SON GÜNCELLEME
Arkadaşlar sistemi toplamamdan itibaren tam tamına 3 ay oldu ve aynı sorunları bu 3 ay boyunca düzenli olarak yaşıyordum. İtopya bilgisayarın bu tutarsız davranışı müşteriyi hiç bir şekilde takmaması beni halen daha sinirlendiriyor. Sorunun sebebi ekran kartının fabrika hatalı olmasıymış. Bunu öğrenmem de baya bir uzun sürdü. 23 Şubat 2021 tarihinde Gigabyte RTX 2060 Windforce OC model ekran kartımı ithalatçı firma olan Arena Bilgisayar'ın yerine götürdüm. İstanbul Pendik'te yer alıyor. Şikayetlerimi anlattım servise aldılar doğal olarak ve 10 gün sonra arandım. Ekran kartınızın fabrika hatalı olduğu anlaşıldı size iade raporu göndereceğiz dediler bu raporla ürünü aldığınız firmadan iade ya da stoktan değişim talep edebilirsiniz dediler. Formu ekte bulabilirsiniz bu arada ve bunun üzerine 8 Mart tarihinde İtopya'ya bu raporla gittim. İtopya ilk önce bu rapora inanmadı biz servise göndermişiz bir sorun çıkmamış sizde nasıl çıkıyor diye beni azarlıyorlar bende aynen şunu söyledim "Sizin inanmadığınız müşteriye adamlar inanıyor kanıt göstermeme rağmen sorunun nerden olduğunu bulamadınız ve sallamaya devam ettiniz." Değişim talep ettim stokta 2060 yok gelmesi uzun sürer dedi yapmadı iade istiyorum ödediğim yola veya nakit o da olmaz dedi en sonunda aynı gün kullanmak üzere ekran kartının faturadaki fiyatı tutarında hediye çeki verdi bunla mağazadan alabilirsiniz dedi. Ben istemediğimi belirttim fakat şu an tek yapabileceğinin bu olduğunu söylediler (Külliyen Yalan). Aynı gün üstüne bir kasa parası daha ödeyerek MSI RTX 3070 Ventus 2X Modelini almış bulundum. Sorunlarım tamamen çözüldü. Ben tüketici hakem heyeti şikayetimi geri almayacağım sonuna kadar gideceğim benim başım yandı başkalarının başı yanmasın. Herkese çok teşekkürler.