Şimdi ben keylogger yemişmiyim dir diye internet üzerinde araştırma yapmaya başladım. Ve şöyle bir şey buldum. Windows ve R tuşuna basıp açılan pencereye cmd yazıp siyah ekranlı ms-dos penceresine gidiyoruz ve komut satırına: netstat -an | find “:25” yazıp ENTER yapıyoruz. Burada ki “25” keylogger in SMTP portudur. Enter yaptıktan sonra komut satırının altında boşluk oluşur ve yeni komut satırına geçerse keylogger bilgisayarınızda bulunmuyor demektir. Aynı şekilde yazdım ve boşluk bırakıp yeni satıra geçti. Sonra netstat -an | find “:30” yazınca bikaç sayı ve büyük harflerle listenning yazıyodu sizce yemiş miyim veya nasıl garantiye alırım. Doğrulamanın başka yolu var mıdır? Malwarebytes ı kullanıyorum ve taramada bişey bulamadı.