Neler Yeni

itopya.com rezaletliği

SeryXS

80+
Katılım
5 Ocak 2024
Mesajlar
499
Dahası  
Reaksiyon skoru
253
Konum
İstanbul
İsim
Efe
İlgilendiği Kategoriler
Rust, Bilgisayar
sen itopyanın sahibisin galiba :D gelsin dava açsın. allahın pepegası :pepega: :pepega: :pepega: :pepega:
Mesaj otomatik birleştirildi:

her yerde söylüyorum abi itopya ve gaminggentr gördüğüm en leş müşteriyi önemsemeyen firma. artık gerekirse 2 kat para verip bu hırsızlardan alışveriş yapmak yerine amazondan yapıyorum
Hırsız kelimesi ağır oldu biraz
 

montenegro98

80+ Bronze
Katılım
20 Ocak 2022
Mesajlar
1,315
Dahası  
Reaksiyon skoru
418
İsim
burak karadağ
Forumlarda bence firma kötüleme yasaklanmalı zaten firma sahibi istese karalamakdan dolayı dava açabilir şuanda sana. Teknik servisin itioya ile alakasını anlamadım? (Çoğu ürünümü itopya.com dan satın aldım bir kere sorun yaşamadım gayet güzel bir firma)
aynen kardeşim dava açsınlar bana oldu :D monitör aldım 3 ölü pikselli çıktı kasa aldım ekran kartında coil whine çıktı performansı düşük tekrar monitör aldık şimdide bunları yaşıyoruz itopya bana dava açmalı haklısın :D

bu arada 1 saat önce itopya tarafından arandım monitörün kırık halinin fotoğrafını whatsap üzerinden kendisine ilettim ve bana denilen şey kargocu geldiğinde onlara ilettiniz mi tutanak tuttunuz mu? bende koca kutuyu açıp kurana kadar hangi kargocu bekler diye cevap verdim.servis ile aranızda uyuşmazlık olabilir bu durumu kabul etmeyebilirler dedi,siz ürünü gönderdikten sonra bana fotoğraf iletin sürecin hızlı ilerlemesi için bizzat ben ilgileneceğim dedi bende gülerek tamam teşekkür ederim dedim ürün az önce kargoya verdim :D
 

spitfire

80+
Katılım
17 Mart 2024
Mesajlar
197
Dahası  
Reaksiyon skoru
98
İsim
Burak
bende corsair kulaklığımı göndermiştim, yenisini vermeyeceklerini ama istersem bir alt modelini vereceklerini söylemişlerdi :D Çok rezalet bi firma ya gerçekten
Mesaj otomatik birleştirildi:


nası bi kafa yasıyon la, itopya alan kişiye sağ sağlim ulaştırmak zorunda, sadece itopya değil tüm mağazalar o şekilde. kargo firması sadece aracı

:DD siz bu bilgileri nereden aliyorsunuz cok komiksiniz valla he. Itopya urunu sag-salim ulastirmak zorunda diyor. Aynen kargoyla beraber bir tane calisani da yuklesinler tira senin malini ozel olarak korusun tirin icinde :D

Nasil bir kafa bu bombos anlamiyorum valla ya. Kargoda goren hasarinin faturasi kargo sirketine kesilir saticiya hicbir sey olmaz. Yasiniz kac 11 mi ilk defa mi alisveris yapiyonuz? Kargo tutanagi diye bir sey duymadiniz herhalde hayatinizda :D
Siz bu kafayla iyi buralara kadar gelmissiniz alisverislerinizde tokatlanmadan
 

Rozrect

80+
Katılım
24 Ağustos 2020
Mesajlar
48
Dahası  
Reaksiyon skoru
2
İsim
Eren
:DD siz bu bilgileri nereden aliyorsunuz cok komiksiniz valla he. Itopya urunu sag-salim ulastirmak zorunda diyor. Aynen kargoyla beraber bir tane calisani da yuklesinler tira senin malini ozel olarak korusun tirin icinde :D

