Kasada Statik Basınçlı Fan Kullanmak

Anwisdom

80+
Katılım
30 Mart 2023
Mesajlar
128
Reaksiyon skoru
18
Arkadaşlar merhaba kasamda statik basınçlı fan kullanırsam daha kötü mü yoksa daha iyi mi olur?
 
Kasanın önü kapalıysa daha iyi olur, normal bir mesh kasaysa daha kötü olur diyebilirim.

 
Kasanın önü kapalıysa daha iyi olur, normal bir mesh kasaysa daha kötü olur diyebilirim.

Hocam NZXT H7 Flow kasa alıcam önü mesh, normal olanlardan kalmadığı için bunlardan var. https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0B3QV9QJD/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3O5TP4R0OZYXZ&th=1
Kötü olur diyorsanız başka marka normal bir fan alıcam.
 
Geri
Top