Neler Yeni

İtopya’dan PC alınır mı ?

BALANCE

80+ Bronze
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
1,170
Arkadaşlar size bir sorum var ben itopyadan yaza doğru hazır bir sistem alıcam ama şikayetvar.com daki şikayetler kafamı karıştırdı. Parçalar arızalı ve geç geliyormuş sizce itopya’dan alışveriş yapmalımıyım?
1-İtopya
2-İncehesap

Artık şu soruları sormamanızı rica ediyorum.
Forum içi arama butonundan yazıp gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz!
 
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
450
Dahası  
Reaksiyon skoru
211
İsim
Berke Demirbaş
Arkadaşlar size bir sorum var ben itopyadan yaza doğru hazır bir sistem alıcam ama şikayetvar.com daki şikayetler kafamı karıştırdı. Parçalar arızalı ve geç geliyormuş sizce itopya’dan alışveriş yapmalımıyım?
itopya güvenilir bir firmadır, türkiyedeki işini bu alanda hakkıyla yapan bir firma
 
Katılım
11 Nisan 2020
Mesajlar
327
Dahası  
Reaksiyon skoru
175
İsim
Kami
Şimdi arkadaşlar çok uzun hikaye aslında ama sizi kırmayıp anlatıyorum. Bu G2 sistem ilk çıktığında anında peynir ekmek gibi 750 tane satıp stoğu tükenmişti. Çok da hoşuma gitti sistem ama 2013 te aldığım laptop henüz bozulmadığı için alma teşebbüsünde bulunamıyordum. Allah sesimi duydu sanırım ki laptopum bozuldu ve ilk defa masaüstü pc almaya karar verdik ailecek. Abdullah reisin topladığı G2 sistemi almak için siteye girdim. SSD yi 120 GB'a çekerek fiyatı 3200 civarına düşürdüm ve 550 tl ye 1 ms 75 hz monitör ekledim. Toplamda hesabım 3800 TL civarına denk geldi sitede. Teknolojik ürünler konusunda çok hassasım internetten söyleyip beklerken çatlamak yerine mağazaya gidip direk elden almak istedim (Allahtan banka hesabıma 3800 değil de 4200 tl attım mağazaya gitmeden.). Mağazaya gittim dedim ki ''Donanım arşivinin yayınladığı G2 sistemden istiyorum.''. Tamam dediler yardımcı olacağız. Adam tek tek getirdi parçaları sonra dedi ki beyefendi hazır sistemdeki thermaltake kasa kalmamış size sharkoon'un tg4 model kasasını öneririz ama fiyat biraz artıyor verelim mi dediler. Ben normalde gelene kadar almazdım fakat küçük biraderim yıllar sonra high ayarlarda oyun oynayacağımızı duyunca ne varsa onu alalım abi diye tutturunca mecburen tamam o kasa olsun dedim. Depoya gidip kasayı getirdikten sonra yine şu cümle '' beyefendi hazır sistemdeki RAM stoğu bitmiş, size adata xpg nin ışıklı RAM inden verelim mi yalnız fiyat şu kadar artıyor'' dedi. Küçük kardeşimle bir an göz göze geldikten sonra madem kasa ışıklı tamam ulan RAM da ışıklı olsun dedim ve onu da okeyledim. Depodan RAM i getiren personel arkadaş bu sefer de şöyle bir cümle kurdu '' beyefendi hazır sistemdeki psu stoğu kalmamış, size thermaltake in 600w 80+ rgb ışıklı psu sunu verelim mi ama fiyat şu kadar artıyor.'' dedi. İçimden kendi kendime olacak o kadar şarkısı söylüyorum, kardeşim bir yandan evet desene diye tepiniyor vs. Ufak bir latife yaparak ''G2 sistemin hangi parçaları var şuan?'' diye bir cümle kurdum. Gülüp eğlendikten sonra ona da okey dedim ve son olarak dua ederek monitörü sordum ki Allahtan monitör varmış. Hesabı yaptılar kasada bana döndü dedi ki personel arkadaş beyefendi toplamda 4450 civarında bir şeyler söyledi. Bir anda kafamdan kaynar su dökülmüş gibi hissettim. Neyse sonra durumu izah etmek için telefonumu çıkarıp sitelerine girdim ve personel arkadaşa evdeyken yaptığım değişiklikleri gösterip fiyatın totalde ne kadar çıktığını ve bana şuan ne kadar fiyat sunulduğunu söyledim. Personel arkadaş mağaza müdürünü çağırdı aynı şekilde onunla görüştük. Mağaza müdürü bana sordu ne kadar bütçeniz var diye? Bende benim hesabım 3800 dü ama 4200'e kadar verebilirim anca kartımda o kadar var dedim. Allah var gerçekten çok yardımcı oldular. Mağaza müdürü birini aradı ve durumu anlattı. Telefondan aldığı talimatlara göre bazı ürünlerde indirim yaptılar ve 4200 tl ye beni mahçup etmeyip hallettiler hesap işini. Ürünleri alıp eve geldim montajını temiz bir şekilde yaptım. Sistemi kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok ta ki 2 ay sonrasına kadar. Bilgisayarı açar açmaz egzos fanının motorundan bir ses geliyor. Ama nasıl bir ses resmen traktör sesi, belli ki motoru bozuk. Daha sonra kasanın önünde bulunan 3 fandan ortadakinden aynı ses gelmeye başladı. Ses gelen iki fanın kablosunu güçten çıkardım ki o şekilde çalışıp motorları daha çok zedelenmesin diye. Sonra önde bulunan 1. ve 3. fan da aynı şekilde oldu ve onlar kendi kendine düzeldi. Sonra bir gün csgo oynuyorum psu dan ince tizli bir ses geliyor zzzzz diye. Allah Allah dedim elimi psu ya uzatıp psu ya biraz dokundum ses gitti. Kısaca oyun oynarken psu dan ses geliyor. Neyse pc yi topladım mağazaya götürdüm. Sorunu anlattım. Sorunu dinleyip kayıt aldılar ve kasayı mağazaya bıraktım. 