Keylogger yemişmiyim?

XFERMAN

80+
Katılım
5 Mart 2021
Mesajlar
21
Reaksiyon skoru
11
Şimdi ben keylogger yemişmiyim dir diye internet üzerinde araştırma yapmaya başladım. Ve şöyle bir şey buldum. Windows ve R tuşuna basıp açılan pencereye cmd yazıp siyah ekranlı ms-dos penceresine gidiyoruz ve komut satırına: netstat -an | find “:25” yazıp ENTER yapıyoruz. Burada ki “25” keylogger in SMTP portudur. Enter yaptıktan sonra komut satırının altında boşluk oluşur ve yeni komut satırına geçerse keylogger bilgisayarınızda bulunmuyor demektir. Aynı şekilde yazdım ve boşluk bırakıp yeni satıra geçti. Sonra netstat -an | find “:30” yazınca bikaç sayı ve büyük harflerle listenning yazıyodu sizce yemiş miyim veya nasıl garantiye alırım. Doğrulamanın başka yolu var mıdır? Malwarebytes ı kullanıyorum ve taramada bişey bulamadı.
 
yıl olmuş 2021, şu zamanda virüs var mı diye kontrol etmek için cmd komutlarını kullanmak saçma geliyor. Malwarebytes ve Kaspersky ile tam tarama yapmanızı öneririm.
 
Tüm dillerde küfret karşılık alana kadar :D
 
Hocam pek tecrübeli olmadığım için ne yapacağımı bilemiyorum malwarebytes ile tam tarama yaptım daha öncesinde de kaspersky le tarama yapmıştım. Bulunan virüsleri temizlediler. Her sabah güncel olarak tarıyorum.
yıl olmuş 2021, şu zamanda virüs var mı diye kontrol etmek için cmd komutlarını kullanmak saçma geliyor. Malwarebytes ve Kaspersky ile tam tarama yapmanızı öneririm.
 
Hocam pek tecrübeli olmadığım için ne yapacağımı bilemiyorum malwarebytes ile tam tarama yaptım daha öncesinde de kaspersky le tarama yapmıştım. Bulunan virüsleri temizlediler. Her sabah güncel olarak tarıyorum.
Bir sorun olduğunu sanmıyorum, şu anda olabilecek tek sorun Malwarebytes ile tam tarama yapmıyor olabileceğiniz ihtimali.

şu konuyu inceleminizi tavsiye ederim.
 
Bir sorun olduğunu sanmıyorum, şu anda olabilecek tek sorun Malwarebytes ile tam tarama yapmıyor olabileceğiniz ihtimali.

şu konuyu inceleminizi tavsiye ederim.
Tamamdır hocam yardımınız için saolun eğer temiz çıkarsa veya çıkanlarda temizlenirse sorun ortadan kalkarmı?
 
Tamamdır hocam yardımınız için saolun eğer temiz çıkarsa veya çıkanlarda temizlenirse sorun ortadan kalkarmı?
%100 silinir, hiçbir şey kalmaz bilgisayar tertemiz olur demek yanlış olur ancak yüksek ihtimalle sorun ortadan kalkar.
 
Geri
Top