Neler Yeni

ITOPYA - Tüketici Hakem Heyeti Başvurusu

fthzrnc

80+
Katılım
5 Eylül 2020
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Fatih Zurnacı
Arkadaşlar selam,
Fikirlerinizi iletirseniz çok sevinirim. İsteyenler konu gözetini veya geniş hakem heyeti yazımı okuyabilir. 3 aydır bilgisayarımı bekliyorum her gün itopyayla iletişim halindeyim ama hiç bir gelişme olmadı. Bilgisayarın sorunu hala devam ediyor. (Itopya servisindeki eleman sorun olduğunu söylüyor hala, müşteri hizmetleriyle konuştuğumda tüketici hakem heyetine başvurmamı önerdi.)

KONU ÖZETİ: itopya'dan 3 Ağustos tarihinde hazır sistem aldım. Sistem sorunlu çıktığı için yolladım ve ilk yollamamda driver güncellendi. İkincisinde ramlerim değişti. Üçüncüsünde ekran kartım değişti. Dördüncüsünde bizzat mağazaya gittim ve sorun işlemcide denip işlemcim servise gönderildi. Serviste işlemci sağlam diyor. Yani 3 aydır bilgisayar servisten servise gidiyor. Alalı 5 gün kullanabildim. Buda zaten oyun indirme genel performans testi vs.

GENİŞ HAKEM HEYETİNE YAZIM:
03 Ağustos 2023 tarihinde itopya.com internet sitesinden satın aldığım hazır sistem bilgisayarım elime ulaştığında sorunlu bir şekilde teslim edildi. İtopya ile iletişime geçtiğimde, "Sorunlu ürününüzü bize gönderin, servisimiz ilgilenecektir." yanıtını aldım.
İlk gönderimim sonrasında bilgisayar, sadece bir hafta içinde geri geldi. 19 Eylül 2023 tarihli belgeden de görüleceği üzere, ekran kartı sürücüleri kaldırılmış ve testlerde sorun görülmemesi gerekçesiyle geri gönderilmişti. Ancak bilgisayarın sorunu çözülmediği için tekrar iletişime geçtim ve başka bir gönderim talep edildi.
İkinci gönderimim sırasında, her gün defalarca aramama rağmen, tüm bileşenler yetkili servise gönderildi. 28 Ağustos 2023 tarihli belgede görüleceği gibi, bilgisayarın donanımsal bir sorunu tespit edilip işlemlere devam edildi. 25 Eylül 2023 tarihinde ise belgeden de anlaşılacağı üzere, RAM'ler değiştirildi ve işlemler tamamlandı olarak bilgisayar tarafıma geri gönderildi. Ancak sorun hala devam ediyordu ve bilgisayar benimle iletişime geçilmeden geri gönderiliyordu. Bu nedenle ürünü tekrar göndermek zorunda kaldım.
Üçüncü gönderimde, sorunu daha ayrıntılı bir şekilde anlatmama rağmen, bilgisayarla ilgilenen yetkililer, "Ne yalan söyleyelim beyefendi, daha hiç dediğiniz testleri yapmadık." dediler ve bilgisayarı üslupsuz bir şekilde, "Gerekli testler yapıldı, sorun giderildi, gönderiyoruz." diyerek gönderdiler. Üçüncü gönderim sonucunda, 26 Ekim 2023 tarihli belgede de görüleceği gibi, ekran kartım değiştirildi. Ancak her seferinde bir bileşen değişse de bilgisayar hala düzelmedi. Sorunun giderilmesi için bilgisayarın benim tarafımdan kontrol edilmesini talep ettim ve bu talep üzerine beni başka bir servise yönlendirdiler. Bu durum, dördüncü gönderim sürecini başlattı.
Dördüncü gönderimim sırasında, 28 Ekim 2023 tarihli belgeye göre, bu sefer sorunun işlemcide olduğu ve bu nedenle servise gönderileceği bildirildi. Ancak distribütör servisi ile iletişime geçtiğimde, işlemcinin sağlam olduğunu ve genel bilgisayarda uyumsuzluk olabileceğini belirttiler. Gerekli testlerin yapıldığını ve hatta bu işlemcinin ikinci kez servise geldiğini, yani sorun olmadığını söylediler.
Üründeki sorun devam ediyor ve itopya çalışanları ile yaptığım görüşmelerde Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurarak iade talebinde bulunabileceğimi ve büyük ihtimalle haklı görüleceğimi söylediler. Üç aylık bir süre zarfında sorunun çözülmemesi onları da şaşırtmış olmalı. Her gönderimde bir bileşen değiştirildi, ancak bilgisayarın sorunları hala çözülmedi.
Ürünü almamın üzerinden neredeyse 3 ay geçti, ancak hemen hemen hiç kullanamadım benim evimde bilgisayar 1 hafta bile geçirmedi. Her seferinde bilgisayarın sorunlu olduğunu test ettim ve sorun devam ettiğinde hemen satıcı firmaya geri gönderdim. Ancak hazır sistem bilgisayarların iadesinin mümkün olmadığını belirterek sorunun çözüleceğini söylediler. Sonuç olarak 3 aylık bir servis süreci sonunda mağdurum ve para iadesini talep ediyorum.

