Gördüğünüz ve fotoğraftaki tamamen aynıysa normalden daha fazla ışık sızması mevcut.Az önce tekrar baktım kameranın ışığını kıstım
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bu şekilde duruyor
Mesaj otomatik birleştirildi:
Gözümle gördüğüm bu siyah ekranda
O zaman daha bir şey başına gelmemişken kutusuna koymak en mantıklısıeski bi monitörüm var onu kullanabilirim
hocam bugün lg nin bi mağazasına gittim beni tersleyip o ürünü biz satmıyoruz satın aldığınız kişi ile görüşün gibisinden laflar ettilerGördüğünüz ve fotoğraftaki tamamen aynıysa normalden daha fazla ışık sızması mevcut.
Satıcı kim bu arada? Satıcı çok küçük değilse değişimi zorlayın derim.
Ayrıca stokta olup olmaması aslında önemli değil, eğer stokta aynı ürün yoksa üst veya muadil ürün temin edilmek zorunda. Madem iyi fiyata aldınız, değişim yolu üzerinden zorlayabilirsiniz.
Şu yolu izleyeceksiniz: Önce ürün servise gidecek. Servis raporu almanız lazım. 'Siyah harici renklerde bile ışık sızması belli oluyor, normalden fazla var' şeklinde ayıplı mal olduğunu belirtin ve değişim/iade (DOA) raporu talep edin. O raporu aldıktan sonra da sadece aynısı/üst modeli veya muadili ile değişim istediğinizi, iade kabul etmediğinizi satıcıya aktarın. Gerisini satıcı düşünsün.
bende o yüzden koyayım dedimO zaman daha bir şey başına gelmemişken kutusuna koymak en mantıklısı
LG mağazasıyla işiniz yok bu durumda.hocam bugün lg nin bi mağazasına gittim beni tersleyip o ürünü biz satmıyoruz satın aldığınız kişi ile görüşün gibisinden laflar ettiler
Mesaj otomatik birleştirildi:
bende o yüzden koyayım dedim
Çok rahatsız edici duruyor iade edinMonitöre zam gelmiş sanırım iade edersemde geri alamam gibi çok güzel
LG mağazasıyla işiniz yok bu durumda.
Satın aldığınız yer ilk muhatabınızdır, servis raporunu alarak işi satıcıyla çözeceksiniz. Satıcı yasayı uygulamak için distribütörden gerekli ürünü temin edecektir.
1. Satıcı kim?
2. LG monitör servisine kim bakıyor? Garanti belgesine bakar mısınız?
burdan aldım satıcı geri 9200 den koymuş şuan