Klimam çok su akıtıyor

Uras_09

80+
Katılım
31 Mayıs 2021
Mesajlar
87
Reaksiyon skoru
22
Daha 2 gün önce seg markalı klima aldım ve servis gelip taktı 1 gün sonra klimamın sağ tarafından çok fazla su aktı ne yapmam lazım.
 
Dış ünitedeki su çıkış tahliye borusu yukarı bakıyordur. Aşağıya doğru bakmasını sağlayıp kuruduktan sonra tekrar çalıştırın.
 
servisi ara gelip yapsınlar
Teşekkür ederim bunu deniyeceğim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dış ünitedeki su çıkış tahliye borusu yukarı bakıyordur. Aşağıya doğru bakmasını sağlayıp kuruduktan sonra tekrar çalıştırın.
Teşekkür ederim bunu deniyeceğim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dış ünitedeki su çıkış tahliye borusu yukarı bakıyordur. Aşağıya doğru bakmasını sağlayıp kuruduktan sonra tekrar çalıştırın.
Aşşağıya bakıyor
 
Teşekkür ederim bunu deniyeceğim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Teşekkür ederim bunu deniyeceğim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Aşşağıya bakıyor
Servis çağırın, suyu tahliye edemiyor, yetkili kişiler baksınlar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,238
Mesajlar
11,085,652
Üyeler
198,278
Son üye
Eltz.by98
   
Geri
Top