İtopya iade rezilliği

Evkur kullanan çok zekinin burada olması bile hata

Herkes babasının parasını kullanmıyor kardeşim. 24 ay taksitle telefon satan bir yer göster de oradan alalım... Boş boş konuşup adamın sinirini bozma akşam akşam.
 
Paran kadar telefon alırsın o zaman, baba parasıyla almadan alabiliyoruz biz.

Param olmadığı için taksitle telefon alıyorum. Hâlâ boş boş konuşuyorsun kardeşim. Sus artık.
 
Aldığın telefonu söylesene

Olm psikopat mısın sen? Nokia 3310 olsa bile o zaman işsizdim ve olabilecek en fazla taksit sayısına ihtiyacım vardı. Bunu anlamak cidden bu kadar zor mu?
 
Forumun sponsorlarından biri. Ne yapsın? 3-5 kişi iadede sıkıntı yaşadı diye, sponsorluğu mu bitirsin?
ben sizin yanınızdayım imajı vermeye çalışmıyormu kendisi?diğer kanallara hazır sistemleri yüzünden sallıyordu ben sizin yanınızdayım demiyor mu?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

ve ayrıca bunları dememiş olsa bile forumunun üyeleri bu kadar sıkıntı yaşarken nal gibi dikmemesi lazım o firmayı kralcı olma bu kadar
 
Ürünümü yaklaşık 1 ay 5 gün önce itopyaya gönderdim ve bana 9 eylül günü iade işleminin onaylandığını söylediler ancak hala ne para var nede muhattap aradığım zaman sizi daha sonra arıyacağız diyorlar illaki tüketici hakem heyetine mi başvurmam gerekiyor anlamadım bu nasıl bir rezilliktir

İtopyadan iade konusunda uzak durunuz
Verecekleri 3 5 lira rezillik resmen
Hocam burada İtopya nın suçu yok demiyorum ama bu durum genelde personelden kaynaklı sorun oluyor. Kendimden farklı bir konudan örnek vereyim. Yaklaşık 1 sene oldu. İmzamdaki sistemi topladım. MSI marka kasa aldım Vatan dan. Montaj sonrası her şey güzel 2 ay sonra ARGB kontrol modülü arıza vermeye başladı hiçbir ışığı doğru düzgün kontrol edememeye başladım. O günden beri MSI anlaşmalı servisi servispoint ile iletişim halindeyim 8 ay civarı sürdü. Personel arkadaş sürekli unuttu ve sürekli geçiştirdi. 1 yıl sonunda artık sinirlendiğim için MSI'ın bütün mail adreslerine ve servispoint dahil her yere düzgün bir dille mail attım, aynı gün yedek parçayı bana kargoya çıkardılar. Personelden kaynaklı oluyor bu durumlar. Onlar işini kötü yapıyor da demiyorum yoğunluk oluyor vs. onlar da insan aklından çıkabiliyor ara ara hatırlatmak gerekiyor.

Sana tavsiyem İtopya nın müşteri hizmetleri genel mail adresine konu ile alakalı aşırı uzun olmayan bir metin yazıp mail gönder. Yazılı olarak gönderdiğin vakitte işleme almak zorundalar hiçbir firma riske girmez.
 
ve ayrıca bunları dememiş olsa bile forumunun üyeleri bu kadar sıkıntı yaşarken nal gibi dikmemesi lazım o firmayı kralcı olma bu kadar

Bu bakış açısıyla bir yere varamazsın dostum.
 
