Neler Yeni

İtopya'dan aldığım ürün 2 yılı doldurmadan garantisi bitti

Azoth

80+
Katılım
6 Nisan 2023
Mesajlar
297
Dahası  
Reaksiyon skoru
156
İsim
Azoth
Gerçekten öyle hocam. Benim gözlerde Apex Pro'nun Apex Pro TKL'den daha ucuza satıldığı satıcı (İtopya) gördü. Sorunlu ürünleri elden çıkarmak için ellerinden geleni yapıyorlar, çok vicdansızlar.
Maalesef öyle hocam. Kara liste olarak belirlediğim firmaların başını çeken İtopya ve incehesap zaten onlardan çöp bile almam ve tavsiye de etmem. Genelde direk markanın servisiyle iletişim kuruyorum ve müşteri hizmetleri husunda yardımcı olan ve servis hizmetinin iyi olduğu markaları tercih ediyorum.
 

seyfo-dayı

80+ Bronze
Katılım
31 Temmuz 2022
Mesajlar
1,398
Dahası  
Reaksiyon skoru
577
İsim
Kerpeten
Bende yıllar önce hazır sistem almıştım ve bir daha ürün almamam için uğraştılar sağolsunlar. Bende ordan bir şey almıyorum ve tavsiye etmiyorum. Onun haricinde uğraşmak istersen tüketici haklarına başvurmanı tavsiye ederim. Bazı satıcılara bu lazım çünkü.
Hangi site bizde bilinclenelim
 

Rezanix

80+
Katılım
13 Nisan 2021
Mesajlar
460
Dahası  
Reaksiyon skoru
169
İsim
Enes Uygun
Maalesef öyle hocam. Kara liste olarak belirlediğim firmaların başını çeken İtopya ve incehesap zaten onlardan çöp bile almam ve tavsiye de etmem. Genelde direk markanın servisiyle iletişim kuruyorum ve müşteri hizmetleri husunda yardımcı olan ve servis hizmetinin iyi olduğu markaları tercih ediyorum.
Kesinlikle benim de kara listemde ilk sırada İtopya var. Almak istediğim ürünü 1000-2000 TL aşağısında satsalar bile tercih etmem, bir bit yeniği ararım. Garanti konusunda da haklısınız TR de kaliteli servis hizmeti veren markaları tercih etmek en mantıklısı. Sonuçta elektronik ürün sağı solu belli olmuyor bozulabiliyor, bozulduğunda kaliteli hizmet almak hepimizin hakkı. Bir de keşke ülkemiz değer görse de markalar distribütörler ile anlaşmak yerine direkt kendileri hizmet verse çok iyi olurdu. Ekran kartında yaşadığım renk sorununu yaşayan yabancı bir reddit kullanıcısı servise yolladığında güzelce ilgilenmişler, ben yolladığımda "arıza tespit edilmedi" ibaresiyle 20-25 gün sonra geri dönüyor :D

Siz marka TR'de hizmet vermese bile markanın kendisine mi yazıyorsunuz yoksa mecburen distribütör ile mi iletişime geçiyorsunuz? Ben bir ara markanın kendisine yazmıştım uçakla kargolamamı istemişlerdi o yüzden göndermedim.
 

Azoth

80+
Katılım
6 Nisan 2023
Mesajlar
297
Dahası  
Reaksiyon skoru
156
İsim
Azoth
Hangi site bizde bilinclenelim
İncehesap, itopya, gençergaming. Genelde alacağım ürünleri amazon, sinerji, qp, teknobiyotik, tebilon ve gaminggentr (müşteri hizmetleri iyi olmasada) den bakıyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Kesinlikle benim de kara listemde ilk sırada İtopya var. Almak istediğim ürünü 1000-2000 TL aşağısında satsalar bile tercih etmem, bir bit yeniği ararım. Garanti konusunda da haklısınız TR de kaliteli servis hizmeti veren markaları tercih etmek en mantıklısı. Sonuçta elektronik ürün sağı solu belli olmuyor bozulabiliyor, bozulduğunda kaliteli hizmet almak hepimizin hakkı. Bir de keşke ülkemiz değer görse de markalar distribütörler ile anlaşmak yerine direkt kendileri hizmet verse çok iyi olurdu. Ekran kartında yaşadığım renk sorununu yaşayan yabancı bir reddit kullanıcısı servise yolladığında güzelce ilgilenmişler, ben yolladığımda "arıza tespit edilmedi" ibaresiyle 20-25 gün sonra geri dönüyor :D

