fthzrnc
80+
- Katılım
- 5 Eylül 2020
- Mesajlar
- 29
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 5
- İsim
- Fatih Zurnacı
Arkadaşlar selam,
Fikirlerinizi iletirseniz çok sevinirim. İsteyenler konu gözetini veya geniş hakem heyeti yazımı okuyabilir. 3 aydır bilgisayarımı bekliyorum her gün itopyayla iletişim halindeyim ama hiç bir gelişme olmadı. Bilgisayarın sorunu hala devam ediyor. (Itopya servisindeki eleman sorun olduğunu söylüyor hala, müşteri hizmetleriyle konuştuğumda tüketici hakem heyetine başvurmamı önerdi.)
KONU ÖZETİ: itopya'dan 3 Ağustos tarihinde hazır sistem aldım. Sistem sorunlu çıktığı için yolladım ve ilk yollamamda driver güncellendi. İkincisinde ramlerim değişti. Üçüncüsünde ekran kartım değişti. Dördüncüsünde bizzat mağazaya gittim ve sorun işlemcide denip işlemcim servise gönderildi. Serviste işlemci sağlam diyor. Yani 3 aydır bilgisayar servisten servise gidiyor. Alalı 5 gün kullanabildim. Buda zaten oyun indirme genel performans testi vs.
GENİŞ HAKEM HEYETİNE YAZIM:
03 Ağustos 2023 tarihinde itopya.com internet sitesinden satın aldığım hazır sistem bilgisayarım elime ulaştığında sorunlu bir şekilde teslim edildi. İtopya ile iletişime geçtiğimde, "Sorunlu ürününüzü bize gönderin, servisimiz ilgilenecektir." yanıtını aldım.
İlk gönderimim sonrasında bilgisayar, sadece bir hafta içinde geri geldi. 19 Eylül 2023 tarihli belgeden de görüleceği üzere, ekran kartı sürücüleri kaldırılmış ve testlerde sorun görülmemesi gerekçesiyle geri gönderilmişti. Ancak bilgisayarın sorunu çözülmediği için tekrar iletişime geçtim ve başka bir gönderim talep edildi.
İkinci gönderimim sırasında, her gün defalarca aramama rağmen, tüm bileşenler yetkili servise gönderildi. 28 Ağustos 2023 tarihli belgede görüleceği gibi, bilgisayarın donanımsal bir sorunu tespit edilip işlemlere devam edildi. 25 Eylül 2023 tarihinde ise belgeden de anlaşılacağı üzere, RAM'ler değiştirildi ve işlemler tamamlandı olarak bilgisayar tarafıma geri gönderildi. Ancak sorun hala devam ediyordu ve bilgisayar benimle iletişime geçilmeden geri gönderiliyordu. Bu nedenle ürünü tekrar göndermek zorunda kaldım.
Üçüncü gönderimde, sorunu daha ayrıntılı bir şekilde anlatmama rağmen, bilgisayarla ilgilenen yetkililer, "Ne yalan söyleyelim beyefendi, daha hiç dediğiniz testleri yapmadık." dediler ve bilgisayarı üslupsuz bir şekilde, "Gerekli testler yapıldı, sorun giderildi, gönderiyoruz." diyerek gönderdiler. Üçüncü gönderim sonucunda, 26 Ekim 2023 tarihli belgede de görüleceği gibi, ekran kartım değiştirildi. Ancak her seferinde bir bileşen değişse de bilgisayar hala düzelmedi. Sorunun giderilmesi için bilgisayarın benim tarafımdan kontrol edilmesini talep ettim ve bu talep üzerine beni başka bir servise yönlendirdiler. Bu durum, dördüncü gönderim sürecini başlattı.
Dördüncü gönderimim sırasında, 28 Ekim 2023 tarihli belgeye göre, bu sefer sorunun işlemcide olduğu ve bu nedenle servise gönderileceği bildirildi. Ancak distribütör servisi ile iletişime geçtiğimde, işlemcinin sağlam olduğunu ve genel bilgisayarda uyumsuzluk olabileceğini belirttiler. Gerekli testlerin yapıldığını ve hatta bu işlemcinin ikinci kez servise geldiğini, yani sorun olmadığını söylediler.
Üründeki sorun devam ediyor ve itopya çalışanları ile yaptığım görüşmelerde Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurarak iade talebinde bulunabileceğimi ve büyük ihtimalle haklı görüleceğimi söylediler. Üç aylık bir süre zarfında sorunun çözülmemesi onları da şaşırtmış olmalı. Her gönderimde bir bileşen değiştirildi, ancak bilgisayarın sorunları hala çözülmedi.
Ürünü almamın üzerinden neredeyse 3 ay geçti, ancak hemen hemen hiç kullanamadım benim evimde bilgisayar 1 hafta bile geçirmedi. Her seferinde bilgisayarın sorunlu olduğunu test ettim ve sorun devam ettiğinde hemen satıcı firmaya geri gönderdim. Ancak hazır sistem bilgisayarların iadesinin mümkün olmadığını belirterek sorunun çözüleceğini söylediler. Sonuç olarak 3 aylık bir servis süreci sonunda mağdurum ve para iadesini talep ediyorum.
