- Katılım
- 12 Eylül 2024
- Mesajlar
- 110
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 43
- İsim
- Ahmet Tongal
Beyler anlaşılan o ki, müşteri memnuniyeti Amazon Türkiye'nin umrunda falan değil. Sadece merkezin verdiği politikaları uyguluyorlar. İnisiyatif alamıyorlar.
Bir müşteri temsilcisi beni yanlış yönlendirdi ve 7 kasıma kadar değil 17 kasıma kadar iade edebilirsin dedi. Bir de bilmiş gibi cevaplar veriyor. Amazon germany'den gelecek cevabı beklememi istedi. Ama şimdi 7 kasım sonrası 30 gün geçtiği için vergi iadesini vermiyorlar. Kimse beni uyarmadı. Hatalarını da telafi etmiyorlar. Onlar 17 kasım demese ben çoktan iade etmiştim.
Kupon falan da hikaye. İki farklı temsilciyle görüştüm. Kupon verme yetkimiz yok diyor. Siz ne işe yarıyonuz o zaman.
Yani Amazon'a politikaları ölçüsünde güvenin. Klasik Türk şirketine dönüşmüş. Şimdi 400 tl vergi bizden çıktı. Belki daha fazla.
Bir müşteri temsilcisi beni yanlış yönlendirdi ve 7 kasıma kadar değil 17 kasıma kadar iade edebilirsin dedi. Bir de bilmiş gibi cevaplar veriyor. Amazon germany'den gelecek cevabı beklememi istedi. Ama şimdi 7 kasım sonrası 30 gün geçtiği için vergi iadesini vermiyorlar. Kimse beni uyarmadı. Hatalarını da telafi etmiyorlar. Onlar 17 kasım demese ben çoktan iade etmiştim.
Kupon falan da hikaye. İki farklı temsilciyle görüştüm. Kupon verme yetkimiz yok diyor. Siz ne işe yarıyonuz o zaman.
Yani Amazon'a politikaları ölçüsünde güvenin. Klasik Türk şirketine dönüşmüş. Şimdi 400 tl vergi bizden çıktı. Belki daha fazla.