1 hafta sonra kasanın durumunu öğrenmek için müşteri hizmetlerini aradım. Kasamın tamirde olduğu söylendi. 1 hafta sonra tekrar aradım yine aynı şey söylendi. Ben de bunun üstüne telefondaki personele dedim ki ''altı üstü 2 tane fan değiştirilcek 15 gün oldu yani bu kadar zor mu ya da çok mu yoğunluk var?'' buna alınmış olacaklar ki o günkü konuşmalardan sonra telefonumu bir daha açmadı müşteri hizmetleri. 3 tane mail attım, hiçbirine cevap vermediler. tam 1 ay olmadan 28. gün babamın telefonundan aradım dayanamayıp ve kasamın tamir olduğunu söylediler. Ertesi gün kasayı almaya gittim. Dedim ki ne kadar uzun sürdü ya bu böyle? Mağazadaki personelin bana verdiği cevabı aynen yazıyorum ''Valla hocam senin kasa 2 haftadır burda tamiri bitmiş şekilde duruyor.'' o an öyle bir sinirlendim ki anlatamam. Yani ya mağaza yalan söylüyor ya da müşteri hizmetleri yalan söylüyor ikisinden birisi olmalı mutlaka çünkü başka bir açıklaması yok. Neyse tekrar personele sordum, ''herhangi bir sıkıntı yok değil mi çözüldü her şey?'' personel de bana ''Tabi ki, zaten biz tamirden sonra test etmeden gelip alın diye aramıyoruz sizi.'' dedi. İnanır mısınız :D eve geldim kasayı kurup düğmeye basar basmaz egzos fanıyla ön panelin ortasındaki fan dar dar dar diye çalışmaya başladı. PSU desen ayrı kafada. Temperli camı açtım. Kasanın içindeki tozlar bile duruyor. Yani kasayı bırak tamir etmeyi, kutusundan bile çıkarmamışlar anlaşılan. Bunun üzerine ertesi gün aradım müşteri hizmetlerini her şeyi en baştan size anlattığım gibi anlattım. Dedim ki '' Aynı sorun hala devam ediyor, yani kasaya dokunmamışlar gibi en ufak parmak izi bile yok dedim.'' müşteri hizmetlerinde benle konuşan erkek arkadaş bana inanmadı :D . ''Buradaki kayıtlarda yapılan testlerde ürünlerde bir sorun olmadığı gözüküyor'' dedi bana. Bende ''Tamam ama böyle bir sorun yaşıyorum, ben niye yalan söyleyip hem sizi hem kendimi uğraştırayım ki?'' dedim ve personel bana hala inanmadığını söyleyip yaşadağım sorunu video çekip kendilerine mail atmamı söyledi :D . Video çekip aynen dediği gibi mail attım. Lakin mail e cevap yok. Aynı maili tekrar attım. Yine cevap yok. Bu sefer yine aradım aynı şekilde yine aynı muhabbetler. Dedim ki ben sürekli bu kasayı mağazanıza getiremem yani. Bu arada ben Gaziosmanpaşa'da oturuyorum arkadaşlar. İtopya mağazasına gitmek için önce 36ES otobüsüne binip metrobüste aktarma yapıyorum daha sonra metrobüsten inip metroyla gidiyorum mağazaya. Kaç kere taşıdım bu bilgisayarı siz düşünün :D . Müşteri hizmetlerindeki personel ups ile anlaşmalı olduklarını söyledi. Okey dedim çok iyi kargoya veririm o halde madem anlaşmalısınız. Bu sefer de diyor ki kargo ürünü bize getirirken ürün hasar görürse bizim sorumluluğumuzda değil garanti dışında değerlendirilir :D . Arkadaş ben mi anlaşmalıyım bu kargo şirketiyle? Bana ne yahu, niye benim sorumluluğumda oluyor anlamadım. Personelin bu laflarının üzerine riske atmadım ve kargo şirketi ile göndermedim parçaları. Karantina olayları geçtikten sonra tekrar götüreceğim. Yani dediğim gibi bu olaylar yaşanırken aynı zamanda üniversiteye başladım Bursa'da okuyorum sürekli İstanbul'a gelip bu işle uğraşamıyorum. Gelsem bile Cuma günü gelip Pazar günü dönüyorum. 4 senedir beraber olduğum kız arkadaşım var ailem var. 3 gün içinde bunlara mı vakit ayırayım bu bilgisayar işini mi çözeyim? Yani diyeceğim şu ki bu bilgisayarı 2019 un mart ın sonuna doğru almıştım ve 1 senedir böyle uğraşıyorum. İtopya'yı seviyorum aslında ama asgari ücretin 2000 tl olup ekonomik durumların malum olduğu bir dönemde 4200 tl yi nakit olarak verip itopya'dan böyle bir hizmet görmek beni gerçekten itopya'dan kasa aldığıma pişman etti. Bunu tecrüben olsun diye anlattım benim yaşadığımı illa yaşarsın diye bir durum yok belki bana denk gelmiştir. Buraya kadar okuduysan da hakkını helal et :D
Baştan sona okudum sinir hücrelerimi hissetmiyorum şuan :D
 