Siz marka TR'de hizmet vermese bile markanın kendisine mi yazıyorsunuz yoksa mecburen distribütör ile mi iletişime geçiyorsunuz? Ben bir ara markanın kendisine yazmıştım uçakla kargolamamı istemişlerdi o yüzden göndermedim.
Ben mesela Corsair olursa Global ile iletişime geçiyorum. Sıvı soğutma, klavye, mouse gönderdiğim oldu hollandaya ücret ödemeden sonra yenisi geldi. 1.5 hafta sürmedi. Asus’ta ise direk müşteri hizmetlerini arıyorum. Şimdiye kadar üzmediler. Msi adamdan saymadığı için yeni sistemde yer vermedim hatta mecburen psu almıştım atx 3.0 olduğu için sonradan onuda değiştirdim asus ile :) Çok farklı markalara yönelmeden en fazla 4 veya 5 marka tercih ediyorum.
 

AK47

80+ Bronze
Katılım
21 Nisan 2020
Mesajlar
1,080
Dahası  
Reaksiyon skoru
735
İsim
Yılmazhan Yıldız
Hocam ben de sistemi toplamadan bir yıl önce 2020'de kulaklık almıştım bir sorun çıkmamıştı hala da kullanıyorum. PC toplamaya karar verdiğimde de İtopya'nın çok reklamı yapıldığından dolayı kalitesine güvenerek ekipmanlar dahil olmak üzere tüm sistemi onlardan toplamıştım. O zamanlar PC parçalarından çok anlamadığımdan dolayı almışken tek bir yerden alayım, hazır gelsin mantığıyla tüm parçaları oradan alıp birleştirmelerini istemiştim. Dediğiniz gibi şans faktörü de var birkaç parça alsam sorunlu çıkmayabilirdi ama birçok parça aldığımda sorun çıkma ihtimali de artıyor ama Şikayetvar sitesinde ve birkaç yerde okuduğum kadarıyla tamir görmüş ürünü bile sıfır olarak yollayabiliyorlar. Kendimi tekrar ediyor gibi olacak ama daha öncede mağduriyet yaşatmışlardı, çok büyük uğraş verdirtmeden hakkını vermiyorlar. Bir gün aldığınız ürünlerden birinde herhangi bir sorun çıkarsa size de mağduriyet yaşatma olasılıkları yüksek.
Mesaj otomatik birleştirildi:



