Kiritoほ 80+ Bronze Katılım 5 Eylül 2022 Mesajlar 837 Reaksiyon skoru 441 5 Mart 2023 #1 Dostlar XFX Merc 6800XT kartını kullanıyorum junc temp 102'i gördü fan devri 1800'lerde ve kasam Gamepower Warcry 9 fanı var şuanda ve camı açık ne yapmalıyım sizce kartın kendi sıcaklığı 68 69'larda
Dostlar XFX Merc 6800XT kartını kullanıyorum junc temp 102'i gördü fan devri 1800'lerde ve kasam Gamepower Warcry 9 fanı var şuanda ve camı açık ne yapmalıyım sizce kartın kendi sıcaklığı 68 69'larda
M Mertpk 80+ Platinum Katılım 25 Mart 2020 Mesajlar 14,156 En İyi Cevap 5 Reaksiyon skoru 30,435 5 Mart 2023 #2 bir sey olmaz hocam amd 110 dereceye kadar cikabilir demisti
Kiritoほ 80+ Bronze Katılım 5 Eylül 2022 Mesajlar 837 Reaksiyon skoru 441 5 Mart 2023 Konu Sahibi Konu Sahibi #3 METSHEESH yazmış: bir sey olmaz hocam amd 110 dereceye kadar cikabilir demisti Devamı için tıklayın... Hocam ama yine de fazla değil mi yani bir şey yapmam gerekmiyor mu
METSHEESH yazmış: bir sey olmaz hocam amd 110 dereceye kadar cikabilir demisti Devamı için tıklayın... Hocam ama yine de fazla değil mi yani bir şey yapmam gerekmiyor mu
M Mertpk 80+ Platinum Katılım 25 Mart 2020 Mesajlar 14,156 En İyi Cevap 5 Reaksiyon skoru 30,435 5 Mart 2023 #4 Kiritoほ yazmış: Hocam ama yine de fazla değil mi yani bir şey yapmam gerekmiyor mu Devamı için tıklayın... undervolt yapabilirsiniz 2350mhz 1050mv
Kiritoほ yazmış: Hocam ama yine de fazla değil mi yani bir şey yapmam gerekmiyor mu Devamı için tıklayın... undervolt yapabilirsiniz 2350mhz 1050mv