ardaozal

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
4,169
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,493
Konum
Twitch
İsim
Arda Özal
Alınır tabii ki sorun olsada iade alırlar
müşteri temsilcisi 50 dk falan bekletiyor maillere cevap vermiyorlarmış çoğu şikayet öyle
Şimdi arkadaşlar çok uzun hikaye aslında ama sizi kırmayıp anlatıyorum. Bu G2 sistem ilk çıktığında anında peynir ekmek gibi 750 tane satıp stoğu tükenmişti. Çok da hoşuma gitti sistem ama 2013 te aldığım laptop henüz bozulmadığı için alma teşebbüsünde bulunamıyordum. Allah sesimi duydu sanırım ki laptopum bozuldu ve ilk defa masaüstü pc almaya karar verdik ailecek. Abdullah reisin topladığı G2 sistemi almak için siteye girdim. SSD yi 120 GB'a çekerek fiyatı 3200 civarına düşürdüm ve 550 tl ye 1 ms 75 hz monitör ekledim. Toplamda hesabım 3800 TL civarına denk geldi sitede. Teknolojik ürünler konusunda çok hassasım internetten söyleyip beklerken çatlamak yerine mağazaya gidip direk elden almak istedim (Allahtan banka hesabıma 3800 değil de 4200 tl attım mağazaya gitmeden.). Mağazaya gittim dedim ki ''Donanım arşivinin yayınladığı G2 sistemden istiyorum.''. Tamam dediler yardımcı olacağız. Adam tek tek getirdi parçaları sonra dedi ki beyefendi hazır sistemdeki thermaltake kasa kalmamış size sharkoon'un tg4 model kasasını öneririz ama fiyat biraz artıyor verelim mi dediler. Ben normalde gelene kadar almazdım fakat küçük biraderim yıllar sonra high ayarlarda oyun oynayacağımızı duyunca ne varsa onu alalım abi diye tutturunca mecburen tamam o kasa olsun dedim. Depoya gidip kasayı getirdikten sonra yine şu cümle '' beyefendi hazır sistemdeki RAM stoğu bitmiş, size adata xpg nin ışıklı RAM inden verelim mi yalnız fiyat şu kadar artıyor'' dedi. Küçük kardeşimle bir an göz göze geldikten sonra madem kasa ışıklı tamam ulan RAM da ışıklı olsun dedim ve onu da okeyledim. Depodan RAM i getiren personel arkadaş bu sefer de şöyle bir cümle kurdu '' beyefendi hazır sistemdeki psu stoğu kalmamış, size thermaltake in 600w 80+ rgb ışıklı psu sunu verelim mi ama fiyat şu kadar artıyor.'' dedi. İçimden kendi kendime olacak o kadar şarkısı söylüyorum, kardeşim bir yandan evet desene diye tepiniyor vs. Ufak bir latife yaparak ''G2 sistemin hangi parçaları var şuan?'' diye bir cümle kurdum. Gülüp eğlendikten sonra ona da okey dedim ve son olarak dua ederek monitörü sordum ki Allahtan monitör varmış. Hesabı yaptılar kasada bana döndü dedi ki personel arkadaş beyefendi toplamda 4450 civarında bir şeyler söyledi. Bir anda kafamdan kaynar su dökülmüş gibi hissettim. Neyse sonra durumu izah etmek için telefonumu çıkarıp sitelerine girdim ve personel arkadaşa evdeyken yaptığım değişiklikleri gösterip fiyatın totalde ne kadar çıktığını ve bana şuan ne kadar fiyat sunulduğunu söyledim. Personel arkadaş mağaza müdürünü çağırdı aynı şekilde onunla görüştük. Mağaza müdürü bana sordu ne kadar bütçeniz var diye? Bende benim hesabım 3800 dü ama 4200'e kadar verebilirim anca kartımda o kadar var dedim. Allah var gerçekten çok yardımcı oldular. Mağaza müdürü birini aradı ve durumu anlattı. Telefondan aldığı talimatlara göre bazı ürünlerde indirim yaptılar ve 4200 tl ye beni mahçup etmeyip hallettiler hesap işini. Ürünleri alıp eve geldim montajını temiz bir şekilde yaptım. Sistemi kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok ta ki 2 ay sonrasına kadar. Bilgisayarı açar açmaz egzos fanının motorundan bir ses geliyor. Ama nasıl bir ses resmen traktör sesi, belli ki motoru bozuk. Daha sonra kasanın önünde bulunan 3 fandan ortadakinden aynı ses gelmeye başladı. Ses gelen iki fanın kablosunu güçten çıkardım ki o şekilde çalışıp motorları daha çok zedelenmesin diye. Sonra önde bulunan 1. ve 3. fan da aynı şekilde oldu ve onlar kendi kendine düzeldi. Sonra bir gün csgo oynuyorum psu dan ince tizli bir ses geliyor zzzzz diye. Allah Allah dedim elimi psu ya uzatıp psu ya biraz dokundum ses gitti. Kısaca oyun oynarken psu dan ses geliyor. Neyse pc yi topladım mağazaya götürdüm. Sorunu anlattım. Sorunu dinleyip kayıt aldılar ve kasayı mağazaya bıraktım. 1 hafta sonra kasanın durumunu öğrenmek için müşteri hizmetlerini aradım. Kasamın tamirde olduğu söylendi. 1 hafta sonra tekrar aradım yine aynı şey söylendi. Ben de bunun üstüne telefondaki personele dedim ki ''altı üstü 2 tane fan değiştirilcek 15 gün oldu yani bu kadar zor mu ya da çok mu yoğunluk var?'' buna alınmış olacaklar ki o günkü konuşmalardan sonra telefonumu bir daha açmadı müşteri hizmetleri. 3 tane mail attım, hiçbirine cevap vermediler. tam 1 ay olmadan 28. gün babamın telefonundan aradım dayanamayıp ve kasamın tamir olduğunu söylediler. Ertesi gün kasayı almaya gittim. Dedim ki ne kadar uzun sürdü ya bu böyle? Mağazadaki personelin bana verdiği cevabı aynen yazıyorum ''Valla hocam senin kasa 2 haftadır burda tamiri bitmiş şekilde duruyor.'' o an öyle bir sinirlendim ki anlatamam. Yani ya mağaza yalan söylüyor ya da müşteri hizmetleri yalan söylüyor ikisinden birisi olmalı mutlaka çünkü başka bir açıklaması yok. Neyse tekrar personele sordum, ''herhangi bir sıkıntı yok değil mi çözüldü her şey?'' personel de bana ''Tabi ki, zaten biz tamirden sonra test etmeden gelip alın diye aramıyoruz sizi.'' dedi. İnanır mısınız :D eve geldim kasayı kurup düğmeye basar basmaz egzos fanıyla ön panelin ortasındaki fan dar dar dar diye çalışmaya başladı. PSU desen ayrı kafada. Temperli camı açtım. Kasanın içindeki tozlar bile duruyor. Yani kasayı bırak tamir etmeyi, kutusundan bile çıkarmamışlar anlaşılan. Bunun üzerine ertesi gün aradım müşteri hizmetlerini her şeyi en baştan size anlattığım gibi anlattım. Dedim ki '' Aynı sorun hala devam ediyor, yani kasaya dokunmamışlar gibi en ufak parmak izi bile yok dedim.'' müşteri hizmetlerinde benle konuşan erkek arkadaş bana inanmadı :D . ''Buradaki kayıtlarda yapılan testlerde ürünlerde bir sorun olmadığı gözüküyor'' dedi bana. Bende ''Tamam ama böyle bir sorun yaşıyorum, ben niye yalan söyleyip hem sizi hem kendimi uğraştırayım ki?'' dedim ve personel bana hala inanmadığını söyleyip yaşadağım sorunu video çekip kendilerine mail atmamı söyledi :D . Video çekip aynen dediği gibi mail attım. Lakin mail e cevap yok. Aynı maili tekrar attım. Yine cevap yok. Bu sefer yine aradım aynı şekilde yine aynı muhabbetler. Dedim ki ben sürekli bu kasayı mağazanıza getiremem yani. Bu arada ben Gaziosmanpaşa'da oturuyorum arkadaşlar. İtopya mağazasına gitmek için önce 36ES otobüsüne binip metrobüste aktarma yapıyorum daha sonra metrobüsten inip metroyla gidiyorum mağazaya. Kaç kere taşıdım bu bilgisayarı siz düşünün :D . Müşteri hizmetlerindeki personel ups ile anlaşmalı olduklarını söyledi. Okey dedim çok iyi kargoya veririm o halde madem anlaşmalısınız. Bu sefer de diyor ki kargo ürünü bize getirirken ürün hasar görürse bizim sorumluluğumuzda değil garanti dışında değerlendirilir :D . Arkadaş ben mi anlaşmalıyım bu kargo şirketiyle? Bana ne yahu, niye benim sorumluluğumda oluyor anlamadım. Personelin bu laflarının üzerine riske atmadım ve kargo şirketi ile göndermedim parçaları. Karantina olayları geçtikten sonra tekrar götüreceğim. Yani dediğim gibi bu olaylar yaşanırken aynı zamanda üniversiteye başladım Bursa'da okuyorum sürekli İstanbul'a gelip bu işle uğraşamıyorum. Gelsem bile Cuma günü gelip Pazar günü dönüyorum. 4 senedir beraber olduğum kız arkadaşım var ailem var. 3 gün içinde bunlara mı vakit ayırayım bu bilgisayar işini mi çözeyim? Yani diyeceğim şu ki bu bilgisayarı 2019 un mart ın sonuna doğru almıştım ve 1 senedir böyle uğraşıyorum. İtopya'yı seviyorum aslında ama asgari ücretin 2000 tl olup ekonomik durumların malum olduğu bir dönemde 4200 tl yi nakit olarak verip itopya'dan böyle bir hizmet görmek beni gerçekten itopya'dan kasa aldığıma pişman etti. Bunu tecrüben olsun diye anlattım benim yaşadığımı illa yaşarsın diye bir durum yok belki bana denk gelmiştir. Buraya kadar okuduysan da hakkını helal et :D
kardeşim asıl sen hakkını helal et bu kadar yazdın emek ettin gerek yoktu bu kadar yazmaya umarım işin en kısa zamanda çözülür :)
 

