Kasada Statik Basınçlı Fan Kullanmak

Anwisdom

80+
Katılım
30 Mart 2023
Mesajlar
128
Reaksiyon skoru
18
Arkadaşlar merhaba kasamda statik basınçlı fan kullanırsam daha kötü mü yoksa daha iyi mi olur?
 
Kasanın önü kapalıysa daha iyi olur, normal bir mesh kasaysa daha kötü olur diyebilirim.

 
Kasanın önü kapalıysa daha iyi olur, normal bir mesh kasaysa daha kötü olur diyebilirim.

Hocam NZXT H7 Flow kasa alıcam önü mesh, normal olanlardan kalmadığı için bunlardan var. https://www.amazon.com.tr/gp/product/B0B3QV9QJD/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3O5TP4R0OZYXZ&th=1
Kötü olur diyorsanız başka marka normal bir fan alıcam.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,151
Mesajlar
11,084,790
Üyeler
198,245
Son üye
ulkem.cifci
Geri
Top