Şeklinde bir yazı yazdım.. Fikirlerinizi bekliyorum
EDİT: (Tarihlerle belirttiğim yerlerin değişim belgeleri vs. sunduğum için garip gelebilir her şeyi heyete belgesiye sundum. Çoğu parçaya değişim yapıldı anlattığım gibi tarihlere çok takılmayın 3 ay oldu işte)
 
Katılım
2 Kasım 2023
Mesajlar
72
Dahası  
Reaksiyon skoru
10
İsim
onur
tüketici hakem heyetine kaldıysan o problemin çözülmesi çok zor valla. Ben 7 ay önce monster laptop'ımda benzer bir problem yaşadım ve tüketici hakem heyetine başvurdum. 7 ay üstüne savunması istendi aşamasına geldi. İstanbul il tüketici hakem heyetinin sonuca ulaşması tahmini 9 ay sürüyor. Bence bir yandan başka çözümlerde düşün
 

antiKoR71

80+
Katılım
24 Aralık 2022
Mesajlar
326
Dahası  
Reaksiyon skoru
151
İsim
Dünyalı Birisi
Arkadaşlar selam,
Fikirlerinizi iletirseniz çok sevinirim. İsteyenler konu gözetini veya geniş hakem heyeti yazımı okuyabilir. 3 aydır bilgisayarımı bekliyorum her gün itopyayla iletişim halindeyim ama hiç bir gelişme olmadı. Bilgisayarın sorunu hala devam ediyor. (Itopya servisindeki eleman sorun olduğunu söylüyor hala, müşteri hizmetleriyle konuştuğumda tüketici hakem heyetine başvurmamı önerdi.)

KONU ÖZETİ: itopya'dan 3 Ağustos tarihinde hazır sistem aldım. Sistem sorunlu çıktığı için yolladım ve ilk yollamamda driver güncellendi. İkincisinde ramlerim değişti. Üçüncüsünde ekran kartım değişti. Dördüncüsünde bizzat mağazaya gittim ve sorun işlemcide denip işlemcim servise gönderildi. Serviste işlemci sağlam diyor. Yani 3 aydır bilgisayar servisten servise gidiyor. Alalı 5 gün kullanabildim. Buda zaten oyun indirme genel performans testi vs.