Ragnartp

80+
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
122
Dahası  
Reaksiyon skoru
25
İsim
Muhammed
Şimdi arkadaşlar çok uzun hikaye aslında ama sizi kırmayıp anlatıyorum. Bu G2 sistem ilk çıktığında anında peynir ekmek gibi 750 tane satıp stoğu tükenmişti. Çok da hoşuma gitti sistem ama 2013 te aldığım laptop henüz bozulmadığı için alma teşebbüsünde bulunamıyordum. Allah sesimi duydu sanırım ki laptopum bozuldu ve ilk defa masaüstü pc almaya karar verdik ailecek. Abdullah reisin topladığı G2 sistemi almak için siteye girdim. SSD yi 120 GB'a çekerek fiyatı 3200 civarına düşürdüm ve 550 tl ye 1 ms 75 hz monitör ekledim. Toplamda hesabım 3800 TL civarına denk geldi sitede. Teknolojik ürünler konusunda çok hassasım internetten söyleyip beklerken çatlamak yerine mağazaya gidip direk elden almak istedim (Allahtan banka hesabıma 3800 değil de 4200 tl attım mağazaya gitmeden.). Mağazaya gittim dedim ki ''Donanım arşivinin yayınladığı G2 sistemden istiyorum.''. Tamam dediler yardımcı olacağız. Adam tek tek getirdi parçaları sonra dedi ki beyefendi hazır sistemdeki thermaltake kasa kalmamış size sharkoon'un tg4 model kasasını öneririz ama fiyat biraz artıyor verelim mi dediler. Ben normalde gelene kadar almazdım fakat küçük biraderim yıllar sonra high ayarlarda oyun oynayacağımızı duyunca ne varsa onu alalım abi diye tutturunca mecburen tamam o kasa olsun dedim. Depoya gidip kasayı getirdikten sonra yine şu cümle '' beyefendi hazır sistemdeki RAM stoğu bitmiş, size adata xpg nin ışıklı RAM inden verelim mi yalnız fiyat şu kadar artıyor'' dedi. Küçük kardeşimle bir an göz göze geldikten sonra madem kasa ışıklı tamam ulan RAM da ışıklı olsun dedim ve onu da okeyledim. Depodan RAM i getiren personel arkadaş bu sefer de şöyle bir cümle kurdu '' beyefendi hazır sistemdeki psu stoğu kalmamış, size thermaltake in 600w 80+ rgb ışıklı psu sunu verelim mi ama fiyat şu kadar artıyor.'' dedi. İçimden kendi kendime olacak o kadar şarkısı söylüyorum, kardeşim bir yandan evet desene diye tepiniyor vs. Ufak bir latife yaparak ''G2 sistemin hangi parçaları var şuan?'' diye bir cümle kurdum. Gülüp eğlendikten sonra ona da okey dedim ve son olarak dua ederek monitörü sordum ki Allahtan monitör varmış. Hesabı yaptılar kasada bana döndü dedi ki personel arkadaş beyefendi toplamda 4450 civarında bir şeyler söyledi. Bir anda kafamdan kaynar su dökülmüş gibi hissettim. Neyse sonra durumu izah etmek için telefonumu çıkarıp sitelerine girdim ve personel arkadaşa evdeyken yaptığım değişiklikleri gösterip fiyatın totalde ne kadar çıktığını ve bana şuan ne kadar fiyat sunulduğunu söyledim. Personel arkadaş mağaza müdürünü çağırdı aynı şekilde onunla görüştük. Mağaza müdürü bana sordu ne kadar bütçeniz var diye? Bende benim hesabım 3800 dü ama 4200'e kadar verebilirim anca kartımda o kadar var dedim. Allah var gerçekten çok yardımcı oldular. Mağaza müdürü birini aradı ve durumu anlattı. Telefondan aldığı talimatlara göre bazı ürünlerde indirim yaptılar ve 4200 tl ye beni mahçup etmeyip hallettiler hesap işini. Ürünleri alıp eve geldim montajını temiz bir şekilde yaptım. Sistemi kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok ta ki 2 ay sonrasına kadar. Bilgisayarı açar açmaz egzos fanının motorundan bir ses geliyor. Ama nasıl bir ses resmen traktör sesi, belli ki motoru bozuk. Daha sonra kasanın önünde bulunan 3 fandan ortadakinden aynı ses gelmeye başladı. Ses gelen iki fanın kablosunu güçten çıkardım ki o şekilde çalışıp motorları daha çok zedelenmesin diye. Sonra önde bulunan 1. ve 3. fan da aynı şekilde oldu ve onlar kendi kendine düzeldi. Sonra bir gün csgo oynuyorum psu dan ince tizli bir ses geliyor zzzzz diye. Allah Allah dedim elimi psu ya uzatıp psu ya biraz dokundum ses gitti. Kısaca oyun oynarken psu dan ses geliyor. Neyse pc yi topladım mağazaya götürdüm. Sorunu anlattım. Sorunu dinleyip kayıt aldılar ve kasayı mağazaya bıraktım. 1 hafta sonra kasanın durumunu öğrenmek için müşteri hizmetlerini aradım. Kasamın tamirde olduğu söylendi. 1 hafta sonra tekrar aradım yine aynı şey söylendi. Ben de bunun üstüne telefondaki personele dedim ki ''altı üstü 2 tane fan değiştirilcek 15 gün oldu yani bu kadar zor mu ya da çok mu yoğunluk var?'' buna alınmış olacaklar ki o günkü konuşmalardan sonra telefonumu bir daha açmadı müşteri hizmetleri. 3 tane mail attım, hiçbirine cevap vermediler. tam 1 ay olmadan 28. gün babamın telefonundan aradım dayanamayıp ve kasamın tamir olduğunu söylediler. Ertesi gün kasayı almaya gittim. Dedim ki ne kadar uzun sürdü ya bu böyle? Mağazadaki personelin bana verdiği cevabı aynen yazıyorum ''Valla hocam senin kasa 2 haftadır burda tamiri bitmiş şekilde duruyor.'' o an öyle bir sinirlendim ki anlatamam. Yani ya mağaza yalan söylüyor ya da müşteri hizmetleri yalan söylüyor ikisinden birisi olmalı mutlaka çünkü başka bir açıklaması yok. Neyse tekrar personele sordum, ''herhangi bir sıkıntı yok değil mi çözüldü her şey?'' personel de bana ''Tabi ki, zaten biz tamirden sonra test etmeden gelip alın diye aramıyoruz sizi.'' dedi. İnanır mısınız :D eve geldim kasayı kurup düğmeye basar basmaz egzos fanıyla ön panelin ortasındaki fan dar dar dar diye çalışmaya başladı. PSU desen ayrı kafada. Temperli camı açtım. Kasanın içindeki tozlar bile duruyor. Yani kasayı bırak tamir etmeyi, kutusundan bile çıkarmamışlar anlaşılan. Bunun üzerine ertesi gün aradım müşteri hizmetlerini her şeyi en baştan size anlattığım gibi anlattım. Dedim ki '' Aynı sorun hala devam ediyor, yani kasaya dokunmamışlar gibi en ufak parmak izi bile yok dedim.'' müşteri hizmetlerinde benle konuşan erkek arkadaş bana inanmadı :D . ''Buradaki kayıtlarda yapılan testlerde ürünlerde bir sorun olmadığı gözüküyor'' dedi bana. Bende ''Tamam ama böyle bir sorun yaşıyorum, ben niye yalan söyleyip hem sizi hem kendimi uğraştırayım ki?'' dedim ve personel bana hala inanmadığını söyleyip yaşadağım sorunu video çekip kendilerine mail atmamı söyledi :D . Video çekip aynen dediği gibi mail attım. Lakin mail e cevap yok. Aynı maili tekrar attım. Yine cevap yok. Bu sefer yine aradım aynı şekilde yine aynı muhabbetler. Dedim ki ben sürekli bu kasayı mağazanıza getiremem yani. Bu arada ben Gaziosmanpaşa'da oturuyorum arkadaşlar. İtopya mağazasına gitmek için önce 36ES otobüsüne binip metrobüste aktarma yapıyorum daha sonra metrobüsten inip metroyla gidiyorum mağazaya. Kaç kere taşıdım bu bilgisayarı siz düşünün :D . Müşteri hizmetlerindeki personel ups ile anlaşmalı olduklarını söyledi. Okey dedim çok iyi kargoya veririm o halde madem anlaşmalısınız. Bu sefer de diyor ki kargo ürünü bize getirirken ürün hasar görürse bizim sorumluluğumuzda değil garanti dışında değerlendirilir :D . Arkadaş ben mi anlaşmalıyım bu kargo şirketiyle? Bana ne yahu, niye benim sorumluluğumda oluyor anlamadım. Personelin bu laflarının üzerine riske atmadım ve kargo şirketi ile göndermedim parçaları. Karantina olayları geçtikten sonra tekrar götüreceğim. Yani dediğim gibi bu olaylar yaşanırken aynı zamanda üniversiteye başladım Bursa'da okuyorum sürekli İstanbul'a gelip bu işle uğraşamıyorum. Gelsem bile Cuma günü gelip Pazar günü dönüyorum. 4 senedir beraber olduğum kız arkadaşım var ailem var. 3 gün içinde bunlara mı vakit ayırayım bu bilgisayar işini mi çözeyim? Yani diyeceğim şu ki bu bilgisayarı 2019 un mart ın sonuna doğru almıştım ve 1 senedir böyle uğraşıyorum. İtopya'yı seviyorum aslında ama asgari ücretin 2000 tl olup ekonomik durumların malum olduğu bir dönemde 4200 tl yi nakit olarak verip itopya'dan böyle bir hizmet görmek beni gerçekten itopya'dan kasa aldığıma pişman etti. Bunu tecrüben olsun diye anlattım benim yaşadığımı illa yaşarsın diye bir durum yok belki bana denk gelmiştir. Buraya kadar okuduysan da hakkını helal et :D
Bu kadar yazmışsın okumamak ayıp olurdu
Ne çekmişsin öyle ya bi sıkıntı yoktur umarım şu an
Ama bu kadar olaydan sonra itopyayı sevme sebebin ne :)
 

