İşlemcimin Sıcaklığı Normal Mi?

Katılım
22 Şubat 2022
Mesajlar
324
Reaksiyon skoru
114
Şuanda 2.5 saattir açık bilgisayarım. İşlemci kullanan programlar veya oyunlar kullanıyorum. 52 ile 65 arası sıcaklığım var. Fikriniz nelerdir ? Daha net olarak test edebileceğim bir uygulama var mı ?
i5 11400f işlemcim bu arada
 
Gayet güzel sıkıntı yok
 
aynı işlemciyi sıvı soğutma ile max 45 derece kullanıyorum hava soğutmada değerlerim aynıydı korkulacak sıcaklıklar değil normal
 
Gayet güzel sıkıntı yok
işlemci soğutucu idarelik bir şey aldım. t6 veya t5 alacağım en yakın zamanda. Bence de normal gibi ama işlemci soğutucu biraz fazla çalışıyor gibi hissediyorum. İşlemciyi yük altında test edebileceğim bir program var mı ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

aynı işlemciyi sıvı soğutma ile max 45 derece kullanıyorum hava soğutmada değerlerim aynıydı korkulacak sıcaklıklar değil normal
dediğim gibi t5 veya t6 aldığımda gayet iyi olacak gibi hissediyorum
 
işlemci soğutucu idarelik bir şey aldım. t6 veya t5 alacağım en yakın zamanda. Bence de normal gibi ama işlemci soğutucu biraz fazla çalışıyor gibi hissediyorum. İşlemciyi yük altında test edebileceğim bir program var mı ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


dediğim gibi t5 veya t6 aldığımda gayet iyi olacak gibi hissediyorum
Aida 64, Prime 95.
 
işlemci soğutucu idarelik bir şey aldım. t6 veya t5 alacağım en yakın zamanda. Bence de normal gibi ama işlemci soğutucu biraz fazla çalışıyor gibi hissediyorum. İşlemciyi yük altında test edebileceğim bir program var mı ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


dediğim gibi t5 veya t6 aldığımda gayet iyi olacak gibi hissediyorum
Prime95le test edebilirsin. T6 Ultra güzeldir. 10 derece kadar daha düşürebilir
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,676
Mesajlar
11,079,811
Üyeler
198,178
Son üye
cankv
Geri
Top