Gerçekten çok haklısınız. Koskoca firmanın yaptığı üçkağıtçılığı görünce sinirlenmemek elde değil hatta bunun direkt dolandırıcılık olduğunu düşünüyorum. Sizin de dediğiniz gibi gelen teşhirli ürünün fotoğraflarını ve videolarını çektim İtopya'ya da ilettim fakat zaten bu üçkağıtçılığa sebep olan personel "para iadesi" diyor, başka bir şey demiyor. Ben teşhirli ürün yollamışsınız diyorum benim ürünümü satmışsınız diyorum adam hala "para iadesi" diyor.
Bir de Tüketici Hakem Heyeti hakkında çok bilgim olmadığı için bir şeyi merak ediyorum. Hakem Heyetine mailleri gösterdikten ve teşhirli ürünü gösterdikten sonra muhtemelen beni haklı bulacak ama karar olarak sizce ne alır? Yani bana ürünü aldığım fiyattan para iadesi yapmasını söylerse zaten onu şu an İtopyada yapıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu yaptıkları direkt üçkağıtçılık vallaha benim onlara yolladığım az arızalı ürünü satıyorlar, "imha ettik" diyorlar. Bana arkasında destek kısmı bile olmayan teşhirli ürün yollayıp para iadesi yapalım diyorlar.
Ufak bir ışık sorunundan almışsın başına derdi iyi mi böyle ufak tefek şeylere takılmayın sonuç bu oluyor sonraGerçekten çok haklısınız. Koskoca firmanın yaptığı üçkağıtçılığı görünce sinirlenmemek elde değil hatta bunun direkt dolandırıcılık olduğunu düşünüyorum. Sizin de dediğiniz gibi gelen teşhirli ürünün fotoğraflarını ve videolarını çektim İtopya'ya da ilettim fakat zaten bu üçkağıtçılığa sebep olan personel "para iadesi" diyor, başka bir şey demiyor. Ben teşhirli ürün yollamışsınız diyorum benim ürünümü satmışsınız diyorum adam hala "para iadesi" diyor.
Bir de Tüketici Hakem Heyeti hakkında çok bilgim olmadığı için bir şeyi merak ediyorum. Hakem Heyetine mailleri gösterdikten ve teşhirli ürünü gösterdikten sonra muhtemelen beni haklı bulacak ama karar olarak sizce ne alır? Yani bana ürünü aldığım fiyattan para iadesi yapmasını söylerse zaten onu şu an İtopyada yapıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu yaptıkları direkt üçkağıtçılık vallaha benim onlara yolladığım az arızalı ürünü satıyorlar, "imha ettik" diyorlar. Bana arkasında destek kısmı bile olmayan teşhirli ürün yollayıp para iadesi yapalım diyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Öyle yapacağım ilk THH deneyimim olacak.
öyle dememek lazım bence bu internetten aldığın telefonun ufak bir çizikle gelmesiyle aynı şeyUfak bir ışık sorunundan almışsın başına derdi iyi mi böyle ufak tefek şeylere takılmayın sonuç bu oluyor sonra
Niye takılmayın ? Böyle düşünceli insanlar oldukça bu tarz olaylar daha çok olur zaten. Herkes parasının hakkını almak ister.Ufak bir ışık sorunundan almışsın başına derdi iyi mi böyle ufak tefek şeylere takılmayın sonuç bu oluyor sonra
+1 kimse ses çıkarmazsa ufak detayları durmadan çıkarmaya başlarlarNiye takılmayın ? Böyle düşünceli insanlar oldukça bu tarz olaylar daha çok olur zaten. Herkes parasının hakkını almak ister.
Gaming gen tr'den sonra itopya da bu hallere düştüyse işimiz zor.Arkadaşlar merhaba, ben 40 gün önce Apex Pro klavyemi İtopyaya kargolamıştım. Klavyemdeki "6" tuşunun ledi istediğim renk yanmıyordu. Klavye İtopyaya ulaştıktan bir süre sonra klavyenin arızalı olduğunu söylediler. Ürünün stoğu olmadığından dolayı para iadesi veya muadil ürünle değiştirebileceklerini belirttiler. Ben alırken fiyatı 1800 TL olan klavyenin şu anki fiyatı 4000-5000 fiyat aralığında. Muadil ürün seçtiğimde de klavyeyi 1800 TL'den hesaplıyorlar, klavyenin şu an 2. elleri bile 2500 TL.