AK47

80+ Bronze
Katılım
21 Nisan 2020
Mesajlar
1,148
Dahası  
Reaksiyon skoru
761
İsim
Yılmazhan Yıldız
Baştan sona okudum sinir hücrelerimi hissetmiyorum şuan :D
valla bende öyleyim :D şuan kasada sadece öndeki 3 fandan en üstteki ve en alttaki çalışıyor o da arada bir en üstteki fan da pc ilk açılırken yine ses çıkartıyor 10 dakika katlanıyorum sonra susuyor kendiliğinden :D
müşteri temsilcisi 50 dk falan bekletiyor maillere cevap vermiyorlarmış çoğu şikayet öyle

kardeşim asıl sen hakkını helal et bu kadar yazdın emek ettin gerek yoktu bu kadar yazmaya umarım işin en kısa zamanda çözülür :)
Bu kadar yazmışsın okumamak ayıp olurdu
Ne çekmişsin öyle ya bi sıkıntı yoktur umarım şu an
Ama bu kadar olaydan sonra itopyayı sevme sebebin ne :)
Valla alırken fiyat konusunda baya yardımcı oldular o yönden çok iyiler yani bana yapılan tabii ki kötü bişey de firmayı direk kötülemek istemedim belki 10 da 1 böyle oluyordur onda da şans beni bulur zaten :D
 

