MARTI - BinBin Elektrikli Scooter

Katılım
14 Nisan 2021
Mesajlar
53
Reaksiyon skoru
18
Arkadaşlar merhaba öncelikle geçen haftalarda papara card almıştım cashback bölümünde Martı adında elektrikli scooter dan bahsediyordu baktım antalyada da var . bende uygulamasını yükledim içine 50 tl attım. Martının fiyatlandırması ilk alırken 1.99 sonra dakika başı 79 kuruş. Sonra yürüyüşe çıkmıştım baktım BinBin scooterlar var Onunda uygulamasını yükledim BinBin fiyatlandırması ise alırken 1.75 sonra dakika başı 55 kuruş BinBin daha iyi geldi aynı fiyata daha fazla kullanaileceğimi farkettim. Ben martıya attığım 50 tl yi çekmek istiyorum böylr bişey mümkün mü? okuduğunuz için teşekkürler
 
martıya keşke para atmasaydınız papara kartınızdaki paradan da çekebilirdi. çekilmiyor sanırım geri.
 
martıya keşke para atmasaydınız papara kartınızdaki paradan da çekebilirdi. çekilmiyor sanırım geri.
aynen biraz kötü olmuş o. Martı kullandım ama binbin kullanmadım bir fark olacağını zannetmiyorum
 
Geri
Top