Ben de birkaç ay önce klavyeyi garantiye yolladığımda klavyeye el koyup, bana hiçbir bilgi vermeden outlet ürün yollamışlardı. Ben de yaklaşık bir hafta büyük bir uğraş verdikten sonra en son onlardan bir sonuç alamayınca Şikayetvar sitesinde THH'ye maillerle birlikte gidip şikayet edeceğimi söylediğimde sorun çözme departmanından arayıp anca ilgilenmişlerdi.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam gerçekten ben de bu duruma çok içerliyorum. Denetim olmadığı için müşteriler olarak büyük mağduriyetler yaşayabiliyoruz. Sanki günümüzde para kazanmak kolaymış gibi bir de bunların yaşattığı mağduriyetlerden dolayı paramızdan oluyoruz. Ülkemizde gerek garanti servisleri olsun gerek mağazalar olsun yeterince denetlenmediği çok belli. Sizin de dediğiniz gibi kendi tarlaları gibi koşuyorlar, nasıl olsa hiçbir şey olmaz kafasıyla. Umarım ilerleyen zamanlarda ülkemizde bu tarz kurumlara denetim artarda mağduriyetler azalır, bunlara para kaptırmayız.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bence ürünün fiyatı arttıysa ve stokta yoksa para iadesi teklif ediyorlar ürünü tekrardan satmak için ama ürünün fiyatı düştüyse veya stokta varsa iade veya değişim yapmamak için büyük direniş gösteriyorlar :D
Evet aynı sistem ben de zamanında şikayetvar'a yazdığımda dönmüşlerdi. Hatta bana karşı yaptıkları yanlıştan dolayı ekip arkadaşları adına özür bile dilemişlerdi. Yani işleri ciddiye bindirmediğiniz sürece çok fazla takmıyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Şimdi arkadaşlar çok uzun hikaye aslında ama sizi kırmayıp anlatıyorum. Bu G2 sistem ilk çıktığında anında peynir ekmek gibi 750 tane satıp stoğu tükenmişti. Çok da hoşuma gitti sistem ama 2013 te aldığım laptop henüz bozulmadığı için alma teşebbüsünde bulunamıyordum. Allah sesimi duydu sanırım ki laptopum bozuldu ve ilk defa masaüstü pc almaya karar verdik ailecek. Abdullah reisin topladığı G2 sistemi almak için siteye girdim. SSD yi 120 GB'a çekerek fiyatı 3200 civarına düşürdüm ve 550 TL ye 1 ms 75 hz monitör ekledim. Toplamda hesabım 3800 TL civarına denk geldi sitede. Teknolojik ürünler konusunda çok hassasım internetten söyleyip beklerken çatlamak yerine mağazaya gidip direk elden almak istedim (Allahtan banka hesabıma 3800 değil de 4200 TL attım mağazaya gitmeden.). Mağazaya gittim dedim ki ''Donanım arşivinin yayınladığı G2 sistemden istiyorum.''. Tamam dediler yardımcı olacağız. Adam tek tek getirdi parçaları sonra dedi ki beyefendi hazır sistemdeki thermaltake kasa kalmamış size sharkoon'un tg4 model kasasını öneririz ama fiyat biraz artıyor verelim mi dediler. Ben normalde gelene kadar almazdım fakat küçük biraderim yıllar sonra high ayarlarda oyun oynayacağımızı duyunca ne varsa onu alalım abi diye tutturunca mecburen tamam o kasa olsun dedim. Depoya gidip kasayı getirdikten sonra yine şu cümle '' beyefendi hazır sistemdeki ram stoğu bitmiş, size adata xpg nin ışıklı ram inden verelim mi yalnız fiyat şu kadar artıyor'' dedi. Küçük kardeşimle bir an göz göze geldikten sonra madem kasa ışıklı tamam ulan ram da ışıklı olsun dedim ve onu da okeyledim. Depodan ram i getiren personel arkadaş bu sefer de şöyle bir cümle kurdu '' beyefendi hazır sistemdeki psu stoğu kalmamış, size thermaltake in 600w 80+ rgb ışıklı psu sunu verelim mi ama fiyat şu kadar artıyor.'' dedi. İçimden kendi kendime olacak o kadar şarkısı söylüyorum, kardeşim bir yandan evet desene diye tepiniyor vs. Ufak bir latife yaparak ''G2 sistemin hangi parçaları var şuan?'' diye bir cümle kurdum. Gülüp eğlendikten sonra ona da okey dedim ve son olarak dua ederek monitörü sordum ki Allahtan monitör varmış. Hesabı yaptılar kasada bana döndü dedi ki personel arkadaş beyefendi toplamda 4450 civarında bir şeyler söyledi. Bir anda kafamdan kaynar su dökülmüş gibi hissettim. Neyse sonra durumu izah etmek için telefonumu çıkarıp sitelerine girdim ve personel arkadaşa evdeyken yaptığım değişiklikleri gösterip fiyatın totalde ne kadar çıktığını ve bana şuan ne kadar fiyat sunulduğunu söyledim. Personel arkadaş mağaza müdürünü çağırdı aynı şekilde onunla görüştük. Mağaza müdürü bana sordu ne kadar bütçeniz var diye? Bende benim hesabım 3800 dü ama 4200'e kadar verebilirim anca kartımda o kadar var dedim. Allah var gerçekten çok yardımcı oldular. Mağaza müdürü birini aradı ve durumu anlattı. Telefondan aldığı talimatlara göre bazı ürünlerde indirim yaptılar ve 4200 TL ye beni mahçup etmeyip hallettiler hesap işini. Ürünleri alıp eve geldim montajını temiz bir şekilde yaptım. Sistemi kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok ta ki 2 ay sonrasına