AK47

80+ Bronze
Katılım
21 Nisan 2020
Mesajlar
1,148
Dahası  
Reaksiyon skoru
761
İsim
Yılmazhan Yıldız
Şimdi arkadaşlar çok uzun hikaye aslında ama sizi kırmayıp anlatıyorum. Bu G2 sistem ilk çıktığında anında peynir ekmek gibi 750 tane satıp stoğu tükenmişti. Çok da hoşuma gitti sistem ama 2013 te aldığım laptop henüz bozulmadığı için alma teşebbüsünde bulunamıyordum. Allah sesimi duydu sanırım ki laptopum bozuldu ve ilk defa masaüstü PC almaya karar verdik ailecek. Abdullah reisin topladığı G2 sistemi almak için siteye girdim. SSD yi 120 GB'a çekerek fiyatı 3200 civarına düşürdüm ve 550 TL ye 1 ms 75 hz monitör ekledim. Toplamda hesabım 3800 TL civarına denk geldi sitede. Teknolojik ürünler konusunda çok hassasım internetten söyleyip beklerken çatlamak yerine mağazaya gidip direk elden almak istedim (Allahtan banka hesabıma 3800 değil de 4200 TL attım mağazaya gitmeden.). Mağazaya gittim dedim ki ''Donanım arşivinin yayınladığı G2 sistemden istiyorum.''. Tamam dediler yardımcı olacağız. Adam tek tek getirdi parçaları sonra dedi ki beyefendi hazır sistemdeki thermaltake kasa kalmamış size sharkoon'un tg4 model kasasını öneririz ama fiyat biraz artıyor verelim mi dediler. Ben normalde gelene kadar almazdım fakat küçük biraderim yıllar sonra high ayarlarda oyun oynayacağımızı duyunca ne varsa onu alalım abi diye tutturunca mecburen tamam o kasa olsun dedim. Depoya gidip kasayı getirdikten sonra yine şu cümle '' beyefendi hazır sistemdeki ram stoğu bitmiş, size adata xpg nin ışıklı ram inden verelim mi yalnız fiyat şu kadar artıyor'' dedi. Küçük kardeşimle bir an göz göze geldikten sonra madem kasa ışıklı tamam ulan ram da ışıklı olsun dedim ve onu da okeyledim. Depodan ram i getiren personel arkadaş bu sefer de şöyle bir cümle kurdu '' beyefendi hazır sistemdeki PSU stoğu kalmamış, size thermaltake in 600w 80+ RGB ışıklı PSU sunu verelim mi ama fiyat şu kadar artıyor.'' dedi. İçimden kendi kendime olacak o kadar şarkısı söylüyorum, kardeşim bir yandan evet desene diye tepiniyor vs. Ufak bir latife yaparak ''G2 sistemin hangi parçaları var şuan?'' diye bir cümle kurdum. Gülüp eğlendikten sonra ona da okey dedim ve son olarak dua ederek monitörü sordum ki Allahtan monitör varmış. Hesabı yaptılar kasada bana döndü dedi ki personel arkadaş beyefendi toplamda 4450 civarında bir şeyler söyledi. Bir anda kafamdan kaynar su dökülmüş gibi hissettim. Neyse sonra durumu izah etmek için telefonumu çıkarıp sitelerine girdim ve personel arkadaşa evdeyken yaptığım değişiklikleri gösterip fiyatın totalde ne kadar çıktığını ve bana şuan ne kadar fiyat sunulduğunu söyledim. Personel arkadaş mağaza müdürünü çağırdı aynı şekilde onunla görüştük. Mağaza müdürü bana sordu ne kadar bütçeniz var diye? Bende benim hesabım 3800 dü ama 4200'e kadar verebilirim anca kartımda o kadar var dedim. Allah var gerçekten çok yardımcı oldular. Mağaza müdürü birini aradı ve durumu anlattı. Telefondan aldığı talimatlara göre bazı ürünlerde indirim yaptılar ve 4200 TL ye beni mahçup etmeyip hallettiler hesap işini. Ürünleri alıp eve geldim montajını temiz bir şekilde yaptım. Sistemi kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok ta ki 2 ay sonrasına kadar. Bilgisayarı açar açmaz egzos fanının motorundan bir ses geliyor. Ama nasıl bir ses resmen traktör sesi, belli ki motoru bozuk. Daha sonra kasanın önünde bulunan 3 fandan ortadakinden aynı ses gelmeye başladı. Ses gelen iki fanın kablosunu güçten çıkardım ki o şekilde çalışıp motorları daha çok zedelenmesin diye. Sonra önde bulunan 1. ve 3. fan da aynı şekilde oldu ve onlar kendi kendine düzeldi. Sonra bir gün csgo oynuyorum PSU dan ince tizli bir ses geliyor zzzzz diye. Allah Allah dedim elimi PSU ya uzatıp PSU ya biraz dokundum ses gitti. Kısaca oyun oynarken PSU dan ses geliyor. Neyse PC yi topladım mağazaya götürdüm. Sorunu anlattım. Sorunu dinleyip kayıt aldılar ve kasayı mağazaya bıraktım. 1 hafta sonra kasanın durumunu öğrenmek için müşteri hizmetlerini aradım. Kasamın tamirde olduğu söylendi. 1 hafta sonra tekrar aradım yine aynı şey söylendi. Ben de bunun üstüne telefondaki personele dedim ki ''altı üstü 2 tane fan değiştirilcek 15 gün oldu yani bu kadar zor mu ya da çok mu yoğunluk var?'' buna alınmış olacaklar ki o günkü konuşmalardan sonra telefonumu bir daha açmadı müşteri hizmetleri. 3 tane mail attım, hiçbirine cevap vermediler. tam 1 ay olmadan 28. gün babamın telefonundan aradım dayanamayıp ve kasamın tamir olduğunu söylediler. Ertesi gün kasayı almaya gittim. Dedim ki ne kadar uzun sürdü ya bu böyle? Mağazadaki personelin bana verdiği cevabı aynen yazıyorum ''Valla hocam senin kasa 2 haftadır burda tamiri bitmiş şekilde duruyor.'' o an öyle bir sinirlendim ki anlatamam. Yani ya mağaza yalan söylüyor ya da müşteri hizmetleri yalan söylüyor ikisinden birisi olmalı mutlaka çünkü başka bir açıklaması yok. Neyse tekrar personele sordum, ''herhangi bir sıkıntı yok değil mi çözüldü her şey?'' personel de bana ''Tabi ki, zaten biz tamirden sonra test etmeden gelip alın diye aramıyoruz sizi.'' dedi. İnanır mısınız :D eve geldim kasayı kurup düğmeye basar basmaz egzos fanıyla ön panelin ortasındaki fan dar dar dar diye çalışmaya başladı. PSU desen ayrı kafada. Temperli camı açtım. Kasanın içindeki tozlar bile duruyor. Yani kasayı bırak tamir etmeyi, kutusundan bile çıkarmamışlar anlaşılan. Bunun üzerine ertesi gün aradım müşteri hizmetlerini her şeyi en baştan size anlattığım gibi anlattım. Dedim ki '' Aynı sorun hala devam ediyor, yani kasaya dokunmamışlar gibi en ufak parmak izi bile yok dedim.'' müşteri hizmetlerinde benle konuşan erkek arkadaş bana inanmadı :D . ''Buradaki kayıtlarda yapılan testlerde ürünlerde bir sorun olmadığı gözüküyor'' dedi bana. Bende ''Tamam ama böyle bir sorun yaşıyorum, ben niye yalan söyleyip hem sizi hem kendimi uğraştırayım ki?'' dedim ve personel bana hala inanmadığını söyleyip yaşadağım sorunu video çekip kendilerine mail atmamı söyledi :D . Video çekip aynen dediği gibi mail attım. Lakin mail e cevap yok. Aynı maili tekrar attım. Yine cevap yok. Bu sefer yine aradım aynı şekilde yine aynı muhabbetler. Dedim ki ben sürekli bu kasayı mağazanıza getiremem yani. Bu arada ben Gaziosmanpaşa'da oturuyorum arkadaşlar. İtopya mağazasına gitmek için önce 36ES otobüsüne binip metrobüste aktarma yapıyorum daha sonra metrobüsten inip metroyla gidiyorum mağazaya. Kaç kere taşıdım bu bilgisayarı siz düşünün :D . Müşteri hizmetlerindeki personel ups ile anlaşmalı olduklarını söyledi. Okey dedim çok iyi kargoya veririm o halde madem anlaşmalısınız. Bu sefer de diyor ki kargo ürünü bize getirirken ürün hasar görürse bizim sorumluluğumuzda değil garanti dışında değerlendirilir :D . Arkadaş ben mi anlaşmalıyım bu kargo şirketiyle? Bana ne yahu, niye benim sorumluluğumda oluyor anlamadım. Personelin bu laflarının üzerine riske atmadım ve kargo şirketi ile göndermedim parçaları. Karantina olayları geçtikten sonra tekrar götüreceğim. Yani dediğim gibi bu olaylar yaşanırken aynı zamanda üniversiteye başladım Bursa'da okuyorum sürekli İstanbul'a gelip bu işle uğraşamıyorum. Gelsem bile Cuma günü gelip Pazar günü dönüyorum. 4 senedir beraber olduğum kız arkadaşım var ailem var. 3 gün içinde bunlara mı vakit ayırayım bu bilgisayar işini mi çözeyim? Yani diyeceğim şu ki bu bilgisayarı 2019 un mart ın sonuna doğru almıştım ve 1 senedir böyle uğraşıyorum. İtopya'yı seviyorum aslında ama asgari ücretin 2000 TL olup ekonomik durumların malum olduğu bir dönemde 4200 TL yi nakit olarak verip itopya'dan böyle bir hizmet görmek beni gerçekten itopya'dan kasa aldığıma pişman etti. Bunu tecrüben olsun diye anlattım benim yaşadığımı illa yaşarsın diye bir durum yok belki bana denk gelmiştir. Buraya kadar okuduysan da hakkını helal et :D
Arkadaşlar konuya güncelleme geldi 1 ay önce kasayı fanlarından dolayı servise verdim ve PC geldi. Eve gelip büyük umutlarla kasayı açtım ve öyle bir sessiz ki kasanın açılıp açılmadığını bile anlamadım o derece :D . Lakin 2-3 gün önce bu fanlardan ses gelme sorunu yine tekrar etti ve hala devam ediyor şuan :D :D . Yani ben şu kasadan çektiğim çileyi 4 yıldır kız arkadaşımdan çekmiyorum yemin ederim :D .
 

