aselinyo
80+
- Katılım
- 31 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 1
- Reaksiyon skoru
- 0
yıllardır oynadığım GTA5 oynuyordum bi anda monitor kapandı acıldıgında overheat ekranı vardı. ilk defa boyle bir sorunla karsılastım. formatlayıp servıse götürecegim ama formatlasam mı bilemiyorum ya aynı hatayı alıesam diye. amd ryzen 5600 kullaniyorum ne yapsam sorun duzelır fan mı degıstırmem lazım?..