GENİŞ HAKEM HEYETİNE YAZIM:
03 Ağustos 2023 tarihinde itopya.com internet sitesinden satın aldığım hazır sistem bilgisayarım elime ulaştığında sorunlu bir şekilde teslim edildi. İtopya ile iletişime geçtiğimde, "Sorunlu ürününüzü bize gönderin, servisimiz ilgilenecektir." yanıtını aldım.
İlk gönderimim sonrasında bilgisayar, sadece bir hafta içinde geri geldi. 19 Eylül 2023 tarihli belgeden de görüleceği üzere, ekran kartı sürücüleri kaldırılmış ve testlerde sorun görülmemesi gerekçesiyle geri gönderilmişti. Ancak bilgisayarın sorunu çözülmediği için tekrar iletişime geçtim ve başka bir gönderim talep edildi.
İkinci gönderimim sırasında, her gün defalarca aramama rağmen, tüm bileşenler yetkili servise gönderildi. 28 Ağustos 2023 tarihli belgede görüleceği gibi, bilgisayarın donanımsal bir sorunu tespit edilip işlemlere devam edildi. 25 Eylül 2023 tarihinde ise belgeden de anlaşılacağı üzere, RAM'ler değiştirildi ve işlemler tamamlandı olarak bilgisayar tarafıma geri gönderildi. Ancak sorun hala devam ediyordu ve bilgisayar benimle iletişime geçilmeden geri gönderiliyordu. Bu nedenle ürünü tekrar göndermek zorunda kaldım.
Üçüncü gönderimde, sorunu daha ayrıntılı bir şekilde anlatmama rağmen, bilgisayarla ilgilenen yetkililer, "Ne yalan söyleyelim beyefendi, daha hiç dediğiniz testleri yapmadık." dediler ve bilgisayarı üslupsuz bir şekilde, "Gerekli testler yapıldı, sorun giderildi, gönderiyoruz." diyerek gönderdiler. Üçüncü gönderim sonucunda, 26 Ekim 2023 tarihli belgede de görüleceği gibi, ekran kartım değiştirildi. Ancak her seferinde bir bileşen değişse de bilgisayar hala düzelmedi. Sorunun giderilmesi için bilgisayarın benim tarafımdan kontrol edilmesini talep ettim ve bu talep üzerine beni başka bir servise yönlendirdiler. Bu durum, dördüncü gönderim sürecini başlattı.
Dördüncü gönderimim sırasında, 28 Ekim 2023 tarihli belgeye göre, bu sefer sorunun işlemcide olduğu ve bu nedenle servise gönderileceği bildirildi. Ancak distribütör servisi ile iletişime geçtiğimde, işlemcinin sağlam olduğunu ve genel bilgisayarda uyumsuzluk olabileceğini belirttiler. Gerekli testlerin yapıldığını ve hatta bu işlemcinin ikinci kez servise geldiğini, yani sorun olmadığını söylediler.
Üründeki sorun devam ediyor ve itopya çalışanları ile yaptığım görüşmelerde Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurarak iade talebinde bulunabileceğimi ve büyük ihtimalle haklı görüleceğimi söylediler. Üç aylık bir süre zarfında sorunun çözülmemesi onları da şaşırtmış olmalı. Her gönderimde bir bileşen değiştirildi, ancak bilgisayarın sorunları hala çözülmedi.
Ürünü almamın üzerinden neredeyse 3 ay geçti, ancak hemen hemen hiç kullanamadım benim evimde bilgisayar 1 hafta bile geçirmedi. Her seferinde bilgisayarın sorunlu olduğunu test ettim ve sorun devam ettiğinde hemen satıcı firmaya geri gönderdim. Ancak hazır sistem bilgisayarların iadesinin mümkün olmadığını belirterek sorunun çözüleceğini söylediler. Sonuç olarak 3 aylık bir servis süreci sonunda mağdurum ve para iadesini talep ediyorum.

Şeklinde bir yazı yazdım.. Fikirlerinizi bekliyorum
EDİT: (Tarihlerle belirttiğim yerlerin değişim belgeleri vs. sunduğum için garip gelebilir her şeyi heyete belgesiye sundum. Çoğu parçaya değişim yapıldı anlattığım gibi tarihlere çok takılmayın 3 ay oldu işte)
Merhaba,
Tüketici hakem heyetine bu kadar detaylı yazmana gerek yok. Kısa ve öz olmalı.
Ürünü kaç kez garantiye gönderdiğini gösteren belgeleri ve varsa mail çıktılarını ekle.

Sonra da para iadesi mi (yasal faizi ile birlikte) yoksa bire bir ürün değişimi mi istiyorsun bunu belirten bir talep ile şikayetini oluştur.

Ayrıca ister aynı ister farklı arızalardan kaynaklı olsun, bir ürün 365 gün içerisinde 3 kez servise giderse ayıplı ürün kapsamına girer.
Kazanma şansın %100.

Tüketici hakem heyeti incelemesi ve sonuçlanması 3 ayı bulabiliyor.