kadar. Bilgisayarı açar açmaz egzos fanının motorundan bir ses geliyor. Ama nasıl bir ses resmen traktör sesi, belli ki motoru bozuk. Daha sonra kasanın önünde bulunan 3 fandan ortadakinden aynı ses gelmeye başladı. Ses gelen iki fanın kablosunu güçten çıkardım ki o şekilde çalışıp motorları daha çok zedelenmesin diye. Sonra önde bulunan 1. ve 3. fan da aynı şekilde oldu ve onlar kendi kendine düzeldi. Sonra bir gün csgo oynuyorum psu dan ince tizli bir ses geliyor zzzzz diye. Allah Allah dedim elimi psu ya uzatıp psu ya biraz dokundum ses gitti. Kısaca oyun oynarken psu dan ses geliyor. Neyse pc yi topladım mağazaya götürdüm. Sorunu anlattım. Sorunu dinleyip kayıt aldılar ve kasayı mağazaya bıraktım. 1 hafta sonra kasanın durumunu öğrenmek için müşteri hizmetlerini aradım. Kasamın tamirde olduğu söylendi. 1 hafta sonra tekrar aradım yine aynı şey söylendi. Ben de bunun üstüne telefondaki personele dedim ki ''altı üstü 2 tane fan değiştirilcek 15 gün oldu yani bu kadar zor mu ya da çok mu yoğunluk var?'' buna alınmış olacaklar ki o günkü konuşmalardan sonra telefonumu bir daha açmadı müşteri hizmetleri. 3 tane mail attım, hiçbirine cevap vermediler. tam 1 ay olmadan 28. gün babamın telefonundan aradım dayanamayıp ve kasamın tamir olduğunu söylediler. Ertesi gün kasayı almaya gittim. Dedim ki ne kadar uzun sürdü ya bu böyle? Mağazadaki personelin bana verdiği cevabı aynen yazıyorum ''Valla hocam senin kasa 2 haftadır burda tamiri bitmiş şekilde duruyor.'' o an öyle bir sinirlendim ki anlatamam. Yani ya mağaza yalan söylüyor ya da müşteri hizmetleri yalan söylüyor ikisinden birisi olmalı mutlaka çünkü başka bir açıklaması yok. Neyse tekrar personele sordum, ''herhangi bir sıkıntı yok değil mi çözüldü her şey?'' personel de bana ''Tabi ki, zaten biz tamirden sonra test etmeden gelip alın diye aramıyoruz sizi.'' dedi. İnanır mısınız :D eve geldim kasayı kurup düğmeye basar basmaz egzos fanıyla ön panelin ortasındaki fan dar dar dar diye çalışmaya başladı. PSU desen ayrı kafada. Temperli camı açtım. Kasanın içindeki tozlar bile duruyor. Yani kasayı bırak tamir etmeyi, kutusundan bile çıkarmamışlar anlaşılan. Bunun üzerine ertesi gün aradım müşteri hizmetlerini her şeyi en baştan size anlattığım gibi anlattım. Dedim ki '' Aynı sorun hala devam ediyor, yani kasaya dokunmamışlar gibi en ufak parmak izi bile yok dedim.'' müşteri hizmetlerinde benle konuşan erkek arkadaş bana inanmadı :D . ''Buradaki kayıtlarda yapılan testlerde ürünlerde bir sorun olmadığı gözüküyor'' dedi bana. Bende ''Tamam ama böyle bir sorun yaşıyorum, ben niye yalan söyleyip hem sizi hem kendimi uğraştırayım ki?'' dedim ve personel bana hala inanmadığını söyleyip yaşadağım sorunu video çekip kendilerine mail atmamı söyledi :D . Video çekip aynen dediği gibi mail attım. Lakin mail e cevap yok. Aynı maili tekrar attım. Yine cevap yok. Bu sefer yine aradım aynı şekilde yine aynı muhabbetler. Dedim ki ben sürekli bu kasayı mağazanıza getiremem yani. Bu arada ben Gaziosmanpaşa'da oturuyorum arkadaşlar. İtopya mağazasına gitmek için önce 36ES otobüsüne binip metrobüste aktarma yapıyorum daha sonra metrobüsten inip metroyla gidiyorum mağazaya. Kaç kere taşıdım bu bilgisayarı siz düşünün :D . Müşteri hizmetlerindeki personel ups ile anlaşmalı olduklarını söyledi. Okey dedim çok iyi kargoya veririm o halde madem anlaşmalısınız. Bu sefer de diyor ki kargo ürünü bize getirirken ürün hasar görürse bizim sorumluluğumuzda değil garanti dışında değerlendirilir :D . Arkadaş ben mi anlaşmalıyım bu kargo şirketiyle? Bana ne yahu, niye benim sorumluluğumda oluyor anlamadım. Personelin bu laflarının üzerine riske atmadım ve kargo şirketi ile göndermedim parçaları. Karantina olayları geçtikten sonra tekrar götüreceğim. Yani dediğim gibi bu olaylar yaşanırken aynı zamanda üniversiteye başladım Bursa'da okuyorum sürekli İstanbul'a gelip bu işle uğraşamıyorum. Gelsem bile Cuma günü gelip Pazar günü dönüyorum. 4 senedir beraber olduğum kız arkadaşım var ailem var. 3 gün içinde bunlara mı vakit ayırayım bu bilgisayar işini mi çözeyim? Yani diyeceğim şu ki bu bilgisayarı 2019 un mart ın sonuna doğru almıştım ve 1 senedir böyle uğraşıyorum. İtopya'yı seviyorum aslında ama asgari ücretin 2000 TL olup ekonomik durumların malum olduğu bir dönemde 4200 TL yi nakit olarak verip itopya'dan böyle bir hizmet görmek beni gerçekten itopya'dan kasa aldığıma pişman etti. Bunu tecrüben olsun diye anlattım benim yaşadığımı illa yaşarsın diye bir durum yok belki bana denk gelmiştir. Buraya kadar okuduysan da hakkını helal et :D
Üşenmedim 21 Nisan 2020'deki mesajımı buldum geldim :D
 
