNEN bile olmadı.

her şey İYİ İKEN GÜZELMİŞ ONU ANLADIM.
İlk olumsuzluğu yaşadım , ve 1 gün sonra götürmeme rağmen yinede kimse oralı olmadı.
Milyonluk şirket belki milyarlık.
5 binliranın peşinde koştu buda benim görüşüm.
Aynısını bende Xbox gamepad de yaşadım İtopya nın destek kısmı aşırı rezalet o yüzden markanın kendisine gönderin direk bana da Microsoft anında yenisini gönderdi adamlar paraya değil kullanıcı memnuniyetine bakıyor bizim satıcılar gibi aç gözlü değiller!
Mesaj otomatik birleştirildi:

hiçbir firma ürünü size sattıktan sonra arkasında durmaz. kutudan bozuk çıksa dahi garantiye göndermek zorundasınız, değişim onarım her türlü konuda markalar genelde yardımcı oluyor dolayısıyla itopya gaming gen gencer pckolik gibi firmaları bu sebeple puanlamak saçma olur
Alakası yok ürün sorunluysa satıcı alıp yenisini göndermeli, sorunlu olan ürünü satıcı ve marka kendi aralarında halletmeleri lazım burada tüketici bu işlerle uğraşmamalı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada İntel de boykot edilen markalar arasında :D
 

Transcontinental

80+ Bronze
Katılım
7 Kasım 2022
Mesajlar
1,133
Dahası  
Reaksiyon skoru
608
İsim
Mahir
O zaman ben ayıplı mal aldım bunun neresi benim hatam hocam?
Sizin hatanız değil ama maalesef sistem böyle. Bence de burda siz haklısınız ve direkt değişim olmalıydı ama Türkiye de yaşıyoruz. Burada müşteri memnuniyeti satıcının umurunda değil çünkü çok müşteri var birini kaybetsek hiçbir şey olmaz mantığı var satıcılarda.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,013,866
Mesajlar
9,155,919
Üyeler
160,615
Son üye
beyazkasafanı
Top Bottom