Nasil bir kafa bu bombos anlamiyorum valla ya. Kargoda goren hasarinin faturasi kargo sirketine kesilir saticiya hicbir sey olmaz. Yasiniz kac 11 mi ilk defa mi alisveris yapiyonuz? Kargo tutanagi diye bir sey duymadiniz herhalde hayatinizda :D
Siz bu kafayla iyi buralara kadar gelmissiniz alisverislerinizde tokatlanmadan
kargo kutusunda hasar olmayan ürünü neden kargo firiması üstlensin kardeşim benim senin yaşın kaç acaba kutuda köpüğünde hasar olmayan ürünün hangi kargo şubesi bizim hatamız diye tutanak tutup üstlensin akıllı kardeşim benim
 

Griffon

80+
Katılım
31 Temmuz 2022
Mesajlar
237
Dahası  
Reaksiyon skoru
61
İsim
Mete
panel arızası nedeniyle teknik servise gönderdiğim monitörümün 2.5 ay sonrasında gelen sıfır ürünün hali :) 2.5 aylık süreçte 0 ilgi 0 alaka itopya.com'a teşekkürler,bu siteden birdaha ne alışveriş yaparım ne yaptırırım.

her gün gelip konuyu yükselteceğim herkes görsün nekadar ilgi ve alaka ile çalıştıklarını

güncelleme : itopya tarafından arandım monitörün kırık halinin fotoğrafını whatsap üzerinden kendisine ilettim ve bana denilen şey kargocu geldiğinde onlara ilettiniz mi tutanak tuttunuz mu? bende koca kutuyu açıp kurana kadar hangi kargocu bekler diye cevap verdim.servis ile aranızda uyuşmazlık olabilir bu durumu kabul etmeyebilirler dedi,siz ürünü gönderdikten sonra bana fotoğraf iletin sürecin hızlı ilerlemesi için bizzat ben ilgileneceğim dedi bende gülerek tamam teşekkür ederim dedim ürün az önce kargoya verdim
itopya ve Sinerji servis konusunda reziller. Sırf jelatini açtım diye 2 günlük ürünü iade almayan, beni kullanıcı haklarıyla uğraştırıp sonra iade alan tek firmalar. Destek konusunda Gaminggen ve Amazonu tek geçerim. 200-300 fazla verin bu yerlerden şaşmayın
 

Knispel

80+ Bronze
Katılım
2 Aralık 2021
Mesajlar
817
:DD siz bu bilgileri nereden aliyorsunuz cok komiksiniz valla he. Itopya urunu sag-salim ulastirmak zorunda diyor. Aynen kargoyla beraber bir tane calisani da yuklesinler tira senin malini ozel olarak korusun tirin icinde :D

Nasil bir kafa bu bombos anlamiyorum valla ya. Kargoda goren hasarinin faturasi kargo sirketine kesilir saticiya hicbir sey olmaz. Yasiniz kac 11 mi ilk defa mi alisveris yapiyonuz? Kargo tutanagi diye bir sey duymadiniz herhalde hayatinizda :D
Siz bu kafayla iyi buralara kadar gelmissiniz alisverislerinizde tokatlanmadan
Bir de söylediklerin doğru olsa gam yemiycem. Panel arızasında kargocu nasıl tutanak tutabilir zeki kardeşim? Adam önce fişe takacak kablolarını bağlayacak daha sonra panelde sıkıntı olduğunu anlayacak ve bunlar olurken kargocu evin içine girip çay içip bunları mı gözlemleyecek ve tutanak mı tutacak? Ne angut adamsın sen ya :D
Ayrıca panel arızasını neden kargo firması üstlenecekmiş onuda anlamadım. Söylediğin her şey safsatadan ibaret.
 

