Oğuzhan'
80+ Bronze
- Katılım
- 29 Mayıs 2022
- Mesajlar
- 581
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 188
- İsim
- Oğuzhan
Şirket ismi vererek konuyu anlatacağım.
2023 Ocak ayında 2100tl civarına Asus Rog strix scope nx tkl moon light white klavyesini itopya acıbadem mağazasından gidip kendim almıştım. 1.5ay önce klavyemin bazı tuşlarının bazen basmadığını farkettim. Asus garanti şirketi olarak Penta gözüküyordu ve garanti belgesinde de kaşeleri vardı diye onlara gönderdim. Çok hızlı bir şekilde 2-3 gün içinde ürünümün tamir edilemeyeceğini ve bu yüzden ürünü satın aldığım şirket ile iletişime geçip değişim veya iade talebinde bulunabileceğimi söylediler ve rapor gönderdiler. İtopya ile 2-3 hafta boyunca mail yolu ile hiç bir şekilde iletişime geçemedim. Bu süre zarfında bir kaç kez müşteri hizmetlerini aradım fakat 50.sırayı veriyorlar ve benim onu bekleyecek zamanım olmuyordu. Şikayetvar sitesine şikayetimi yazdım ve itopya 5dk içinde beni arayıp ürünüm için muadil veya aynı ürünün stok durumunu kontrol edip en kısa sürede geri döneceklerini söylediler. 1 Hafta sonra Şikayetvar'da yazdığım şikayete yazılı olarak cevap verdiler. (İlettiğiniz konu hakkında incelemeler tamamlanmış ve bilgilendirme yapılmıştır.) Bu mesajı görünce mail vs ne varsa kontrol ettim herhangi bir şekilde bana bilgilendirme yapılmamıştı. Bu cevaptan 2 gün sonra Acıbadem itopyaya gittim. Orda sorunumu anlattım ve ellerinde muadil veya aynı ürünün stoğu olmadığından sadece iade yapabileceklerini onu da faturada gözüken fiyat olarak yapabileceklerini söylediler. 9-10 ay önce 2100tlye aldığım klavye için 2100tl geri iade ederlerse bırak klavye almayı düzgün mouse pad alamam neredeyse. Ayrıca dediler ki eğer iade istemiyorsanız garanti şirketine yani Penta'ya sorun ellerinde muadil veya aynı ürün var mı diye. Sorduğumda Penta'da ellerinde olmadığını söyledi. Benim iade istemiyor olmamın üzerine bana Penta'da çalışan bir kişinin mailini verdiler ve o maile her hafta stok durumunu sormamı söylediler şaka gibi .
Ben bilgisayar mühendisi öğrencisi olarak sürekli klavye kullanan biriyim. Üniversitelerde açıldı klavyem hala yok. Normalde bu tür garantiye yollanmış ürünlerin çözüm süresi gibi süreler var mı benim bildiğim 20 iş günü içinde rapor çıkarmaları gerekiyor ki 3gün içinde çıkardılar ama onun dışında herhangi bir süre var mı bilmiyorum.
Ayrıca Penta'ya klavyemi geri alabilme şansımı sorduğumda iade/değişim raporu çıkan ürünler imha ediliyor o yüzden maalesef ürünü geri alamazsınız bilgisini öğrendim.
Daha önce Tüketici hakem heyeti ile ilgili herhangi bir deneyimim olmadığı için nasıl ne yapılır bilmiyorum bu konuda deneyimli olan veya benim mağdur olduğum durumda izlemem gereken yolları söylemek isteyen herkesten yardım istiyorum.
Olayı bir anda çok hızlı bir şekilde yazdım umarım anlaşılır yazmışımdır.
Teşekkürler.
Şikayetvar site linki atmak yasak değilse şikayetvar üzerindeki şikayetimi atabilirim.
2023 Ocak ayında 2100tl civarına Asus Rog strix scope nx tkl moon light white klavyesini itopya acıbadem mağazasından gidip kendim almıştım. 1.5ay önce klavyemin bazı tuşlarının bazen basmadığını farkettim. Asus garanti şirketi olarak Penta gözüküyordu ve garanti belgesinde de kaşeleri vardı diye onlara gönderdim. Çok hızlı bir şekilde 2-3 gün içinde ürünümün tamir edilemeyeceğini ve bu yüzden ürünü satın aldığım şirket ile iletişime geçip değişim veya iade talebinde bulunabileceğimi söylediler ve rapor gönderdiler. İtopya ile 2-3 hafta boyunca mail yolu ile hiç bir şekilde iletişime geçemedim. Bu süre zarfında bir kaç kez müşteri hizmetlerini aradım fakat 50.sırayı veriyorlar ve benim onu bekleyecek zamanım olmuyordu. Şikayetvar sitesine şikayetimi yazdım ve itopya 5dk içinde beni arayıp ürünüm için muadil veya aynı ürünün stok durumunu kontrol edip en kısa sürede geri döneceklerini söylediler. 1 Hafta sonra Şikayetvar'da yazdığım şikayete yazılı olarak cevap verdiler. (İlettiğiniz konu hakkında incelemeler tamamlanmış ve bilgilendirme yapılmıştır.) Bu mesajı görünce mail vs ne varsa kontrol ettim herhangi bir şekilde bana bilgilendirme yapılmamıştı. Bu cevaptan 2 gün sonra Acıbadem itopyaya gittim. Orda sorunumu anlattım ve ellerinde muadil veya aynı ürünün stoğu olmadığından sadece iade yapabileceklerini onu da faturada gözüken fiyat olarak yapabileceklerini söylediler. 9-10 ay önce 2100tlye aldığım klavye için 2100tl geri iade ederlerse bırak klavye almayı düzgün mouse pad alamam neredeyse. Ayrıca dediler ki eğer iade istemiyorsanız garanti şirketine yani Penta'ya sorun ellerinde muadil veya aynı ürün var mı diye. Sorduğumda Penta'da ellerinde olmadığını söyledi. Benim iade istemiyor olmamın üzerine bana Penta'da çalışan bir kişinin mailini verdiler ve o maile her hafta stok durumunu sormamı söylediler şaka gibi .
Ben bilgisayar mühendisi öğrencisi olarak sürekli klavye kullanan biriyim. Üniversitelerde açıldı klavyem hala yok. Normalde bu tür garantiye yollanmış ürünlerin çözüm süresi gibi süreler var mı benim bildiğim 20 iş günü içinde rapor çıkarmaları gerekiyor ki 3gün içinde çıkardılar ama onun dışında herhangi bir süre var mı bilmiyorum.
Ayrıca Penta'ya klavyemi geri alabilme şansımı sorduğumda iade/değişim raporu çıkan ürünler imha ediliyor o yüzden maalesef ürünü geri alamazsınız bilgisini öğrendim.
Daha önce Tüketici hakem heyeti ile ilgili herhangi bir deneyimim olmadığı için nasıl ne yapılır bilmiyorum bu konuda deneyimli olan veya benim mağdur olduğum durumda izlemem gereken yolları söylemek isteyen herkesten yardım istiyorum.
Olayı bir anda çok hızlı bir şekilde yazdım umarım anlaşılır yazmışımdır.
Teşekkürler.
Şikayetvar site linki atmak yasak değilse şikayetvar üzerindeki şikayetimi atabilirim.