Son Dakika: İlişkileri normalleştirme adımlarının ardından İsrail, Ankara büyükelçisi olarak Irit Lillian'ı atadı
İlişkileri normalleştirme adımlarının ardından Türkiye ile İsrail arasında 17 Ağustos'ta, diplomatik ilişkilerin yeniden en üst düzeye çıkarılması ve karşılıklı büyükelçi atanması kararı almıştı. İsrail Dışişleri Bakanlığı, Ankara büyükelçisi olarak halihazırda Ankara'da görev yapan Irit Lillian'ı atadı. Bu atama ile birlikte Türkiye ve İsrail arasında 4 yıl sonra büyükelçilik düzeyinde temas kurulmuş oldu.
Evet zamanında İsrail ile ticari anlaşmalarımız olsa da ben şahsen buna karşıyım,evet,Filistin şuan Ermenistan'ı tanıyor fakat böyle olmamalı.Filistin ile diplomatik iletişime geçilip bu engellenmeli,Biz de ölüm kalım meselesi değilse İsrail ile,en azından yavaş yavaş,diplomatik ilişkileri kesmeliyiz bence,Bunun yanında Hamas Ş*a İran tarafından silah almayı kesmeli,İran'ın emelleri Türkiye'ye karşı çünkü.Filistin piyon gibi kullanılıyor
İran İslam Aleminin en güçlü devletlerinden biri mezhebinden ötürü düşmanlık yapılmamalı Hz.Ali efendimize sünnilerin ne kadar büyük haksızlıklar yaptığını biliyoruz Hakem olayını araştırın
İran İslam Aleminin en güçlü devletlerinden biri mezhebinden ötürü düşmanlık yapılmamalı Hz.Ali efendimize sünnilerin ne kadar büyük haksızlıklar yaptığını biliyoruz Hakem olayını araştırın
Hasan, çok vefasız oldukları için bu Şiilere de güvenmiyordu. Önde gelen Şii müellif Ebu Mansur et-Tabersi, el-Ihticâc adlı kitabında, Hasan'ın şu sözlerini muhafaza etmiştir: "Allah'a yemin ederim ki, Muaviye benim için Şia'm olduğunu iddia eden bu insanlardan daha hayırlıdır." [Ebu Mansûr et-Tabarsî, el-Ihticâc cilt. 2 s. 290-291, Mu'assasat al-A'lamî, Beyrut 1989]
El-Kafi'de Eşek "Hadisi": وروي أن أمير المؤمنين عليه السلام قال: إن ذلك الحمار كلم رسول الله صلى الله عليه وآله فقال: بأبي أنت وامي إن أبي حدثنى, عن أبيه, عن جده, عن أبيه أنه كان مع نوح في السفينة فقام إليه نوح فمسح على كفله ثم قال: يخرج من صلب هذا الحمار حمار يركبه سيد النبيين وخاتمهم، فالحمد لله الذي جعلني الحمار Ali bin Ebu Talib'e Peygamber (s.a.v.)'in Ufeir isimli eşeğinin intihar ettiği söylendi! Bunun üzerine Ali dedi ki: O eşek Peygamber (s.a.v.) ile konuştu ve: "Annemi ve babamı senin için feda ederdim, babam bana, babasının kendisine, dedesinin kendisine, babasının Nuh'un (عليه السلام) yanında olduğunu söylediğini söyledi, bu yüzden Nuh (عليه السلام) Ona yaklaşıp sırtını meshederek şöyle buyurdu: Bu eşeğin soyundan bir eşek çıkacaktır ki, ona en hayırlı ve en son Peygamber binecektir." Ufair daha sonra şunları söyledi: "Yani Elhamdülillah, beni bu eşeği yaptı."
2.[18:30] İmam Cafer es-Sadık (رضي الله عنه), Ebu Bekir ve Ömer'den (رضي الله عنهم) nefret etme konusunda: فقال أبو حنيفة: أصلحك الله ان عندنا قوما بالكوفة يزعمون انك تأمرهم بالبراءة من فلان وفلان وفلان فقال: ويلك يا أبا حنيفة لم يكن هذا, معاذ الله فقال أصلحك الله: انهم يعظمون الامر فيهما, قال: فما تأمرني? قال: تكتب إليهم، قال: بماذا؟ قال: تسألهم الكف عنهما، قال: لا يطيعوني. İmam Ebu Hanife şöyle dedi: “Allah işlerinizi düzeltsin. Kûfe'de, kendilerine falan filandan ayrılmalarını emrettiğini iddia eden bir topluluk var (Ebu Bekir, Ömer ve Osman). Bunun üzerine (İmam Cafer es-Sadık) dedi ki: “Vay halinize ey Ebu Hanife! Bu olmadı! Allah'a sığınırım." Bunun üzerine (İmam Ebu Hanife) dedi ki: “Allah işlerinizi düzeltsin, ikisinden (Ebu Bekir ve Ömer) çok şey yaparlar.” (Ebu Hanife): "Bana ne yapmamı emrediyorsun?" dedi. (İmam Cafer es-Sadık) dedi ki: "Onlara yaz". (İmam Ebu Hanife) dedi ki: “Ne [yazayım]?”. (İmam Cafer es-Sadık) dedi ki: “Onlardan, ikisi (Ebu Bekir ve Ömer) hakkında konuşmaktan çekinmelerini isteyin!” (Ca'fer es-Sadık) dedi ki: "Bana itaat etmiyorlar." - Ilal al-Sharai, Cilt 1, Sayfa 94, İbn Babawayh al-Qummi (erken Şii kaynağı).