Son düzenleme:

Rezanix

80+
Katılım
13 Nisan 2021
Mesajlar
460
Dahası  
Reaksiyon skoru
169
İsim
Enes Uygun
Evet aynı sistem ben de zamanında şikayetvar'a yazdığımda dönmüşlerdi. Hatta bana karşı yaptıkları yanlıştan dolayı ekip arkadaşları adına özür bile dilemişlerdi. Yani işleri ciddiye bindirmediğiniz sürece çok fazla takmıyorlar.
Evet, dediğiniz şeylerin birebir aynısını yaşadım. Şikayetvar'a şikayet yazana kadar 1-2 hafta mailleştik, aradım falan hep olumsuz şeyler söylüyorlardı hatta bir süre sonra dönüş bile yapmamaya başlamışlardı. Ben de https://forum.donanimarsivi.com/kon...etici-hakem-heyeti.613230/page-3#post-5929364 bu konuyu açıp önce forumdaki kullanıcılardan fikir almıştım sonrasında Şikayetvar'a şikayet yazıp THH'ye gideceğimi söylediğimde arayıp arkadaşımız size eksik bilgi vermiş, ondan dolayı bu mağduriyet yaşanmış özür dileriz tarzında konuşup anca ilgilenmişlerdi. Bu bahsettiğim olayda da gerçekten bayağı yıpratmışlardı. Size de aynısını yaptıklarına göre demek ki aşağı yukarı herkese aynı tarifeyi uyguluyorlar. Önce bir mağduriyet yaşatıyorlar sonrasında eğer onlardan bir sonuç beklersen yardımcı olmuyorlar ama işleri ciddiye bindirmeye karar verirsen hemen ilgilenmeye başlıyorlar. Muhtemelen bu şekilde davranarak her 20 şikayetten 1 tanesiyle falan ilgilenmiş oluyorlar, onlarında işine geliyor.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: AK47