spitfire

80+
Katılım
17 Mart 2024
Mesajlar
197
Dahası  
Reaksiyon skoru
98
İsim
Burak
@Knispel @Rozrect konuya sonradan dahil olup hicbir sey bilmeden bos bos yorum yapiyosunuz beyler. Konudaki urunden bahsetmiyoruz adam gelmis saticinin urunu saglam ulastirmasi gerekiyor diyor. Sonradan konuya bari zipliyorsunuz onceki mesajlari iyice bir okuyun. Satici urunu saglam bir sekilde kargoya verir, kargoda olusabilecek hasarlardan satici sorumlu olmaz kargo firmasi sorumlu olur. Ustte de bunu belirttim zaten. Bir de hakliymissiniz gibi tatava yapiyorsunuz komik valla. Okumayi ogrenin once :)))
 

BJK10

80+
Katılım
4 Mayıs 2024
Mesajlar
12
Kargocuya tutanak tutturmak derken?

Bana gelen kargolarda kargocular kargoyu verdikleri gibi gidiyorlar. Nasıl tutanak tutturacakmışım?

Ben ne yapıyorum peki? Kargoyu açarken kesintisiz video çekiyorum.
 

montenegro98

80+ Bronze
Katılım
20 Ocak 2022
Mesajlar
1,315
Dahası  
Reaksiyon skoru
418
İsim
burak karadağ
Kargocuya tutanak tutturmak derken?

Bana gelen kargolarda kargocular kargoyu verdikleri gibi gidiyorlar. Nasıl tutanak tutturacakmışım?

Ben ne yapıyorum peki? Kargoyu açarken kesintisiz video çekiyorum.
bende itopyaya aynı şeyi söyledim kargocuyu nasıl bekletebilirim diye ama kesintisiz video çekemedim.birde burdan uğraşacağız anlaşılan :)
 

SystemGC

80+
Katılım
19 Eylül 2020
Mesajlar
168
Dahası  
Reaksiyon skoru
53
İsim
Ahmet Unsal
Neredeyse uzun yıllardır satış sonrası destekte hizmet veren firmalarda çalıştım ve halen çalışmaktayım.

Satış sonrası hizmetleri gerçekten kötü. Burada arkadaşın uyguladığı süreç doğrudur.
Ürünü nereden satın aldıysa orayla konuşur ve servise göndermeleri için gönderir veya şubesine teslim eder. Yasal süreci 21 iş günü başlar.
Kendisi de servisle görüşür kendisi de ürünü direkt servise gönderebilir.

Yasal olarak 21 iş günü süresi dolması durumunda birebir değişim, iade veya bir üst model ürün alma hakkı olur.

Çalıştığım x firmada yaşadığım olayı örnek olarak vereyim;
Müşteri ürün almıştı üzerinden 3 ay geçmiş kutusunu dahi açmamış yaşadığı sıkıntıdan dolayı iade alabilir misiniz diyerekten yardım istedi. Normal süreç iade olarak alınmayacak ancak müşteri kaybı yaşanmaması adına ürün kontrolü yapılarak kabul edildi ve müşteriye iade işlemi yapıldı. İlerleyen dönemde müşteri sürekli alışverişine devam etti.


İtopyadan kampanya döneminde bende kasa aldım. İndirimi yakalamışken kaçırmayayım dedim. Sıvı soğutucum yurt dışından gelecekti. Geldiği gibi kutusunu açtım denedim ancak olmadı. Bende destek almak amaçlı aradım durumu açıkladım yardımcı olmaları istedim ancak hiç bir şekilde yardımcı olmadılar. (İade sürem 10 gün geçmişti.) Bundan dolayı da tekrardan bir şey alacak olursam itopyadan almam.

Sadece influencer'lara ürün karşılığında reklam vererek süreç ilerlemiyor.

En önemlisi satış sonrasında müşteride bırakacağın izlenimdir.
 

