ali.deniz176
80+
- Katılım
- 2 Aralık 2022
- Mesajlar
- 372
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 64
- İsim
- Ali Altıntaş
laptopu daha önce garantiye vermiştim. ekran bozulmuştu. işlemci ve anakart değişti. aradan 1 buçuk sene fln geçti. şimdi de laptopun fanlarının balans ayarı bozulmuş yeni fan takılması gerekiyormuş (tamircim söyledi). "garantiye gidersen değiştirirler nasıl olsa senlik bir durum değil sen düzenli olarak bakıma getiriyorsun" dedi. şimdi ben laptopu 2. defa garantiye götürmüş olucam. laptopun sürekli sorun çıkarmasından bıktım. garantiye götürüp "laptopu ikinci defa garantiye getiriyorum. farklı farklı sorunlar çıkartıyor. ben laptopu sıfır ürün ile değişmesini istiyorum ya da parasını iade almak istiyorum" deme hakkın var mı?