AK47

80+ Bronze
Katılım
21 Nisan 2020
Mesajlar
1,080
Dahası  
Reaksiyon skoru
735
İsim
Yılmazhan Yıldız
Evet, dediğiniz şeylerin birebir aynısını yaşadım. Şikayetvar'a şikayet yazana kadar 1-2 hafta mailleştik, aradım falan hep olumsuz şeyler söylüyorlardı hatta bir süre sonra dönüş bile yapmamaya başlamışlardı. Ben de https://forum.donanimarsivi.com/kon...etici-hakem-heyeti.613230/page-3#post-5929364 bu konuyu açıp önce forumdaki kullanıcılardan fikir almıştım sonrasında Şikayetvar'a şikayet yazıp THH'ye gideceğimi söylediğimde arayıp arkadaşımız size eksik bilgi vermiş, ondan dolayı bu mağduriyet yaşanmış özür dileriz tarzında konuşup anca ilgilenmişlerdi. Bu bahsettiğim olayda da gerçekten bayağı yıpratmışlardı. Size de aynısını yaptıklarına göre demek ki aşağı yukarı herkese aynı tarifeyi uyguluyorlar. Önce bir mağduriyet yaşatıyorlar sonrasında eğer onlardan bir sonuç beklersen yardımcı olmuyorlar ama işleri ciddiye bindirmeye karar verirsen hemen ilgilenmeye başlıyorlar. Muhtemelen bu şekilde davranarak her 20 şikayetten 1 tanesiyle falan ilgilenmiş oluyorlar, onlarında işine geliyor.
Az önce yolladığım eski mesajda karantinadan sonra tekrar götüreceğim demişim, devamını da anlatayım :D . Karantinadan sonra yine götürdüm yaptılar güya ilk 1-2 ay sorun yoktu sonra fanlar yine traktör. Baktım olmayacak gittim 4 tane kasa fanı, xpg invader kasa aldım gelene kadar sabrettim. Ürünlerim geldiğinde tertemiz yeni kasaya parçaları yerleştirdim. Resmen bileşenlerin sıcaklık değerleri düştü. Allahın belası sharkoon tg4 kasasını (fanlar içinde dahil :D) tekmeleye tekmeleye 2. kattan kapının önüne kadar çıkarttım, ardından bi 50 metre de yine tekmeleyerek yerde sürükledim ve çöpe attım. Ben normalde ufak bir vidayı bile çöpe atmam kenara koyarım lazım olur kullanırım diye ama bu allahın belası sharkoon a bunu yaptım sen düşün :D
 

Rezanix

80+
Katılım
13 Nisan 2021
Mesajlar
460
Dahası  
Reaksiyon skoru
169
İsim
Enes Uygun
Ben mesela Corsair olursa Global ile iletişime geçiyorum. Sıvı soğutma, klavye, mouse gönderdiğim oldu hollandaya ücret ödemeden sonra yenisi geldi. 1.5 hafta sürmedi. Asus’ta ise direk müşteri hizmetlerini arıyorum. Şimdiye kadar üzmediler. Msi adamdan saymadığı için yeni sistemde yer vermedim hatta mecburen psu almıştım atx 3.0 olduğu için sonradan onuda değiştirdim asus ile :) Çok farklı markalara yönelmeden en fazla 4 veya 5 marka tercih ediyorum.
Çok iyi yapmışsınız. Ücret ödemeden yurtdışına nasıl kargolayabildiniz? Onlar mı karşıladı ücreti, kod falan mı verdiler? Ben de muhtemelen yurtdışına kargolasam adamlar direkt sorunu fark edip yenisini yollayacaklarda Türkiye'deki distribütörleri olan ServisPoint ürünün PCIE slotunu falan yamultup hiçbir şey yapmadan sorun yok deyip yolluyor. Sapasağlam gönderdiğim ekran kartı garantiden döndüğünde kasaya ilk başta takamadım metal yamulmuştu, metali elimle düzelttikten sonra anca takabildim. Şu anda kasaya takılı ama PCIE slotunu da yamulttukları için eyik kullanıyorum. Kısacası sorunumu düzeltsinler diye yolluyorum adamlar hem sorunu düzeltmeyip hem de karta zarar verip geri yolluyor :D Bir de ben direkt servise göndermek yerine İtopyaya gönderdim onlar servise göndersin diye İtopya 1 hafta falan ürünü kendilerinde beklettiler, bir türlü kargoya vermediler 1 hafta boyunca.

Hocam bir de Asus'u arıyorum derken Asus bildiğim kadarıyla TR de garanti hizmeti vermiyor distribütörü ServisPoint. Siz Asus distribütörünü mü arıyorsunuz yoksa globaldeki Asus'u mu?

Bende de Samsung üründe bir sorun çıktığında direkt bulunduğum şehirdeki serivse gittim 4 gün içerisinde sonuç almıştım bu yüzden marka gerçekten çok önemli. Samsung'da olduğu gibi diğer büyük markalarda ülkemizde bizzat kendileri servis hizmeti verse çok iyi olur.
 