Omeraslan93

80+ Bronze
Katılım
24 Haziran 2021
Mesajlar
1,918
Dahası  
Reaksiyon skoru
700
İsim
Ömer Aslan
aynen kardeşim dava açsınlar bana oldu :D monitör aldım 3 ölü pikselli çıktı kasa aldım ekran kartında coil whine çıktı performansı düşük tekrar monitör aldık şimdide bunları yaşıyoruz itopya bana dava açmalı haklısın :D

bu arada 1 saat önce itopya tarafından arandım monitörün kırık halinin fotoğrafını whatsap üzerinden kendisine ilettim ve bana denilen şey kargocu geldiğinde onlara ilettiniz mi tutanak tuttunuz mu? bende koca kutuyu açıp kurana kadar hangi kargocu bekler diye cevap verdim.servis ile aranızda uyuşmazlık olabilir bu durumu kabul etmeyebilirler dedi,siz ürünü gönderdikten sonra bana fotoğraf iletin sürecin hızlı ilerlemesi için bizzat ben ilgileneceğim dedi bende gülerek tamam teşekkür ederim dedim ürün az önce kargoya verdim :D
Sırf thhye verdiğin için böyleler 😅ve muhtemelen yeninisi gönderecekler. Yeni gelende umarım sorun çıkmaz sağlam gelir.
 

StrangerIX

80+ Bronze
Katılım
30 Ağustos 2020
Mesajlar
1,163
Dahası  
Reaksiyon skoru
574
İsim
Baran Kut
Hafif analize geldim. Ortadan dalayım.

Kargo tutanagi diye bir sey duymadiniz herhalde hayatinizda
Görünür olmayan hasarlarda tutanağa kimse beklemez hocam. Kargoyu daha düzgün teslim etmeye tenezzül etmiyorlar. Bunu bir kargo acentesi sahibi olarak söylüyorum. Tembihlememize rağmen çok kavga ettik kuryelerimizle.

Kargoda goren hasarinin faturasi kargo sirketine kesilir saticiya hicbir sey olmaz.
Doğru ama zaten sözleşmeli kargo şirketi olduğu için İtopya'nın bu tarz hasarlarda fatura genelde kargo şirketine kesilmez. Sözleşmede ne yazıyorsa o uygulanır. Belli ki bu durum olağan durumlara alınmış. Bu yüzden de kargo şirketinden çok İtopya üstleniyor konuyu. Kargo şirketi daha çok aracının aracısı oluyor.

Ki sanırsam aramışlar arkadaşı ürünü servise gönderebilmek için.

Normalde satis kanallarinin bu teknik servis islerine hic girmemesi lazim da musteri memnun olsun diye giriyorlar iste cunku maalesef halkimiz daha yolunda yurumeyi bilmedigi icin "ya bu urunun distributoru vardir, ben onunla goruseyim direkt daha hizli ilerlesin surec" demiyor gidip aldigi yeri darliyor. Sen aldigin yere gonderiyorsun, aldigin yer senin yerine teknik servis kaydi olusturup oraya yolluyor. Senin urunun icin her gun servisi arayip kontrol ediyor mu saniyorsun?
Screenshot_1.png

Normalde dediğiniz doğru ama İtopya'da yardım edebiliriz demiş sitelerinde, o yüzden sakınca yok.

itopyadan servise gidip bana gelmesi 2.5 aymı sürmeli?
Şu senaryonun mesela olmaması gerek. 5-6 gün içinde servise, 10 gün içinde tamir/bakım/kontrol, 5-6 gün içinde İtopya'ya geri dönüş yapılması lazım. Uygulanması gereken işlem bu. Belli ki yapılamamış.

Burada @montenegro98 'nun yaptığı hatalardan birisi İtopya'nın olayı çözümlendirmesi için gereğinden fazla sabretmesi. Dediğiniz gibi 20 iş günü sonrasında (ürünün İtopya'ya veya servise gitmesi farketmeksizin) THH'ye başvurup hakkını araması daha doğru bir hareket olurdu.

sirf oradan aldi ve bozuldu diye satisi yapan yer direkt degistirsin hatta ust modelini mi versin? Kullanici hatasi olup/olmadigini kim tespit edecek peki itopya'da?
Normalde müşteri memnuniyetinin bozulmaması ve sorunun 20 iş günü içerisinde çözülmesi pek de mümkün olmayan durumlar için yapılan bir şey bu. Her satıcı bunu yapmaz zaten. Yapsaydı İtopya ile sorun yaşayan çok az kullanıcı duyardım.

