Bende varim hocam beklemedeyiz.Halen ürünü daha işleme dahi alınmayan bir ben mi kaldım var mıdır benim gibi birileri?Kimisi teslim alacak ürünü bende tık yok
2 monitor olmasina gerek yok kolun biri bosta durur zarari ne?Alıntıyı görüntüle
benimki en önde gelenlerden biri, bugün gelir diye çok bekledim ama gelmedi, donanımhaberdeki 800e almış bizden çok önce, bu arada herkes kolu bekliyor sanki herkesin 2 monitörü varmış gibi, hepimize monitör lazım şimdi
Hocam bizimki kolu beklemek değil kolun akıbetini öğrenmek Firma bizden sonra alan kişilerin ürünlerini yolladı ama bizimkileri daha yollamadı ve forumda bir konu var forumu takip ediyorsanız 30-35 gün sonra sipariş iptali yapıldı. Ayrıca tek monitörde takıp kullanılabiliyor 2. monitörünüz olmasına gerek yok sizinki geliyor ama birde lütfen bizim yerimize koyun kendiniziAlıntıyı görüntüle
benimki en önde gelenlerden biri, bugün gelir diye çok bekledim ama gelmedi, donanımhaberdeki 800e almış bizden çok önce, bu arada herkes kolu bekliyor sanki herkesin 2 monitörü varmış gibi, hepimize monitör lazım şimdi
Aynen ya iptal olsun yada bir ilerleme olsun böyle beklemek benim cenımı sıkıyorHocam bizimki kolu beklemek değil kolun akıbetini öğrenmek Firma bizden sonra alan kişilerin ürünlerini yolladı ama bizimkileri daha yollamadı ve forumda bir konu var forumu takip ediyorsanız 30-35 gün sonra sipariş iptali yapıldı. Ayrıca tek monitörde takıp kullanılabiliyor 2. monitörünüz olmasına gerek yok sizinki geliyor ama birde lütfen bizim yerimize koyun kendinizi
Gönderildiyse büyük ihtimalle iptal olmaz diye düşünüyorum ama hayırlısı canımız sağ olsun ben artık takmıyorumAynen ya iptal olsun yada bir ilerleme olsun böyle beklemek benim cenımı sıkıyor
Müşteri hizmetleri herhangi bir fiyat hatası olmadığını gönderilmeyen ürünlerin tedarik aşamasında olduğunu en geç teslim tarihine kadar gönderileceği söyledi. Gözüken tarihlere kadar gönderilemezse tekrar yazın dedi. Beklemekten başka bir şey yok maalesef.Hocam bizimki kolu beklemek değil kolun akıbetini öğrenmek Firma bizden sonra alan kişilerin ürünlerini yolladı ama bizimkileri daha yollamadı ve forumda bir konu var forumu takip ediyorsanız 30-35 gün sonra sipariş iptali yapıldı. Ayrıca tek monitörde takıp kullanılabiliyor 2. monitörünüz olmasına gerek yok sizinki geliyor ama birde lütfen bizim yerimize koyun kendinizi
Benimde hala sipariş alındı yazıyor 10-20 ocak tahmini gösteriyor ama gelir herhaldeHalen ürünü daha işleme dahi alınmayan bir ben mi kaldım var mıdır benim gibi birileri?Kimisi teslim alacak ürünü bende tık yok
Hocam ne yazmışsınız valla helal olsun sizden çok güzel senarist olur. Satıcı Amazon değil yani Amazon siparişi alır satıcıya iletir satıcı ürünü tedarik eder Amazon tesisine götürür orada etiketi basar ve gönderir.TRdeki kargo firmaları gibi düşünebilirsiniz. Ürünü satın alınca sana onay maili geliyor ne onayından bahsediyorsunuz gerçekten anlamadım. Diğer bir durum ürün tedarik edilemezse Amazon ne yazıkki iptal ediyor forumda 1 aydır dönüyor keşke bir baksaydınız. İnsanlar en az 1 ay gönderilmesini beklediler. Yani herkesin endişesi boşuna değil.Beyler sorun yoktur çoğunuzda ürününüz gönderilir. Şu düşünce yanlış birde, ürünlerinizi firma şuna gönderelim buna gönderelim diye ayıklamıyor. Zaten fark ettiyseniz herkesin ürünü farklı bir yerden geliyor. Firmanın ürünleri Amazon depolarından yollanıyor. Siparişiniz onaylandıktan sonra muhtemelen onaylanan siparişleri sıraya alan yazılım stoğun olduğu depolardan birisine atıyor sizi sonrasında paketiniz kargolanıyor. Amazonun çoğu yerinde insandan çok robot çalışıyor yazılım çalışıyor. Hepimiz orada bıyıklı Mehmet dayının siparişlere bakıp vay uyanıklara bak neyse bunun kargosunu geç çıkaralım. Bunun ismini beğenmedim beklet tarzı bir yaklaşım içine girdiğini filan kafada hayal ediyoruz da muhtemelen çoğu süreçte insan bile yok. Amazonun x deposunda size gıcık y kişisinin yada firmanın size gıcıklık olsun diye böyle bir şeyi yapacak hali yok. Ürün tedarik edilir ve zararına da olsa size ulaştırılır. Satıcı zaten sorunu anlamış daha Türkiye ye satış yapmaz olur biter.