Bilgin olsun.
 

MacWix

80+ Bronze
Katılım
30 Aralık 2020
Mesajlar
1,456
Dahası  
Reaksiyon skoru
618
İsim
HAYRETTİN KÖNEŞ
Arkadaşlar selam,
Fikirlerinizi iletirseniz çok sevinirim. İsteyenler konu gözetini veya geniş hakem heyeti yazımı okuyabilir. 3 aydır bilgisayarımı bekliyorum her gün itopyayla iletişim halindeyim ama hiç bir gelişme olmadı. Bilgisayarın sorunu hala devam ediyor. (Itopya servisindeki eleman sorun olduğunu söylüyor hala, müşteri hizmetleriyle konuştuğumda tüketici hakem heyetine başvurmamı önerdi.)

KONU ÖZETİ: itopya'dan 3 Ağustos tarihinde hazır sistem aldım. Sistem sorunlu çıktığı için yolladım ve ilk yollamamda driver güncellendi. İkincisinde ramlerim değişti. Üçüncüsünde ekran kartım değişti. Dördüncüsünde bizzat mağazaya gittim ve sorun işlemcide denip işlemcim servise gönderildi. Serviste işlemci sağlam diyor. Yani 3 aydır bilgisayar servisten servise gidiyor. Alalı 5 gün kullanabildim. Buda zaten oyun indirme genel performans testi vs.

GENİŞ HAKEM HEYETİNE YAZIM:
03 Ağustos 2023 tarihinde itopya.com internet sitesinden satın aldığım hazır sistem bilgisayarım elime ulaştığında sorunlu bir şekilde teslim edildi. İtopya ile iletişime geçtiğimde, "Sorunlu ürününüzü bize gönderin, servisimiz ilgilenecektir." yanıtını aldım.
İlk gönderimim sonrasında bilgisayar, sadece bir hafta içinde geri geldi. 19 Eylül 2023 tarihli belgeden de görüleceği üzere, ekran kartı sürücüleri kaldırılmış ve testlerde sorun görülmemesi gerekçesiyle geri gönderilmişti. Ancak bilgisayarın sorunu çözülmediği için tekrar iletişime geçtim ve başka bir gönderim talep edildi.
İkinci gönderimim sırasında, her gün defalarca aramama rağmen, tüm bileşenler yetkili servise gönderildi. 28 Ağustos 2023 tarihli belgede görüleceği gibi, bilgisayarın donanımsal bir sorunu tespit edilip işlemlere devam edildi. 25 Eylül 2023 tarihinde ise belgeden de anlaşılacağı üzere, RAM'ler değiştirildi ve işlemler tamamlandı olarak bilgisayar tarafıma geri gönderildi. Ancak sorun hala devam ediyordu ve bilgisayar benimle iletişime geçilmeden geri gönderiliyordu. Bu nedenle ürünü tekrar göndermek zorunda kaldım.
Üçüncü gönderimde, sorunu daha ayrıntılı bir şekilde anlatmama rağmen, bilgisayarla ilgilenen yetkililer, "Ne yalan söyleyelim beyefendi, daha hiç dediğiniz testleri yapmadık." dediler ve bilgisayarı üslupsuz bir şekilde, "Gerekli testler yapıldı, sorun giderildi, gönderiyoruz." diyerek gönderdiler. Üçüncü gönderim sonucunda, 26 Ekim 2023 tarihli belgede de görüleceği gibi, ekran kartım değiştirildi. Ancak her seferinde bir bileşen değişse de bilgisayar hala düzelmedi. Sorunun giderilmesi için bilgisayarın benim tarafımdan kontrol edilmesini talep ettim ve bu talep üzerine beni başka bir servise yönlendirdiler. Bu durum, dördüncü gönderim sürecini başlattı.
Dördüncü gönderimim sırasında, 28 Ekim 2023 tarihli belgeye göre, bu sefer sorunun işlemcide olduğu ve bu nedenle servise gönderileceği bildirildi. Ancak distribütör servisi ile iletişime geçtiğimde, işlemcinin sağlam olduğunu ve genel bilgisayarda uyumsuzluk olabileceğini belirttiler. Gerekli testlerin yapıldığını ve hatta bu işlemcinin ikinci kez servise geldiğini, yani sorun olmadığını söylediler.
Üründeki sorun devam ediyor ve itopya çalışanları ile yaptığım görüşmelerde Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurarak iade talebinde bulunabileceğimi ve büyük ihtimalle haklı görüleceğimi söylediler. Üç aylık bir süre zarfında sorunun çözülmemesi onları da şaşırtmış olmalı. Her gönderimde bir bileşen değiştirildi, ancak bilgisayarın sorunları hala çözülmedi.
Ürünü almamın üzerinden neredeyse 3 ay geçti, ancak hemen hemen hiç kullanamadım benim evimde bilgisayar 1 hafta bile geçirmedi. Her seferinde bilgisayarın sorunlu olduğunu test ettim ve sorun devam ettiğinde hemen satıcı firmaya geri gönderdim. Ancak hazır sistem bilgisayarların iadesinin mümkün olmadığını belirterek sorunun çözüleceğini söylediler. Sonuç olarak 3 aylık bir servis süreci sonunda mağdurum ve para iadesini talep ediyorum.

