Meşem lehim teli nasıldır?

emirhan1234

80+ Gold
Katılım
6 Mayıs 2020
Mesajlar
7,724
Reaksiyon skoru
4,814
Merhaba bende bu telden var fakat yeni istasyonlu havya aldım fakat ucunu bozar diye korkuyorum sizce bozar mı kaliteli midir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
 

Ekler

  • IMG_20230220_235626.jpg
    IMG_20230220_235626.jpg
    1.9 MB · Hit: 107
Merhaba bende bu telden var fakat yeni istasyonlu havya aldım fakat ucunu bozar diye korkuyorum sizce bozar mı kaliteli midir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
Hocam bende lehim tabancası var ince iş için kullanmıyorum yıllardı markasını bilmediğim ama kaliteli olduğunu düşündüğüm bir tel var hiçbir şey olmadı kullan gitsin
 
Merhaba bende bu telden var fakat yeni istasyonlu havya aldım fakat ucunu bozar diye korkuyorum sizce bozar mı kaliteli midir yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
Tel cihaza zarar vermez hocam, zaten havyayı ısıttığın zaman kendini salacaktır ve ıslak temizleme süngerine sürttüğünde ilk günkü gibi temiz olur.
 
Tel cihaza zarar vermez hocam, zaten havyayı ısıttığın zaman kendini salacaktır ve ıslak temizleme süngerine sürttüğünde ilk günkü gibi temiz olur.
Yok havyanın ucuna zarar verir mi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tel cihaza zarar vermez hocam, zaten havyayı ısıttığın zaman kendini salacaktır ve ıslak temizleme süngerine sürttüğünde ilk günkü gibi temiz olur.
Temizleme süngeri havyanın ısısını düşürür mü
 
Hocam bende lehim tabancası var ince iş için kullanmıyorum yıllardı markasını bilmediğim ama kaliteli olduğunu düşündüğüm bir tel var hiçbir şey olmadı kullan gitsin
Lehim tabancaları da güzel oluyor pratik
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Her işlemden sonra dediğim temizliği yaparsanız sorun olmaz hocam.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Uzun süre bastırmazsanız düşürmez.
Tamam o zaman öyle yapayım ve lehim teli önerin var mı yarın elektronikçiler çarşısına gideceğim de
 
Lehim tabancaları da güzel oluyor pratik
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tamam o zaman öyle yapayım ve lehim teli önerin var mı yarın elektronikçiler çarşısına gideceğim de
Hocam ben orta kalite herhangi birini alıyordum, yarın unutmazsam elimde olan tele bakıp yazarım.
 
Ben hep en ucuzdan alıyorum. Sürekli lehim yapmadığım için . İnce olmadığı için bazen sıkıntı çıkarıyor. Erimiş olsa bile hayvanın ucundan ayrılmıyor karşı yüzeyi ısıtsam, pasta kullansam bile. (İnce işçilik yapamıyorum ) Kalan fazla lehim de havyanın ucunda yanıp birikiyor. Bu yüzden nemli pamukla ara ara havyanın ucunu siliyorum. Isı ayarlı havya var.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,851
Mesajlar
11,081,854
Üyeler
198,203
Son üye
Gökhan2
Geri
Top