Amazon un kargo sistemi sizin dediğiniz gibi çalışmıyor. İki şekilde hizmet veriyor FBM yada FBA detaylarına internetten ulaşabilirsiniz. Genel olarak ya siz Amazon da sattığınız ürünü kendiniz amazonun belirlediği şartlara uyarak kargoluyorsunuz ki bu FBM oluyor. Burada kargo, iade ve müşteri hizmetleri noktasında Amazon hizmet vermiyor direk satıcı muhatap oluyor yada ürünü bir Amazon deposuna gönderiyorsunuz ve ondan sonra ürününüz o depodan satış oldukça Amazon tarafından paketleniyor ve Amazon tarafından taşınıyor bu yöntem de FBA oluyor. Satıcı ve kargolayan aynı kişi ise yada kargolayan Amazon dışında bir şirket ise burada FBM var yani direk satıcıdan müşteriye. Eğer lojistiğinde Amazon var ise burada FBA var. Eğer dikkat ederseniz herkesin ürünü aynı yerden gönderilmedi. Hangi Amazon deposunda ürün varsa en yakın olanlardan onlardan otomatik olarak ürünler gönderildi. Kimisinin ürünü Hollanda dan çıkmış benim gibi birkaç kişinin ürünü Barcelona dan. Gönderim bölgesine en yakın stok olan Amazon depolarından ürün çıkıyor. Bu sürede depolarda ürün biterse satıcı o depolara yeni ürünler kargolalayıp(isterse yürüyerek götürür ama ürünü Amazon deposuna götürüyor) stokları tekrar arttırıyor. Bu normal bir kargo şirketi kullanmakla aynı şey değil. Zaten çoğu firma ürünlerinde prime etiketi alabilmek için bile FBA ı seçiyor. Prime etiketi şu şekilde eğer siz, satacağınız ürünleri FBA hizmetine dahil edip Amazon depolarına gönderir ve siparişe hazır halde bekletirseniz Prime etiketine hak kazanıyorsunuz. Yapılan araştırmalara göre de çoğu insan prime etiketlerine sahip ürünleri tercih ediyor. İptal edilen siparişlerin olmuş olması her durumda aynı şeyin yaşanacağı anlamına gelmiyor. Stoklarda hesap hataları da olabiliyor. Hasarlı kutular oluyor defolu stok ürünü oluyor. Normalde arka planda stok kontrolü var ama burada hata yaşanabiliyor. Satıcı Amazon depolarına kargolayacak(isterse dediğim gibi yürüyerek götürür bırakır) yeni stok temin edemezse o ürünün satışını iptal ediyor ve stokları da satışa kapanıyor. Mesela arada stok yenileniyor(Burada iptal olan siparişler oluyor yada depo stoklarına yeni stok ekleniyor) İptal sonrası hemen aynı gün aynı hafta içinde satıcının aynı ülkede aynı ürünü tekrar stok açtığını görürseniz durumu Amazon a bildirin. Müşteri hizmetleri ile irtibata geçip bilgi alınabilir ama sürece bir etkisi olmaz.Hocam ne yazmışsınız valla helal olsun sizden çok güzel senarist olur. Satıcı Amazon değil yani Amazon siparişi alır satıcıya iletir satıcı ürünü tedarik eder Amazon tesisine götürür orada etiketi basar ve gönderir.TRdeki kargo firmaları gibi düşünebilirsiniz. Ürünü satın alınca sana onay maili geliyor ne onayından bahsediyorsunuz gerçekten anlamadım. Diğer bir durum ürün tedarik edilemezse Amazon ne yazıkki iptal ediyor forumda 1 aydır dönüyor keşke bir baksaydınız. İnsanlar en az 1 ay gönderilmesini beklediler. Yani herkesin endişesi boşuna değil.