Şeklinde bir yazı yazdım.. Fikirlerinizi bekliyorum
EDİT: (Tarihlerle belirttiğim yerlerin değişim belgeleri vs. sunduğum için garip gelebilir her şeyi heyete belgesiye sundum. Çoğu parçaya değişim yapıldı anlattığım gibi tarihlere çok takılmayın 3 ay oldu işte)
İade ve para iadesi kolay, Burada önemli olan senin o zaman aldığın sistemi şimdi o fiyata alabilecek misin. Bence alamıyorsanız sistemin komple yenilenmesini talep edin. Kur varkından ve fiyat geçişlerinden dolayı kaybın olduğunu belirt bence.
 

Scheibe

80+
Katılım
25 Ekim 2023
Mesajlar
104
Dahası  
Reaksiyon skoru
21
İsim
Burak t
sorun neydi merak ettim bu kadar çözülemiyen o kadar yollayıp anlamamalırı çok garip.
 

heroesturkey

80+ Bronze
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
749
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
311
İsim
Murat Gündoğdu
kardeşim geçmiş olsun, umarım güzel bir karar çıkar. Bende THH'ye D&R yüzünden başvurdum. Gamepad almıştım, hem fahiş fiyattan, hem de kutusu berbat kullanılmış belli. Kutusu açılmış, altındaki şeffaf bantın üstüne başka şeffaf bant atılmış. Bunları belirttim başvurdum. 4 aydan fazladır devam ediyordu. Dün baktım, sonuç çıkmış, reddedilmişim. Kanıt yetersizmiş. Oysa her şeyi attım. Kutunun halini, wp hattındaki diyaloğu vs. İtiraz edeceğim karara, ama nasıl yapacağımı bulmam gerekiyor öncelikle.
 

fthzrnc

80+
Katılım
5 Eylül 2020
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Fatih Zurnacı
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Hakem heyetine yazıyı 1 Kasım tarihinde gönderdim beklemeye başladım. Bugün işlemcimi alıp eve döneceğim en azından bilgisayarı azda olsa kullanabileceğim. Valorant tarzı oyunları oynatabiliyor sonuç açıklanana kadar oyalanacağım oyunlarla devam ederim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

sorun neydi merak ettim bu kadar çözülemiyen o kadar yollayıp anlamamalırı çok garip.
Genel düşük FPS veriyor bilgisayar oyunlarda, Warzone 15 fps, Apex 70 fps, Forza 45 fps tarzında gidiyor. Bazı oyunlarda fps düşüşleri ve stutter oluyor. Bunları görmelerine rağmen bilgisayarda parça değiştirip bana gönderiyorlar. Bakalım ne olacak yarın işlemciyi alırken tekrar konuşacağım servisteki arkadaşla.
Mesaj otomatik birleştirildi:

