Neler Yeni

Çözüldü✓ *KARAR VERİLDİ*MUTLU SON* xDrive Firmasının Kalitesiz Ürün Satması/Almadan Okuyun

Katılım
15 Ocak 2023
Mesajlar
47
Dahası  
Reaksiyon skoru
74
İsim
eRoL
Hocam 15li modelini kullanıyorum. 2 aylık koltuğun derisinin oturma kısmında hafif bir deforme olunca kılıf kullanmaya başladım düzeldi. Yani kılıf kullanmasam deride yamulma olma durumu yaşanacaktı. Bu durum ilerde büyüyebilir diye müşteri hizmetlerine bildirdiğimde türlü bahanelerle beni suçladılar. Ben bu markayı internetteki yorumlar neticesinde satış sonrası desteği iyidir diye tercih etmiştim ama artık kimseye önermiyorum.
ALLAH ALLAH BİZE NİYE İYİLERDE SİZE KÖTÜ DAVRANIYORLAR ACABA :d
 

NightWish2434

80+ Silver
Katılım
29 Ekim 2022
Mesajlar
4,811
xDrive firmasından satın almış olduğum xDrive 15 LI Profesyonel Oyuncu Koltuğu daha henüz garantisi bitmediği halde oturmuş olduğum kısım içine göçtü derileri yamuldu ve düzelmiyor 8-10 cm büyüklüğünde kendiliğinden koltuk üzerinde çatlak oluştu.
Ben bu durumu satıcı firmaya ilettim ve videosunu gönderdim. Satıcı firma tarafından kullanıcı hatası olduğu fakat eğer istersem 300 TL değerinde koltuğumun hasar gören kısmının üstüne oturma pedini ücretsiz gönderebileceklerini söylediler. Oturma pedini istemediğimi koltuğumun yenisiyle veya demonte olan oturma kısmı parçasının değişmesini istedim olumsuz yanıt aldım.

Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum şuan karşı tarafın savunması isteniyor sizce sonuç netice ne olur ve bu markadan alışveriş yapacak arkadaşlar almadan 2 kez düşünsünler.


Resim1

Resim2


Güncelleme

Dostlar karar çıktı

Ürünün yenisi ile değiştirilmesine eski ürünün benden alınmasına
Tebliğ ücreti olan 20.50₺ ve Bilirkişi Ücreti olan 517.08₺ nin karşı tarafından alınmasına karar verildi.

Bilirkişi Kararı

Alıntıyı görüntüle


Güncelleme
Firma yetkilisi Emre bey benimle Çarşamba (18.01.2023) günü iletişime geçerek itiraz sürelerinin dolduğunu koltuğumu değiştirmek istediklerini söyledi.
Bu hafta veya önümüzdeki hafta yeni koltuğumu teslim almış olacağım.
Bu süreçte bütün konuyu okuyup yanımda olan arkadaşlara teşekkür ediyorum iyi ki varsınız <3

Hakkınızı aramaktan hiç bir zaman kaçınmayın
Hep görüp hiç girmediğim konu. Hayırlı olsun dostum.
 

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can

BayZ

80+ Bronze
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
671
Dahası  
Reaksiyon skoru
339
İsim
Ziya Yılmaz
Şuan benzeri sorunu ben de acer la yaşıyorum bakalım ne çıkacak
 

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can

BayZ

80+ Bronze
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
671
Dahası  
Reaksiyon skoru
339
İsim
Ziya Yılmaz
Geçmiş olsun hocam konunuzu okudum inşallah yetkili birisi geri dönüş sağlar
Şimdi baktım o satıcı da artık hepsiburada da yok tam arap saçına döndü benim iş servis tamir istemezsem 300 istersem 1800 fiyat çekiyor falan çok ***** saçma bi konu
 

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can
25.01.2023 Yeni Koltuğumu Teslim Aldım :)

IMG_20230125_140724.jpg
 

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can

yckutay

80+
Katılım
19 Şubat 2022
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
19
Konum
İZMİR
İsim
Yusuf Can Kutay DEMİR
Instagram
@yckutay
Steam
yckutay
Twitter
yckutay
birader senin derdin ne? ne zaman böyle firmalarla sorun yaşayan insanların konuları olsa gidip firmaları yalıyorsun
belki firmadan koltuk düşürmeye çalışıyordur, adamı niye ekmeğinden ediyosun hocam :)
 

LenKys

80+ Silver
Katılım
26 Temmuz 2020
Mesajlar
3,353
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,591
İsim
Osman Trifilli
Instagram
trifilli_osman

Spinklesd

80+
Katılım
9 Temmuz 2022
Mesajlar
276
Dahası  
Reaksiyon skoru
269
İsim
Uğur Can
Top Bottom