Ben mail üzerinden iletişimde olduğu çalışana klavyenin yeni stoğunun ne zaman geleceğini sorduğumda, stok bilgisini paylaşmadıklarını söyledi. Ben "en azından 1 ay içerisinde gelir mi?" diye sorduğumda bana yaklaşık 5 gün cevap vermedi ve bana cevap vermeden uzun süre beklettikten sonra bana ürünün 1 adet stoğu olduğunu ve onu göndereceklerini söyledi. Ürün bu sabah elime ulaştı ve gönderdikleri ürün teşhirli ürün. Ürünün arkasında sağdaki destek kısmı yok, tuşlar orijinal yerlerinde değil, çıkartılıp farklı kısımlara takılmış, OLED ekranı çizik çizik. Kısacası bana mağazada kullandıkları teşhirli ürünü yollamışlar ve bunu ürünü yollamadan önce hiçbir şekilde belirtmedi. Arayıp bu sorunu dile getirdiğimde ürünün teşhirli olduğunu söylediğini iddia etti fakat emin olmak için tekrardan mailleri kontrol ettim kesinlikle hiçbir şey belirtmemiş.
Şimdi gelelim İtopya'nın yaptığı büyük oyuna. Ben bana gönderdikleri ürünün onlara yolladığım üründen bile daha sorunlu olduğunu söyleyip en azından kendi yolladığım klavyeyi geri vermelerini istediğimde "Sizin gönderdiğiniz klavye arızalı olduğu için imha edildi" diye yanıt aldım. Ben ürünü yolladığımda bana ürünün stoğunun olmadığını eğer istersem yolladığım ürünü geri yollayacaklarını söyleyen şahıs, şimdi bana benim onlara yolladığım ürünün imha edildiğini söylüyor (Bir önceki mailde geri yollayabileceğini söylüyordu ) Kısacası benim ürünü sattıkları ve bana teşhirli ürün yolladıkları için benim onlara yolladığım ürünün imha edildiğini iddia ediyor. Bana tek seçenek olarak ilk aldığım fiyattan para iadesi yapmayı bırakıyorlar.
Klavyeyi garantiye gönderdiğim günden beri İtopyanın sitesini her gün takip eden birisi olarak şunu fark ettim:
Mağazalarında kendilerinin de dediği üzere Apex Pro stoğu yoktu fakat bana daha önce mağazalarında kullandıkları teşhirli klavyeyi kargoya verdikleri günün akşamı mağazalarından bir tanesinde Apex Pro stoğu koydular. Koydukları fiyat 3800 TL'lik Apex Pro TKL'nin bile daha aşağısındaydı 3300-3500 TL arasında bir fiyata koydular. Bu duruma çok şaşırmıştım ve bugün gönderdikleri teşhirli ürün bana ulaştığında olayın farkına vardım.
Kısacası benim onlara gönderdiğim sadece "6" tuşunun ledinin arızalı olduğu klavyeyi mağazalarında 3300-3500 TL civarında uygun bir fiyata satıp bana teşhirli ürün yollayıp bana 1800 TL para iadesini kabul ettirmek zorunda bırakıyorlar. Adamlar hem mağduriyet yaşatıyor hem de bu mağduriyetten bile kar elde etmek için benim yolladığım az arızalı ürünü satıp bana çok arızalı ürün yollayıp para iadesi teklifinde bulunuyorlar.
Arkadaşlar biraz uzun bir yazı oldu ama bu yapılanı kısa bir şekilde anlatamazdım, bu yapılan bildiğiniz üçkağıtçılık. Daha önce hiçbir yerde böyle bir şeye tanıklık etmedim. Şimdi ben bu 40 günlük süreçte iletişimde olduğum İtopya personeli ile olan maillerimle birlikte İtopyayı Tüketici Hakem Heyetine vermek istiyorum sizce Hakem Heyetinden olumlu sonuç alabilir miyim? Bir de İtopya personeli benim onlara yolladığım klavyeyi sattıklarını inkar edip "imha" ettiklerini söylüyor Hakem Heyeti yaptıkları satış kayıtlarını kontrol edip gerçeğe ulaşabilir mi? Ayrıca bana teşhirli ürün göndereceklerini hiçbir şekilde belli etmeden beni saf yerine koyup teşhirli ürün yollamaları onlar adına suç mu? Bu konularda bilgili birisi varsa çok iyi olur.
Ufak veya büyük farketmez. Sorun sorundur. İnsanlar o kadar para verdikten sonra düzgün bir ürün almak istiyor haliyle. TRdeki çoğu firmalar ürünü sattıktan sonra arkasına bakmıyor. Ses çıkarmazsan başına biner bu firmalar. Ne kadar küçük olursa olsun hakkınızı arayın.Ufak bir ışık sorunundan almışsın başına derdi iyi mi böyle ufak tefek şeylere takılmayın sonuç bu oluyor sonra
Marka dan markaay stok olup olmamasına göre değişiyor bunların hizmeti geneli öyle ben aoc monitör aldım tripod kısmında plastik bir parça sallanıyordu vidasi çıkmıştı birde 1 adet ölü pixel vardı değişim yaptılar başka markalarda misal hazır sistem alıyorsun atıyorum uretilmeyen stokta olmayan rtx 2060 kart var bu kart faturada 2250 tl gözüküyor diyelim sana bunun parasını iade ediyolar bizde dolandırıcılık diyoruz buna ama aslında alakası yok çünkü faturada fiyat dengelemesi yapılması için öyle oluyor tabi senin olay bambaşka kusurlu ürün yollamak çok kötü olmuşGerçekten çok haklısınız. Koskoca firmanın yaptığı üçkağıtçılığı görünce sinirlenmemek elde değil hatta bunun direkt dolandırıcılık olduğunu düşünüyorum. Sizin de dediğiniz gibi gelen teşhirli ürünün fotoğraflarını ve videolarını çektim İtopya'ya da ilettim fakat zaten bu üçkağıtçılığa sebep olan personel "para iadesi" diyor, başka bir şey demiyor. Ben teşhirli ürün yollamışsınız diyorum benim ürünümü satmışsınız diyorum adam hala "para iadesi" diyor.
