Minimal boyutlarda pc almak veya toplamak istiyorum.Ancak güçsüzde olmaması lazım.Mini itx dizsem fiyat çok uçuyor ve boyutları genede büyük geliyor.Taşınabilirliği pek yok.Ama performansı benim kontrolümde oluyor.El konsolu olabilir aslında ancak gücü yetersiz gibi hissettiriyor.ROG Ally Xbox X düşünüyorum.Ev içinde monitöre bağlayarak kullanabilirim.Ama ilerde çok çabuk yetersiz gelebilir.Birde laptop seçeneği var.Hem ev kullanımı hem taşıma olarak en orta hallisi.Performansıda fena değil.Ancak ben küçük ekranda oynamak istemiyorum.Monitöre bağlamam lazım o zamanda mini itx sistem dizmekle aynı mantığa geliyor.Ve masada görünüşüde rahatsız edici oluyor.El konsolu daha hoş duruyor.Sizinde fikrinizi almak istiyorum.Hangisini tercih etmeliyim? Bütçem 70bin civarı.