Kullanıcı hatasını İtopya gibi bir firmanın en azından basit düzeyde tespit edebileceğini düşünüyorum. (Ürüne herhangi bir fiziksel darbe gibi)
Yine de belgelemek için servise yollamak ve detaylı belgesiyle sunmak resmiyete daha uygundur.

bu monitör gelmeden öncede itopya tarafından aranıp(bu süreçte ilk defa aradılar) tarafınıza yeni ürün gönderilecek ürün size ulaştıktan sonra thh başvurunuzu beraber geri çekelim tarzında konuşma yaptılar,bende illa thh ye mi başvurmam gerekiyordu 2 ay oldu diye cevap verdim thh ile alakası yok ürün stokları elimize yeni ulaştı tarzında cevap verdiler 2.5 ay olmuş

Bu da mesela İtopya dahil birçok firmanın yaptığı "masumiyet" hareketi . THH'ye sonunda başvurulmuş ve ses öyle duyulunca haliyle "efendim ürün geldi, yollayalım size siz de şikayetinizi geri çekin" hareketi. Halbuki farkında oldukları bu durumda iade yapılıp konu çok daha öncesinde kapatılabilirdi. Bunun mesela teknik servis ile alakası yok. Tamamen İtopya'nın umursamamazlığı. Burada da @montenegro98 para iadesi istemeliydi ve kararından vazgeçmemeliydi.

başta itopyaya gönderdiğim monitör aoc 27g2u (düz ekran ips panel 144hz)modeliydi onların bana vermek istedikleri monitör modelini unuttum aoc va panel curved ekran bende haliyle kabul etmedim thh ye başvuracağımı söyleyip başvurdum aradan geçen süreçten sonra aoc 27g4x modelini önerdiler bende kabul ettim sonuç gelen ürün ortada.
Yine İtopya'nın umursamamazlığı. Farklı ürün gönderilmiş yeter ki müşteri sussun ve konu kapansın diye. Burada da @montenegro98 kabul etmeyip para iadesi istemeliydi.

aynen kardeşim dava açsınlar bana oldu :D monitör aldım 3 ölü pikselli çıktı kasa aldım ekran kartında coil whine çıktı performansı düşük tekrar monitör aldık şimdide bunları yaşıyoruz itopya bana dava açmalı haklısın :D
Şunları İtopya'yla mı yaşadın hepsini bilmiyorum da sen bunun yaşanmasını istemişsin gibi hocam :kekw: kötü olaylar peşini bırakmamış.



Neyse umarım çözülür sorunun. Kargoya vermişsin sanırsam.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Biraz uzun bir anewliz olmuş özür dilerim.
 

MamiKK

80+ Silver
Katılım
28 Nisan 2020
Mesajlar
2,017
Dahası  
Reaksiyon skoru
993
Konum
Kahramanmaraş
İsim
Muhammed
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartı, AnaKart, İşlemci
:DD siz bu bilgileri nereden aliyorsunuz cok komiksiniz valla he. Itopya urunu sag-salim ulastirmak zorunda diyor. Aynen kargoyla beraber bir tane calisani da yuklesinler tira senin malini ozel olarak korusun tirin icinde :D

Nasil bir kafa bu bombos anlamiyorum valla ya. Kargoda goren hasarinin faturasi kargo sirketine kesilir saticiya hicbir sey olmaz. Yasiniz kac 11 mi ilk defa mi alisveris yapiyonuz? Kargo tutanagi diye bir sey duymadiniz herhalde hayatinizda :D
Siz bu kafayla iyi buralara kadar gelmissiniz alisverislerinizde tokatlanmadan
kimin 11 yaşında olduğu belli oluyor güzel kardeşim, yoruma uslüba bak çok komiksin, uğraşamıcam toxic şey seni engelledim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
915,400
Mesajlar
8,374,874
Üyeler
141,969
Son üye
Cihan Özdemir
Top Bottom