Hasan, çok vefasız oldukları için bu Şiilere de güvenmiyordu. Önde gelen Şii müellif Ebu Mansur et-Tabersi, el-Ihticâc adlı kitabında, Hasan'ın şu sözlerini muhafaza etmiştir: "Allah'a yemin ederim ki, Muaviye benim için Şia'm olduğunu iddia eden bu insanlardan daha hayırlıdır." [Ebu Mansûr et-Tabarsî, el-Ihticâc cilt. 2 s. 290-291, Mu'assasat al-A'lamî, Beyrut 1989]
El-Kafi'de Eşek "Hadisi": وروي أن أمير المؤمنين عليه السلام قال: إن ذلك الحمار كلم رسول الله صلى الله عليه وآله فقال: بأبي أنت وامي إن أبي حدثنى, عن أبيه, عن جده, عن أبيه أنه كان مع نوح في السفينة فقام إليه نوح فمسح على كفله ثم قال: يخرج من صلب هذا الحمار حمار يركبه سيد النبيين وخاتمهم، فالحمد لله الذي جعلني الحمار Ali bin Ebu Talib'e Peygamber (s.a.v.)'in Ufeir isimli eşeğinin intihar ettiği söylendi! Bunun üzerine Ali dedi ki: O eşek Peygamber (s.a.v.) ile konuştu ve: "Annemi ve babamı senin için feda ederdim, babam bana, babasının kendisine, dedesinin kendisine, babasının Nuh'un (عليه السلام) yanında olduğunu söylediğini söyledi, bu yüzden Nuh (عليه السلام) Ona yaklaşıp sırtını meshederek şöyle buyurdu: Bu eşeğin soyundan bir eşek çıkacaktır ki, ona en hayırlı ve en son Peygamber binecektir." Ufair daha sonra şunları söyledi: "Yani Elhamdülillah, beni bu eşeği yaptı."
2.[18:30] İmam Cafer es-Sadık (رضي الله عنه), Ebu Bekir ve Ömer'den (رضي الله عنهم) nefret etme konusunda: فقال أبو حنيفة: أصلحك الله ان عندنا قوما بالكوفة يزعمون انك تأمرهم بالبراءة من فلان وفلان وفلان فقال: ويلك يا أبا حنيفة لم يكن هذا, معاذ الله فقال أصلحك الله: انهم يعظمون الامر فيهما, قال: فما تأمرني? قال: تكتب إليهم، قال: بماذا؟ قال: تسألهم الكف عنهما، قال: لا يطيعوني. İmam Ebu Hanife şöyle dedi: “Allah işlerinizi düzeltsin. Kûfe'de, kendilerine falan filandan ayrılmalarını emrettiğini iddia eden bir topluluk var (Ebu Bekir, Ömer ve Osman). Bunun üzerine (İmam Cafer es-Sadık) dedi ki: “Vay halinize ey Ebu Hanife! Bu olmadı! Allah'a sığınırım." Bunun üzerine (İmam Ebu Hanife) dedi ki: “Allah işlerinizi düzeltsin, ikisinden (Ebu Bekir ve Ömer) çok şey yaparlar.” (Ebu Hanife): "Bana ne yapmamı emrediyorsun?" dedi. (İmam Cafer es-Sadık) dedi ki: "Onlara yaz". (İmam Ebu Hanife) dedi ki: “Ne [yazayım]?”. (İmam Cafer es-Sadık) dedi ki: “Onlardan, ikisi (Ebu Bekir ve Ömer) hakkında konuşmaktan çekinmelerini isteyin!” (Ca'fer es-Sadık) dedi ki: "Bana itaat etmiyorlar." - Ilal al-Sharai, Cilt 1, Sayfa 94, İbn Babawayh al-Qummi (erken Şii kaynağı).
