Neler Yeni

Yardım LG Ultragear 27GR75Q-B 27 Işık Sızması

stiga05fx

80+ Silver
Katılım
16 Kasım 2023
Mesajlar
3,220
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,292
İsim
Draq123
Değişim iste acayip fazla
 

frix

80+
Katılım
3 Eylül 2022
Mesajlar
319
Az önce tekrar baktım kameranın ışığını kıstım
Mesaj otomatik birleştirildi:


Bu şekilde duruyor
Mesaj otomatik birleştirildi:


Gözümle gördüğüm bu siyah ekranda
Gördüğünüz ve fotoğraftaki tamamen aynıysa normalden daha fazla ışık sızması mevcut.

Satıcı kim bu arada? Satıcı çok küçük değilse değişimi zorlayın derim.

Ayrıca stokta olup olmaması aslında önemli değil, eğer stokta aynı ürün yoksa üst veya muadil ürün temin edilmek zorunda. Madem iyi fiyata aldınız, değişim yolu üzerinden zorlayabilirsiniz.

Şu yolu izleyeceksiniz: Önce ürün servise gidecek. Servis raporu almanız lazım. 'Siyah harici renklerde bile ışık sızması belli oluyor, normalden fazla var' şeklinde ayıplı mal olduğunu belirtin ve değişim/iade (DOA) raporu talep edin. O raporu aldıktan sonra da sadece aynısı/üst modeli veya muadili ile değişim istediğinizi, iade kabul etmediğinizi satıcıya aktarın. Gerisini satıcı düşünsün.
 

omerkok_49

80+ Silver
Katılım
1 Mayıs 2023
Mesajlar
3,268
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,160
İsim
Ömer

pyrex0

80+
Katılım
29 Kasım 2023
Mesajlar
316
Dahası  
Reaksiyon skoru
61
İsim
Kaan Çiflikoğlu
Gördüğünüz ve fotoğraftaki tamamen aynıysa normalden daha fazla ışık sızması mevcut.

Satıcı kim bu arada? Satıcı çok küçük değilse değişimi zorlayın derim.

Ayrıca stokta olup olmaması aslında önemli değil, eğer stokta aynı ürün yoksa üst veya muadil ürün temin edilmek zorunda. Madem iyi fiyata aldınız, değişim yolu üzerinden zorlayabilirsiniz.

Şu yolu izleyeceksiniz: Önce ürün servise gidecek. Servis raporu almanız lazım. 'Siyah harici renklerde bile ışık sızması belli oluyor, normalden fazla var' şeklinde ayıplı mal olduğunu belirtin ve değişim/iade (DOA) raporu talep edin. O raporu aldıktan sonra da sadece aynısı/üst modeli veya muadili ile değişim istediğinizi, iade kabul etmediğinizi satıcıya aktarın. Gerisini satıcı düşünsün.
hocam bugün lg nin bi mağazasına gittim beni tersleyip o ürünü biz satmıyoruz satın aldığınız kişi ile görüşün gibisinden laflar ettiler
Mesaj otomatik birleştirildi:

O zaman daha bir şey başına gelmemişken kutusuna koymak en mantıklısı
bende o yüzden koyayım dedim
 

frix

80+
Katılım
3 Eylül 2022
Mesajlar
319
hocam bugün lg nin bi mağazasına gittim beni tersleyip o ürünü biz satmıyoruz satın aldığınız kişi ile görüşün gibisinden laflar ettiler
Mesaj otomatik birleştirildi:


bende o yüzden koyayım dedim
LG mağazasıyla işiniz yok bu durumda.
Satın aldığınız yer ilk muhatabınızdır, servis raporunu alarak işi satıcıyla çözeceksiniz. Satıcı yasayı uygulamak için distribütörden gerekli ürünü temin edecektir.
1. Satıcı kim?
2. LG monitör servisine kim bakıyor? Garanti belgesine bakar mısınız?
 

pyrex0

80+
Katılım
29 Kasım 2023
Mesajlar
316
Dahası  
Reaksiyon skoru
61
İsim
Kaan Çiflikoğlu
LG mağazasıyla işiniz yok bu durumda.
Satın aldığınız yer ilk muhatabınızdır, servis raporunu alarak işi satıcıyla çözeceksiniz. Satıcı yasayı uygulamak için distribütörden gerekli ürünü temin edecektir.
1. Satıcı kim?
2. LG monitör servisine kim bakıyor? Garanti belgesine bakar mısınız?
Mesaj otomatik birleştirildi:

burdan aldım satıcı geri 9200 den koymuş şuan
Mesaj otomatik birleştirildi:

amazon müşteri hizmetleriyle görüştüm 48 saati var satıcının dedi size yardımcı olamadığı taktirde iadenizi biz alıyoruz içiniz rahat olsun dedi bekliyicem şuanlık artık
 
Son düzenleme:
Top Bottom