Bir de Tüketici Hakem Heyeti hakkında çok bilgim olmadığı için bir şeyi merak ediyorum. Hakem Heyetine mailleri gösterdikten ve teşhirli ürünü gösterdikten sonra muhtemelen beni haklı bulacak ama karar olarak sizce ne alır? Yani bana ürünü aldığım fiyattan para iadesi yapmasını söylerse zaten onu şu an İtopyada yapıyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu yaptıkları direkt üçkağıtçılık vallaha benim onlara yolladığım az arızalı ürünü satıyorlar, "imha ettik" diyorlar. Bana arkasında destek kısmı bile olmayan teşhirli ürün yollayıp para iadesi yapalım diyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Öyle yapacağım ilk THH deneyimim olacak.
Öyle tabi Hocam ama işte sonra bu şekil basın cok ağrıyoUfak veya büyük farketmez. Sorun sorundur. İnsanlar o kadar para verdikten sonra düzgün bir ürün almak istiyor haliyle. TRdeki çoğu firmalar ürünü sattıktan sonra arkasına bakmıyor. Ses çıkarmazsan başına biner bu firmalar. Ne kadar küçük olursa olsun hakkınızı arayın.
Gerçi haklısınız kimse bişey demiyor diye teknobiyotik işin ucunu kaçırdı geçenlerde işlemci aldım ryzen 5 5500 bozuldu servise gönderdim ertesi gün sorun yok diye geri geldi taktım yine sıkıntı geri yolladım şimdi 10 gündür de sırada diye bekletiyolarNiye takılmayın ? Böyle düşünceli insanlar oldukça bu tarz olaylar daha çok olur zaten. Herkes parasının hakkını almak ister.
İtopyadan aldığım logitech klavyede küçük bir sorun olunca aynı gün hem itopyaya hep logitech global destek hattına yazdım. İtopya işi yokuşa sürüklerken logitech 2. gün yedek parçayı hollandadan kargoya verdi. Global desteği olan markaları tercih etmekte de fayda var. Yoksa bizimkiler dediğin gibi çok başını ağrıtıyor.Marka dan markaay stok olup olmamasına göre değişiyor bunların hizmeti geneli öyle ben aoc monitör aldım tripod kısmında plastik bir parça sallanıyordu vidasi çıkmıştı birde 1 adet ölü pixel vardı değişim yaptılar başka markalarda misal hazır sistem alıyorsun atıyorum uretilmeyen stokta olmayan rtx 2060 kart var bu kart faturada 2250 TL gözüküyor diyelim sana bunun parasını iade ediyolar bizde dolandırıcılık diyoruz buna ama aslında alakası yok çünkü faturada fiyat dengelemesi yapılması için öyle oluyor tabi senin olay bambaşka kusurlu ürün yollamak çok kötü olmuş
Mesaj otomatik birleştirildi:
Öyle tabi Hocam ama işte sonra bu şekil basın cok ağrıyo
Mesaj otomatik birleştirildi:
Gerçi haklısınız kimse bişey demiyor diye teknobiyotik işin ucunu kaçırdı geçenlerde işlemci aldım ryzen 5 5500 bozuldu servise gönderdim ertesi gün sorun yok diye geri geldi taktım yine sıkıntı geri yolladım şimdi 10 gündür de sırada diye bekletiyolar
Evet, kesinlikle yayıncılar sayesinde hızlıca büyüyen şişme bir site olduğunu bu olaydan sonra gayet net anladım. Bu yaptıkları da direkt dolandırıcılık adeta.Böyle firmalar 1 kuruş kazanmayı hak etmiyor. Umarım hakkını fazlasıyla alırsın. Yayıncıların zamanında şişirdiği sitelerden birisi.
Kesinlikle.bunu amerikada yapamazlar sana şöyle diyeyim şöyle bir sağlamından para cezası alsınlar bak bakalım bir daha oluyor mu böyle bir şey sırf böyle şeylere çok karışılmadığı ve iş büyütülmediği için bu kadar rahat hareket ediyorlar
Mesaj otomatik birleştirildi:
bir yerlerini indirmemiz lazım bunların yoksa daha çok kuduracaklar