Hasan, çok vefasız oldukları için bu Şiilere de güvenmiyordu. Önde gelen Şii müellif Ebu Mansur et-Tabersi, el-Ihticâc adlı kitabında, Hasan'ın şu sözlerini muhafaza etmiştir: "Allah'a yemin ederim ki, Muaviye benim için Şia'm olduğunu iddia eden bu insanlardan daha hayırlıdır." [Ebu Mansûr et-Tabarsî, el-Ihticâc cilt. 2 s. 290-291, Mu'assasat al-A'lamî, Beyrut 1989]
El-Kafi'de Eşek "Hadisi": وروي أن أمير المؤمنين عليه السلام قال: إن ذلك الحمار كلم رسول الله صلى الله عليه وآله فقال: بأبي أنت وامي إن أبي حدثنى, عن أبيه, عن جده, عن أبيه أنه كان مع نوح في السفينة فقام إليه نوح فمسح على كفله ثم قال: يخرج من صلب هذا الحمار حمار يركبه سيد النبيين وخاتمهم، فالحمد لله الذي جعلني الحمار Ali bin Ebu Talib'e Peygamber (s.a.v.)'in Ufeir isimli eşeğinin intihar ettiği söylendi! Bunun üzerine Ali dedi ki: O eşek Peygamber (s.a.v.) ile konuştu ve: "Annemi ve babamı senin için feda ederdim, babam bana, babasının kendisine, dedesinin kendisine, babasının Nuh'un (عليه السلام) yanında olduğunu söylediğini söyledi, bu yüzden Nuh (عليه السلام) Ona yaklaşıp sırtını meshederek şöyle buyurdu: Bu eşeğin soyundan bir eşek çıkacaktır ki, ona en hayırlı ve en son Peygamber binecektir." Ufair daha sonra şunları söyledi: "Yani Elhamdülillah, beni bu eşeği yaptı."
2.[18:30] İmam Cafer es-Sadık (رضي الله عنه), Ebu Bekir ve Ömer'den (رضي الله عنهم) nefret etme konusunda: فقال أبو حنيفة: أصلحك الله ان عندنا قوما بالكوفة يزعمون انك تأمرهم بالبراءة من فلان وفلان وفلان فقال: ويلك يا أبا حنيفة لم يكن هذا, معاذ الله فقال أصلحك الله: انهم يعظمون الامر فيهما, قال: فما تأمرني? قال: تكتب إليهم، قال: بماذا؟ قال: تسألهم الكف عنهما، قال: لا يطيعوني. İmam Ebu Hanife şöyle dedi: “Allah işlerinizi düzeltsin. Kûfe'de, kendilerine falan filandan ayrılmalarını emrettiğini iddia eden bir topluluk var (Ebu Bekir, Ömer ve Osman). Bunun üzerine (İmam Cafer es-Sadık) dedi ki: “Vay halinize ey Ebu Hanife! Bu olmadı! Allah'a sığınırım." Bunun üzerine (İmam Ebu Hanife) dedi ki: “Allah işlerinizi düzeltsin, ikisinden (Ebu Bekir ve Ömer) çok şey yaparlar.” (Ebu Hanife): "Bana ne yapmamı emrediyorsun?" dedi. (İmam Cafer es-Sadık) dedi ki: "Onlara yaz". (İmam Ebu Hanife) dedi ki: “Ne [yazayım]?”. (İmam Cafer es-Sadık) dedi ki: “Onlardan, ikisi (Ebu Bekir ve Ömer) hakkında konuşmaktan çekinmelerini isteyin!” (Ca'fer es-Sadık) dedi ki: "Bana itaat etmiyorlar." - Ilal al-Sharai, Cilt 1, Sayfa 94, İbn Babawayh al-Qummi (erken Şii kaynağı).
Mesaj otomatik birleştirildi:
resimde görüldüğü üzere peygamberimizin lanetlediği şeye humeyni caizdir diyor
geçmişteki şia ile şimdiki şia farklı birde imanın şartlarına uyan herkes müslümandır şiilerde müslüman kardeşimizdir.Şiiler Allah vardır birdir Muhammed onun elçisidir diyor.Şiileri düşman görmek ümmeti bölmek demektir.Bugün İsrail'e Amerika'ya en ciddi kafa tutan İslam ülkesidir.Şeriatla yönetilen parmakla gösterilen bölgesel büyük güç İran Türkiye kardeştir.İran ile 500 yıldır hiçbir savaşımız olmadı kadim dostumuzdur.
geçmişteki şia ile şimdiki şia farklı birde imanın şartlarına uyan herkes müslümandır şiilerde müslüman kardeşimizdir.Şiiler Allah vardır birdir Muhammed onun elçisidir diyor.Şiileri düşman görmek ümmeti bölmek demektir.Bugün İsrail'e Amerika'ya en ciddi kafa tutan İslam ülkesidir.Şeriatla yönetilen parmakla gösterilen bölgesel büyük güç İran Türkiye kardeştir.İran ile 500 yıldır hiçbir savaşımız olmadı kadim dostumuzdur.
Evet zamanında İsrail ile ticari anlaşmalarımız olsa da ben şahsen buna karşıyım,evet,Filistin şuan Ermenistan'ı tanıyor fakat böyle olmamalı.Filistin ile diplomatik iletişime geçilip bu engellenmeli,Biz de ölüm kalım meselesi değilse İsrail ile,en azından yavaş yavaş,diplomatik ilişkileri kesmeliyiz bence,Bunun yanında Hamas Ş*a İran tarafından silah almayı kesmeli,İran'ın emelleri Türkiye'ye karşı çünkü.Filistin piyon gibi kullanılıyor