kardeşim geçmiş olsun, umarım güzel bir karar çıkar. Bende THH'ye D&R yüzünden başvurdum. Gamepad almıştım, hem fahiş fiyattan, hem de kutusu berbat kullanılmış belli. Kutusu açılmış, altındaki şeffaf bantın üstüne başka şeffaf bant atılmış. Bunları belirttim başvurdum. 4 aydan fazladır devam ediyordu. Dün baktım, sonuç çıkmış, reddedilmişim. Kanıt yetersizmiş. Oysa her şeyi attım. Kutunun halini, wp hattındaki diyaloğu vs. İtiraz edeceğim karara, ama nasıl yapacağımı bulmam gerekiyor öncelikle.
Sana da geçmiş olsun kankam umarım mağdur kalmayız. Önemli olan bu yapılan vs. değil bilgisayarı 15-17k bandında aldım sorunu bulsalar ona göre daha iyisini para verip alırız ama yok arkadaş sorunun çözümünü söylüyorlar parçam değişiyor, sorun devam ediyor başka parça değişimi oluyor bu sefer ben anlamadım.
 

antiKoR71

80+
Katılım
24 Aralık 2022
Mesajlar
326
Dahası  
Reaksiyon skoru
151
İsim
Dünyalı Birisi
İade ve para iadesi kolay, Burada önemli olan senin o zaman aldığın sistemi şimdi o fiyata alabilecek misin. Bence alamıyorsanız sistemin komple yenilenmesini talep edin. Kur varkından ve fiyat geçişlerinden dolayı kaybın olduğunu belirt bence.
Talep oluşturuken mevcut piyasa koşullarını da belirterek yasal faizi ile talep etmeli.
 

fthzrnc

80+
Katılım
5 Eylül 2020
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Fatih Zurnacı
İade ve para iadesi kolay, Burada önemli olan senin o zaman aldığın sistemi şimdi o fiyata alabilecek misin. Bence alamıyorsanız sistemin komple yenilenmesini talep edin. Kur varkından ve fiyat geçişlerinden dolayı kaybın olduğunu belirt bence.
Bilgisayar RX6600 + Ryzen 5 5600 içeriyor yaklaşık 15-16k civarında bir şeye aldım. 1 ay içerisinde 2 ay içerisinde çözülse bir 5k daha ekleyip 4060'lı bir bilgisayar kovalamayı düşünüyorum. Yeter ki ana paramı geri alayım şu anda.
 

fthzrnc

80+
Katılım
5 Eylül 2020
Mesajlar
29
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Fatih Zurnacı
Talep oluşturuken mevcut piyasa koşullarını da belirterek yasal faizi ile talep etmeli.
Kabul olsunda kankam sorun 1-2k değil yeter ki bilgisayar gelsin evden iş vs. de yapıyorum şimdi ben sadece oyunda oynamıyorum. Kardeşimde var çocuk oyun oynayamıyor daha lisede.
 

iexplore

80+
Katılım
11 Ekim 2022
Mesajlar
166
Dahası  
Reaksiyon skoru
74
İsim
emre
Merhaba,
Tüketici hakem heyetine bu kadar detaylı yazmana gerek yok. Kısa ve öz olmalı.
Ürünü kaç kez garantiye gönderdiğini gösteren belgeleri ve varsa mail çıktılarını ekle.

Sonra da para iadesi mi (yasal faizi ile birlikte) yoksa bire bir ürün değişimi mi istiyorsun bunu belirten bir talep ile şikayetini oluştur.

Ayrıca ister aynı ister farklı arızalardan kaynaklı olsun, bir ürün 365 gün içerisinde 3 kez servise giderse ayıplı ürün kapsamına girer.
Kazanma şansın %100.

Tüketici hakem heyeti incelemesi ve sonuçlanması 3 ayı bulabiliyor.

Bilgin olsun.
şimdi aldığı ürün bir bütün olarak görünüyor ancak, servise giden ürünler hep farklı olduğu için dediğiniz olayın gerçekleşmesi zor. yani ürün 3 kere 5 kere servise gitti diyelim ama 1 kere anakart 1 kere ram 1 kere işlemci gibi ürünler firmaya gidiyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

  • B1L0
    Hayırlı forumlar

Forum istatistikleri

Konular
1,007,478
Mesajlar
9,094,256
Üyeler
159,624
Son üye
User3212
Top Bottom