Bu bakış açısıyla bir yere varamazsın dostum.
o mesajın bir üstünde yazdığıma bak kendisi dediğim gibi sizin yanınızdayım imajı veriyor fakat sponsorunun ne yaptığı ortada
 
o mesajın bir üstünde yazdığıma bak kendisi dediğim gibi sizin yanınızdayım imajı veriyor fakat sponsorunun ne yaptığı ortada

Ya kardeşim, adamlar sence Abdullah ile "Forumunuzdaki 182 bin kişinin bütün sorunlarını halledeceğiz" diye bir anlaşma mı yaptılar? Sen sponsorluğu gerçekten böyle bir şey mi sanıyorsun? Komik olma lütfen sabah sabah. 2 firma arasındaki anlaşma diğer kişileri alakadar etmez. Her müşteri sorun yaşamıyordur, yaşayanlarla ilgilenmiyor olabilirler. Yoğunluk vardır, ellerinde mal yoktur, stokları azdır vs... Ama bu onları kötü bir firma yapmaz. Önceden de dediğim gibi Itopya ile hiç bir bağlantım yok, mağazaları nerededir bilmem, 1 kere alışveriş yapmamışımdır. Ama karalama kampanyasına karşıyım. Varsa kanıtlarınız gidersiniz savcılığa ya da Şikayetvar adresine, kanıtlarınız ile beraber şikayetçi olursunuz. Gelip buraya bu tarz konu açmanın kime ne faydası var? Adamlar müşteri mi kaybedecek? Yooo. Adamlar buraya gelip bu konuyu mu okuyacak? Yooo. EEEEEEEEEEEEEEEE ?!
 
Ya kardeşim, adamlar sence Abdullah ile "Forumunuzdaki 182 bin kişinin bütün sorunlarını halledeceğiz" diye bir anlaşma mı yaptılar? Sen sponsorluğu gerçekten böyle bir şey mi sanıyorsun? Komik olma lütfen sabah sabah. 2 firma arasındaki anlaşma diğer kişileri alakadar etmez. Her müşteri sorun yaşamıyordur, yaşayanlarla ilgilenmiyor olabilirler. Yoğunluk vardır, ellerinde mal yoktur, stokları azdır vs... Ama bu onları kötü bir firma yapmaz. Önceden de dediğim gibi Itopya ile hiç bir bağlantım yok, mağazaları nerededir bilmem, 1 kere alışveriş yapmamışımdır. Ama karalama kampanyasına karşıyım. Varsa kanıtlarınız gidersiniz savcılığa ya da Şikayetvar adresine, kanıtlarınız ile beraber şikayetçi olursunuz. Gelip buraya bu tarz konu açmanın kime ne faydası var? Adamlar müşteri mi kaybedecek? Yooo. Adamlar buraya gelip bu konuyu mu okuyacak? Yooo. EEEEEEEEEEEEEEEE ?!
bu ilk konumu?forumda kaç tane konu var böyle ve sana diyorumki abdullah sizin yanınızdayım imajı veriyor ve sponsorunun yaptıkları ortada anlamıyormusun?
 
Ya kardeşim, adamlar sence Abdullah ile "Forumunuzdaki 182 bin kişinin bütün sorunlarını halledeceğiz" diye bir anlaşma mı yaptılar? Sen sponsorluğu gerçekten böyle bir şey mi sanıyorsun? Komik olma lütfen sabah sabah. 2 firma arasındaki anlaşma diğer kişileri alakadar etmez. Her müşteri sorun yaşamıyordur, yaşayanlarla ilgilenmiyor olabilirler. Yoğunluk vardır, ellerinde mal yoktur, stokları azdır vs... Ama bu onları kötü bir firma yapmaz. Önceden de dediğim gibi Itopya ile hiç bir bağlantım yok, mağazaları nerededir bilmem, 1 kere alışveriş yapmamışımdır. Ama karalama kampanyasına karşıyım. Varsa kanıtlarınız gidersiniz savcılığa ya da Şikayetvar adresine, kanıtlarınız ile beraber şikayetçi olursunuz. Gelip buraya bu tarz konu açmanın kime ne faydası var? Adamlar müşteri mi kaybedecek? Yooo. Adamlar buraya gelip bu konuyu mu okuyacak? Yooo. EEEEEEEEEEEEEEEE ?!
hazır itopya çalışanı gelmişken adamın iadeyi bi kontrol etsene hayrına sistemden
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,151,524
Mesajlar
10,377,151
Üyeler
183,132
Son üye
Ertt
Geri
Top