Karnıma basdığımda ses çıkıyor

Zepett8

80+ Bronze
Katılım
8 Haziran 2023
Mesajlar
1,290
Reaksiyon skoru
570
Son birkaç gündür karnıma bastığımda sanki su çalkalanıyormuş gibi ses çıkıyor ve arada bir ağrı gelip gidiyor. Normal mi?
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Çok sıvı tükettiğin içindir hocam normal bende de oluyor çok sıvı tüketince
 
fire-eyes.gif


Tanrım neden bu konuları görüyorum!
 
Ağrıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tam olarak hangi bölge şimdi sizin karın algınız neresi olduğuna bağlı bağırsak tarafımı yoksa karın boslugumu ?
Karın boşluğu.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Çok sıvı tükettiğin içindir hocam normal bende de oluyor çok sıvı tüketince
Günde 2-3 bardak su içiyorum.
 
Geri
Top