BlueLabels

80+ Bronze
Katılım
31 Ağustos 2020
Mesajlar
1,995
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,014
İsim
Kaira Bilgic
Şimdi arkadaşlar çok uzun hikaye aslında ama sizi kırmayıp anlatıyorum. Bu G2 sistem ilk çıktığında anında peynir ekmek gibi 750 tane satıp stoğu tükenmişti. Çok da hoşuma gitti sistem ama 2013 te aldığım laptop henüz bozulmadığı için alma teşebbüsünde bulunamıyordum. Allah sesimi duydu sanırım ki laptopum bozuldu ve ilk defa masaüstü PC almaya karar verdik ailecek. Abdullah reisin topladığı G2 sistemi almak için siteye girdim. SSD yi 120 GB'a çekerek fiyatı 3200 civarına düşürdüm ve 550 TL ye 1 ms 75 hz monitör ekledim. Toplamda hesabım 3800 TL civarına denk geldi sitede. Teknolojik ürünler konusunda çok hassasım internetten söyleyip beklerken çatlamak yerine mağazaya gidip direk elden almak istedim (Allahtan banka hesabıma 3800 değil de 4200 TL attım mağazaya gitmeden.). Mağazaya gittim dedim ki ''Donanım arşivinin yayınladığı G2 sistemden istiyorum.''. Tamam dediler yardımcı olacağız. Adam tek tek getirdi parçaları sonra dedi ki beyefendi hazır sistemdeki thermaltake kasa kalmamış size sharkoon'un tg4 model kasasını öneririz ama fiyat biraz artıyor verelim mi dediler. Ben normalde gelene kadar almazdım fakat küçük biraderim yıllar sonra high ayarlarda oyun oynayacağımızı duyunca ne varsa onu alalım abi diye tutturunca mecburen tamam o kasa olsun dedim. Depoya gidip kasayı getirdikten sonra yine şu cümle '' beyefendi hazır sistemdeki ram stoğu bitmiş, size adata xpg nin ışıklı ram inden verelim mi yalnız fiyat şu kadar artıyor'' dedi. Küçük kardeşimle bir an göz göze geldikten sonra madem kasa ışıklı tamam ulan ram da ışıklı olsun dedim ve onu da okeyledim. Depodan ram i getiren personel arkadaş bu sefer de şöyle bir cümle kurdu '' beyefendi hazır sistemdeki PSU stoğu kalmamış, size thermaltake in 600w 80+ RGB ışıklı PSU sunu verelim mi ama fiyat şu kadar artıyor.'' dedi. İçimden kendi kendime olacak o kadar şarkısı söylüyorum, kardeşim bir yandan evet desene diye tepiniyor vs. Ufak bir latife yaparak ''G2 sistemin hangi parçaları var şuan?'' diye bir cümle kurdum. Gülüp eğlendikten sonra ona da okey dedim ve son olarak dua ederek monitörü sordum ki Allahtan monitör varmış. Hesabı yaptılar kasada bana döndü dedi ki personel arkadaş beyefendi toplamda 4450 civarında bir şeyler söyledi. Bir anda kafamdan kaynar su dökülmüş gibi hissettim. Neyse sonra durumu izah etmek için telefonumu çıkarıp sitelerine girdim ve personel arkadaşa evdeyken yaptığım değişiklikleri gösterip fiyatın totalde ne kadar çıktığını ve bana şuan ne kadar fiyat sunulduğunu söyledim. Personel arkadaş mağaza müdürünü çağırdı aynı şekilde onunla görüştük. Mağaza müdürü bana sordu ne kadar bütçeniz var diye? Bende benim hesabım 3800 dü ama 4200'e kadar verebilirim anca kartımda o kadar var dedim. Allah var gerçekten çok yardımcı oldular. Mağaza müdürü birini aradı ve durumu anlattı. Telefondan aldığı talimatlara göre bazı ürünlerde indirim yaptılar ve 4200 TL ye beni mahçup etmeyip hallettiler hesap işini. Ürünleri alıp eve geldim montajını temiz bir şekilde yaptım. Sistemi kullanıyorum hiçbir sıkıntı yok ta ki 2 ay sonrasına kadar. Bilgisayarı açar açmaz egzos fanının motorundan bir ses geliyor. Ama nasıl bir ses resmen traktör sesi, belli ki motoru bozuk. Daha sonra kasanın önünde bulunan 3 fandan ortadakinden aynı ses gelmeye başladı. Ses gelen iki fanın kablosunu güçten çıkardım ki o şekilde çalışıp motorları daha çok zedelenmesin diye. Sonra önde bulunan 1. ve 3. fan da aynı şekilde oldu ve onlar kendi kendine düzeldi. Sonra bir gün csgo oynuyorum PSU dan ince tizli bir ses geliyor zzzzz diye. Allah Allah dedim elimi PSU ya uzatıp PSU ya biraz dokundum ses gitti. Kısaca oyun oynarken PSU dan ses geliyor. Neyse PC yi topladım mağazaya götürdüm. Sorunu anlattım. Sorunu dinleyip kayıt aldılar ve kasayı mağazaya bıraktım. 1 hafta sonra kasanın durumunu öğrenmek için müşteri hizmetlerini aradım. Kasamın tamirde olduğu söylendi. 1 hafta sonra tekrar aradım yine aynı şey söylendi. Ben de bunun üstüne telefondaki personele dedim ki ''altı üstü 2 tane fan değiştirilcek 15 gün oldu yani bu kadar zor mu ya da çok mu yoğunluk var?'' buna alınmış olacaklar ki o günkü konuşmalardan sonra telefonumu bir daha açmadı müşteri hizmetleri. 3 tane mail attım, hiçbirine cevap vermediler. tam 1 ay olmadan 28. gün babamın telefonundan aradım dayanamayıp ve kasamın tamir olduğunu söylediler. Ertesi gün kasayı almaya gittim. Dedim ki ne kadar uzun sürdü ya bu böyle? Mağazadaki personelin bana verdiği cevabı aynen yazıyorum ''Valla hocam senin kasa 2 haftadır burda tamiri bitmiş şekilde duruyor.'' o an öyle bir sinirlendim ki anlatamam. Yani ya mağaza yalan söylüyor ya da müşteri hizmetleri yalan söylüyor ikisinden birisi olmalı mutlaka çünkü başka bir açıklaması yok. Neyse tekrar personele sordum, ''herhangi bir sıkıntı yok değil mi çözüldü her şey?'' personel de bana ''Tabi ki, zaten biz tamirden sonra test etmeden gelip alın diye aramıyoruz sizi.'' dedi. İnanır mısınız :D eve geldim kasayı kurup düğmeye basar basmaz egzos fanıyla ön panelin ortasındaki fan dar dar dar diye çalışmaya başladı. PSU desen ayrı kafada. Temperli camı açtım. Kasanın içindeki tozlar bile duruyor. Yani kasayı bırak tamir etmeyi, kutusundan bile çıkarmamışlar anlaşılan. Bunun üzerine ertesi gün aradım müşteri hizmetlerini her şeyi en baştan size anlattığım gibi anlattım. Dedim ki '' Aynı sorun hala devam ediyor, yani kasaya dokunmamışlar gibi en ufak parmak izi bile yok dedim.'' müşteri hizmetlerinde benle konuşan erkek arkadaş bana inanmadı :D . ''Buradaki kayıtlarda yapılan testlerde ürünlerde bir sorun olmadığı gözüküyor'' dedi bana. Bende ''Tamam ama böyle bir sorun yaşıyorum, ben niye yalan söyleyip hem sizi hem kendimi uğraştırayım ki?'' dedim ve personel bana hala inanmadığını söyleyip yaşadağım sorunu video çekip kendilerine mail atmamı söyledi :D . Video çekip aynen dediği gibi mail attım. Lakin mail e cevap yok. Aynı maili tekrar attım. Yine cevap yok. Bu sefer yine aradım aynı şekilde yine aynı muhabbetler. Dedim ki ben sürekli bu kasayı mağazanıza getiremem yani. Bu arada ben Gaziosmanpaşa'da oturuyorum arkadaşlar. İtopya mağazasına gitmek için önce 36ES otobüsüne binip metrobüste aktarma yapıyorum daha sonra metrobüsten inip metroyla gidiyorum mağazaya. Kaç kere taşıdım bu bilgisayarı siz düşünün :D . Müşteri hizmetlerindeki personel ups ile anlaşmalı olduklarını söyledi. Okey dedim çok iyi kargoya veririm o halde madem anlaşmalısınız. Bu sefer de diyor ki kargo ürünü bize getirirken ürün hasar görürse bizim sorumluluğumuzda değil garanti dışında değerlendirilir :D . Arkadaş ben mi anlaşmalıyım bu kargo şirketiyle? Bana ne yahu, niye benim sorumluluğumda oluyor anlamadım. Personelin bu laflarının üzerine riske atmadım ve kargo şirketi ile göndermedim parçaları. Karantina olayları geçtikten sonra tekrar götüreceğim. Yani dediğim gibi bu olaylar yaşanırken aynı zamanda üniversiteye başladım Bursa'da okuyorum sürekli İstanbul'a gelip bu işle uğraşamıyorum. Gelsem bile Cuma günü gelip Pazar günü dönüyorum. 4 senedir beraber olduğum kız arkadaşım var ailem var. 3 gün içinde bunlara mı vakit ayırayım bu bilgisayar işini mi çözeyim? Yani diyeceğim şu ki bu bilgisayarı 2019 un mart ın sonuna doğru almıştım ve 1 senedir böyle uğraşıyorum. İtopya'yı seviyorum aslında ama asgari ücretin 2000 TL olup ekonomik durumların malum olduğu bir dönemde 4200 TL yi nakit olarak verip itopya'dan böyle bir hizmet görmek beni gerçekten itopya'dan kasa aldığıma pişman etti. Bunu tecrüben olsun diye anlattım benim yaşadığımı illa yaşarsın diye bir durum yok belki bana denk gelmiştir. Buraya kadar okuduysan da hakkını helal et :D
okurken ben kanser oldum resmen şaka mı bu direkt olarak hakem heyetine başvurup iade alman senin adına daha iyi olurdu veya orada olay çıkartman çok çok daha hızlı bitirirdi işleri tabi ki olay çıkartmak iyi bir şey değil ama insanları ciddiyete almayıp bu şekilde davranmalarına hakları olmadığının farkında olmaları gerekiyor
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ayrıca müşteri hizmetlerine geçen gün bir şey sormak için aradım 16 küsür dakika bekledim ve bağlanamadım 27. sıradaydım 16 ya düştüm düşünün ne kadar sorun olduğunu ve hazır sistemleri alırken sol tarafta kasanın hemen adının altında veya üstünde olması lazım ortalama olarak 1 hafta içinde geleceğini söylüyorlar niye bu kadar yoğunlar onu anlamıyorum
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: AK47

