Kol kıllarımı almalı mıyım ?

effes1

80+ Bronze
Katılım
13 Eylül 2023
Mesajlar
1,726
Reaksiyon skoru
313
Malum yaz geldi kısa kollu giyicez. Ama benim sadece kolumda kıl var. Yaşım 14 napabilirim ?
 
peki. Bide neden alınca daha çok çıkıyor herkes oyle diyor
Yaş olarak ufaksın. Daha büyüme döneminde olduğun için aldırma sana zararı dokunabilir. Ben tüy dökücüyle aldığım zaman bacak kıllarımı almıştım daha az çıktı. Çıkması kişiden kişiye değişir
 
Geri
Top