Lossless scaling çalışmıyor

Katılım
9 Temmuz 2024
Mesajlar
2
Reaksiyon skoru
0
Ekran kartı: rx 550 2gb
ram: 8+4 12 gb 2400mhz ram
Bilgisayarımın genel özellikleri bunlar lossless scaling yazılımını satın aldım ama 2 oyundada tüm ayarları denedim hiçbi şekilde çalışmıyor 30 fps olan fpsmi 10 a düşürüyor sol üstte 100 yazıyor ama hissiyat 10 oluyor kuzenim aldı kuzenimde oldukça iyi çalışıyor ama bende çalışmıyor çözemedim çözümü var mıdır?
 
Oyunu pencere modunda çalıştırmadığımda bende de FPS düşüyor. Pencere modunda mı çalıştırıyorsun oyunu
 
Ekran kartı: rx 550 2gb
ram: 8+4 12 gb 2400mhz ram
Bilgisayarımın genel özellikleri bunlar lossless scaling yazılımını satın aldım ama 2 oyundada tüm ayarları denedim hiçbi şekilde çalışmıyor 30 fps olan fpsmi 10 a düşürüyor sol üstte 100 yazıyor ama hissiyat 10 oluyor kuzenim aldı kuzenimde oldukça iyi çalışıyor ama bende çalışmıyor çözemedim çözümü var mıdır?
Monitörün hertzi de önemli ne kadar yüksekse o kadar iyi.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,689
Mesajlar
11,069,787
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top