Şeklinde bir yazı yazdım.. Fikirlerinizi bekliyorum
EDİT: (Tarihlerle belirttiğim yerlerin değişim belgeleri vs. sunduğum için garip gelebilir her şeyi heyete belgesiye sundum. Çoğu parçaya değişim yapıldı anlattığım gibi tarihlere çok takılmayın 3 ay oldu işte)
Fikirlerinizi iletirseniz çok sevinirim. İsteyenler konu gözetini veya geniş hakem heyeti yazımı okuyabilir. 3 aydır bilgisayarımı bekliyorum her gün itopyayla iletişim halindeyim ama hiç bir gelişme olmadı. Bilgisayarın sorunu hala devam ediyor. (Itopya servisindeki eleman sorun olduğunu söylüyor hala, müşteri hizmetleriyle konuştuğumda tüketici hakem heyetine başvurmamı önerdi.)
KONU ÖZETİ: itopya'dan 3 Ağustos tarihinde hazır sistem aldım. Sistem sorunlu çıktığı için yolladım ve ilk yollamamda driver güncellendi. İkincisinde ramlerim değişti. Üçüncüsünde ekran kartım değişti. Dördüncüsünde bizzat mağazaya gittim ve sorun işlemcide denip işlemcim servise gönderildi. Serviste işlemci sağlam diyor. Yani 3 aydır bilgisayar servisten servise gidiyor. Alalı 5 gün kullanabildim. Buda zaten oyun indirme genel performans testi vs.
GENİŞ HAKEM HEYETİNE YAZIM:
03 Ağustos 2023 tarihinde itopya.com internet sitesinden satın aldığım hazır sistem bilgisayarım elime ulaştığında sorunlu bir şekilde teslim edildi. İtopya ile iletişime geçtiğimde, "Sorunlu ürününüzü bize gönderin, servisimiz ilgilenecektir." yanıtını aldım.
İlk gönderimim sonrasında bilgisayar, sadece bir hafta içinde geri geldi. 19 Eylül 2023 tarihli belgeden de görüleceği üzere, ekran kartı sürücüleri kaldırılmış ve testlerde sorun görülmemesi gerekçesiyle geri gönderilmişti. Ancak bilgisayarın sorunu çözülmediği için tekrar iletişime geçtim ve başka bir gönderim talep edildi.
İkinci gönderimim sırasında, her gün defalarca aramama rağmen, tüm bileşenler yetkili servise gönderildi. 28 Ağustos 2023 tarihli belgede görüleceği gibi, bilgisayarın donanımsal bir sorunu tespit edilip işlemlere devam edildi. 25 Eylül 2023 tarihinde ise belgeden de anlaşılacağı üzere, RAM'ler değiştirildi ve işlemler tamamlandı olarak bilgisayar tarafıma geri gönderildi. Ancak sorun hala devam ediyordu ve bilgisayar benimle iletişime geçilmeden geri gönderiliyordu. Bu nedenle ürünü tekrar göndermek zorunda kaldım.
Üçüncü gönderimde, sorunu daha ayrıntılı bir şekilde anlatmama rağmen, bilgisayarla ilgilenen yetkililer, "Ne yalan söyleyelim beyefendi, daha hiç dediğiniz testleri yapmadık." dediler ve bilgisayarı üslupsuz bir şekilde, "Gerekli testler yapıldı, sorun giderildi, gönderiyoruz." diyerek gönderdiler. Üçüncü gönderim sonucunda, 26 Ekim 2023 tarihli belgede de görüleceği gibi, ekran kartım değiştirildi. Ancak her seferinde bir bileşen değişse de bilgisayar hala düzelmedi. Sorunun giderilmesi için bilgisayarın benim tarafımdan kontrol edilmesini talep ettim ve bu talep üzerine beni başka bir servise yönlendirdiler. Bu durum, dördüncü gönderim sürecini başlattı.
Dördüncü gönderimim sırasında, 28 Ekim 2023 tarihli belgeye göre, bu sefer sorunun işlemcide olduğu ve bu nedenle servise gönderileceği bildirildi. Ancak distribütör servisi ile iletişime geçtiğimde, işlemcinin sağlam olduğunu ve genel bilgisayarda uyumsuzluk olabileceğini belirttiler. Gerekli testlerin yapıldığını ve hatta bu işlemcinin ikinci kez servise geldiğini, yani sorun olmadığını söylediler.
Üründeki sorun devam ediyor ve itopya çalışanları ile yaptığım görüşmelerde Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurarak iade talebinde bulunabileceğimi ve büyük ihtimalle haklı görüleceğimi söylediler. Üç aylık bir süre zarfında sorunun çözülmemesi onları da şaşırtmış olmalı. Her gönderimde bir bileşen değiştirildi, ancak bilgisayarın sorunları hala çözülmedi.
Ürünü almamın üzerinden neredeyse 3 ay geçti, ancak hemen hemen hiç kullanamadım benim evimde bilgisayar 1 hafta bile geçirmedi. Her seferinde bilgisayarın sorunlu olduğunu test ettim ve sorun devam ettiğinde hemen satıcı firmaya geri gönderdim. Ancak hazır sistem bilgisayarların iadesinin mümkün olmadığını belirterek sorunun çözüleceğini söylediler. Sonuç olarak 3 aylık bir servis süreci sonunda mağdurum ve para iadesini talep ediyorum.
Şeklinde bir yazı yazdım.. Fikirlerinizi bekliyorum
EDİT: (Tarihlerle belirttiğim yerlerin değişim belgeleri vs. sunduğum için garip gelebilir her şeyi heyete belgesiye sundum. Çoğu parçaya değişim yapıldı anlattığım gibi tarihlere çok takılmayın 3 ay oldu işte)