Azoth

80+
Katılım
6 Nisan 2023
Mesajlar
297
Dahası  
Reaksiyon skoru
156
İsim
Azoth
Ben si
Çok iyi yapmışsınız. Ücret ödemeden yurtdışına nasıl kargolayabildiniz? Onlar mı karşıladı ücreti, kod falan mı verdiler? Ben de muhtemelen yurtdışına kargolasam adamlar direkt sorunu fark edip yenisini yollayacaklarda Türkiye'deki distribütörleri olan ServisPoint ürünün PCIE slotunu falan yamultup hiçbir şey yapmadan sorun yok deyip yolluyor. Sapasağlam gönderdiğim ekran kartı garantiden döndüğünde kasaya ilk başta takamadım metal yamulmuştu, metali elimle düzelttikten sonra anca takabildim. Şu anda kasaya takılı ama PCIE slotunu da yamulttukları için eyik kullanıyorum. Kısacası sorunumu düzeltsinler diye yolluyorum adamlar hem sorunu düzeltmeyip hem de karta zarar verip geri yolluyor :D Bir de ben direkt servise göndermek yerine İtopyaya gönderdim onlar servise göndersin diye İtopya 1 hafta falan ürünü kendilerinde beklettiler, bir türlü kargoya vermediler 1 hafta boyunca.

Hocam bir de Asus'u arıyorum derken Asus bildiğim kadarıyla TR de garanti hizmeti vermiyor distribütörü ServisPoint. Siz Asus distribütörünü mü arıyorsunuz yoksa globaldeki Asus'u mu?

Bende de Samsung üründe bir sorun çıktığında direkt bulunduğum şehirdeki serivse gittim 4 gün içerisinde sonuç almıştım bu yüzden marka gerçekten çok önemli. Samsung'da olduğu gibi diğer büyük markalarda ülkemizde bizzat kendileri servis hizmeti verse çok iyi olur.
Ben direk Asus’u aradım hocam. Kargo’nun direk servise gönderimini sağlıyorlar diye hatırlıyorum.

Corsair müşteri hizmetleri konusunda çok başarılı ve müşteriyi üzmüyorlar. DHL express ile verdikleri kod sayesinde gönderiyorum. Masraflar onlara ait oluyor.

Siz direk global’e RMA açabilirsiniz birde ordan deneyin şansınızı. Tüm sürecide anlatın.
 

Rezanix

80+
Katılım
13 Nisan 2021
Mesajlar
460
Dahası  
Reaksiyon skoru
169
İsim
Enes Uygun
Ben si

Ben direk Asus’u aradım hocam. Kargo’nun direk servise gönderimini sağlıyorlar diye hatırlıyorum.

Corsair müşteri hizmetleri konusunda çok başarılı ve müşteriyi üzmüyorlar. DHL express ile verdikleri kod sayesinde gönderiyorum. Masraflar onlara ait oluyor.

Siz direk global’e RMA açabilirsiniz birde ordan deneyin şansınızı. Tüm sürecide anlatın.
Bu sohbetten sonra şansımı bir de globalde Sapphire ile iletişime geçerek deneyeceğim. SSD'yi bu şekilde kullanmayı kabullendim, sorunlu olduğunu fark etmiyorum bile ama ekran kartındaki sorun büyük, direkt olarak gözümü etkiliyor. Renkler bozuk olduğundan dolayı direkt olarak PC kullanma deneyimimi olumsuz yönde etkiliyor, özellikle film, dizi izlemeyi çok seven birisi olarak görselliğe önem verdiğimden dolayı film, dizi izleyesim gelmiyor. Bu arada ben global ile iletişime geçtim yurtdışına kargolamamı söylediler diyerek bahsettiğim şirket SSD'nin üretici markası olan XPG (ADATA) idi, Tayvan'a kargolamamı istemişlerdi kod falan vermemişlerdi. Sapphire ile herhangi bir iletişimim olmadı bir de Sapphire'ye yazayım bakalım belki kod verip kargolamı isterlerse deneyebilirim.
 