bariskaratas

80+ Bronze
Katılım
22 Ağustos 2020
Mesajlar
982
Dahası  
Reaksiyon skoru
510
İsim
Barış
Arkadaşlar size bir sorum var ben itopyadan yaza doğru hazır bir sistem alıcam ama şikayetvar.com daki şikayetler kafamı karıştırdı. Parçalar arızalı ve geç geliyormuş sizce itopya’dan alışveriş yapmalımıyım?
İnternetten bilgisayar a-lın-maz
Ama acıbademe gidip mağazasından alabilirsin
 

AK47

80+ Bronze
Katılım
21 Nisan 2020
Mesajlar
1,148
Dahası  
Reaksiyon skoru
761
İsim
Yılmazhan Yıldız
okurken ben kanser oldum resmen şaka mı bu direkt olarak hakem heyetine başvurup iade alman senin adına daha iyi olurdu veya orada olay çıkartman çok çok daha hızlı bitirirdi işleri tabi ki olay çıkartmak iyi bir şey değil ama insanları ciddiyete almayıp bu şekilde davranmalarına hakları olmadığının farkında olmaları gerekiyor
Valla kanka daha önce böyle bir şey başka bir firmayla yaşadım yine bir teknoloji ürünleri satan bir, dediğin gibi gidip olay çıkardım yani kısaca 2 bin tl lik ürün için 15-20 bin tl mağaza zararına uğradılar :D . Yaptığım doğru mu? Tabii ki değil bende yapmak istemezdim asla yaşım 18 altında diye mahkeme cart curt uğraşamadılar ama yapılan yanlış bir şeydi tabii ki. Ya gerçekten sabrediyorum itopya ile alakalı :D .
 

DA-MD2

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
13,073
En İyi Cevap
2
Kargo ve müşteri hizmetleri dışında iyiler.
 

Reverse Flash

80+ Bronze
Katılım
9 Ağustos 2020
Mesajlar
1,528
Dahası  
Reaksiyon skoru
944
İsim
Enes
Monitörümü oradan aldım. Kargo işlemleri çok yavaş. Ama ürün sorunsuz geldi bir problemi yok. Bide müşteri hizmetleri çok bekletiyor. Bu kadar yoğun olduklarına inanmıyorum 😂
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: AK47

AK47

80+ Bronze
Katılım
21 Nisan 2020
Mesajlar
1,148
Dahası  
Reaksiyon skoru
761
İsim
Yılmazhan Yıldız
Monitörümü oradan aldım. Kargo işlemleri çok yavaş. Ama ürün sorunsuz geldi bir problemi yok. Bide müşteri hizmetleri çok bekletiyor. Bu kadar yoğun olduklarına inanmıyorum 😂
Başına gelmeyenler için sevinmelisin bence 😁
 
Top Bottom