Azoth

80+
Katılım
6 Nisan 2023
Mesajlar
297
Dahası  
Reaksiyon skoru
156
İsim
Azoth
Bu sohbetten sonra şansımı bir de globalde Sapphire ile iletişime geçerek deneyeceğim. SSD'yi bu şekilde kullanmayı kabullendim, sorunlu olduğunu fark etmiyorum bile ama ekran kartındaki sorun büyük, direkt olarak gözümü etkiliyor. Renkler bozuk olduğundan dolayı direkt olarak PC kullanma deneyimimi olumsuz yönde etkiliyor, özellikle film, dizi izlemeyi çok seven birisi olarak görselliğe önem verdiğimden dolayı film, dizi izleyesim gelmiyor. Bu arada ben global ile iletişime geçtim yurtdışına kargolamamı söylediler diyerek bahsettiğim şirket SSD'nin üretici markası olan XPG (ADATA) idi, Tayvan'a kargolamamı istemişlerdi kod falan vermemişlerdi. Sapphire ile herhangi bir iletişimim olmadı bir de Sapphire'ye yazayım bakalım belki kod verip kargolamı isterlerse deneyebilirim.
Eğer kargo masrafı üstlenmeyeceklerine dair bir şey sezersen veya ifade ederlerse. Dolar kurlarının çok yüksek olduğu ve bunun sana çok pahalıya mâl olacağından bahsedersen yardımcı olabilirler. SSD içinde yeni bir RMA açıp deneyebilirsin bu arada.
 

Rezanix

80+
Katılım
13 Nisan 2021
Mesajlar
460
Dahası  
Reaksiyon skoru
169
İsim
Enes Uygun
Eğer kargo masrafı üstlenmeyeceklerine dair bir şey sezersen veya ifade ederlerse. Dolar kurlarının çok yüksek olduğu ve bunun sana çok pahalıya mâl olacağından bahsedersen yardımcı olabilirler. SSD içinde yeni bir RMA açıp deneyebilirsin bu arada.
Tamamdır hocam dediğim gibi şansımı bir de globalde deneyeceğim. Size de yardımcı olduğunuz ve deneyimlerinizi aktardığınız için çok teşekkür ederim.
SSD'yi de dediğim gibi ilk başlarda kafaya çok takıyordum, o kadar para verdim ama paranın karşılığında vaat edilen hızı alamıyorum falan diye üzülüyordum ama şu anda kafaya hiç takmıyorum. Belki de daha büyük bir problem (ekran kartı) ile karşılaştığımdan dolayı diğer problemi önemsememeye başlamışta olabilirim. Ekran kartını da muhtemelen 1-2 yıl boyunca daha kullanmak zorundayım. Bu şekilde kullanmak içimden hiç gelmese de eğer globalden de olumsuz sonuç alırsam birkaç yıl daha bu şekilde kullanıp birkaç yıl sonra yenisini alırım. Bir daha İtopyaya tövbe, çevremdeki tüm insanlara da deneyimimi aktaracam onlar da dikkatli olsun. Bir ürün alırkende Türkiye'de servisinin kaliteli olmasına da çok dikkat ederim artık.
 

Azoth

80+
Katılım
6 Nisan 2023
Mesajlar
297
Dahası  
Reaksiyon skoru
156
İsim
Azoth
Tamamdır hocam dediğim gibi şansımı bir de globalde deneyeceğim. Size de yardımcı olduğunuz ve deneyimlerinizi aktardığınız için çok teşekkür ederim.
SSD'yi de dediğim gibi ilk başlarda kafaya çok takıyordum, o kadar para verdim ama paranın karşılığında vaat edilen hızı alamıyorum falan diye üzülüyordum ama şu anda kafaya hiç takmıyorum. Belki de daha büyük bir problem (ekran kartı) ile karşılaştığımdan dolayı diğer problemi önemsememeye başlamışta olabilirim. Ekran kartını da muhtemelen 1-2 yıl boyunca daha kullanmak zorundayım. Bu şekilde kullanmak içimden hiç gelmese de eğer globalden de olumsuz sonuç alırsam birkaç yıl daha bu şekilde kullanıp birkaç yıl sonra yenisini alırım. Bir daha İtopyaya tövbe, çevremdeki tüm insanlara da deneyimimi aktaracam onlar da dikkatli olsun. Bir ürün alırkende Türkiye'de servisinin kaliteli olmasına da çok dikkat ederim artık.
İnşallah çözülür hocam sorun tamir etmeyle çok uğraşacaklarını pek düşünmüyorum ama öyle bile olsa çok iyi olur.
 
Top Bottom