kanka internet yavaşladığı zaman veya kesinti olduğu zaman falan whatsapp'dan bir robotla yazışıyorsun otomatik modeme reset atıyor başka bir şey yapmadılar şimdiye kadar ve geçen durduk yere fiyatı arttırdılar yazı yazdılarsa da nereye yazdılar görmedim yakın zamanda netspeed'e falan geçmeyi düşünüyorumneden brom
hocam geçerseniz davet kodu verebilirimkanka internet yavaşladığı zaman veya kesinti olduğu zaman falan whatsapp'dan bir robotla yazışıyorsun otomatik modeme reset atıyor başka bir şey yapmadılar şimdiye kadar ve geçen durduk yere fiyatı arttırdılar yazı yazdılarsa da nereye yazdılar görmedim yakın zamanda netspeed'e falan geçmeyi düşünüyorum
kanka hangisine geçeceğimi hala düşünüyorum ben sana yazarım netspeed'e geçecek olursamhocam geçerseniz davet kodu verebilirim
Şimdi hocam burda çelişki var biriniz müşteri hizmetleri falan filan öeönun değilim diyor siz memnunsunuz. Yaşadığınız yer nedir?Yaklaşık 1 yıldır millenicom kullanıcısıyım. Merkezi bir yerde yaşıyorum. En ufak bir sorun yaşamadım. Taahhüt ettikleri hızın altına düşmedim şimdiye kadar.
Hocam herhangi bir çelişkim yok. Diğerleri sorun yaşıyor olabilir. Ben kendi deneyimimden bahsettim. Müşteri hizmetlerini aramamı gerektirecek bir durum dahi yaşamadım. 11. ayım bitti şu an 12. ayın içerisindeyim millenicom internetimle. Ayriyeten de merkezi bir yerde yaşadığımı belirttim. İstanbul,Ümraniye'de yaşıyorum.Şimdi hocam burda çelişki var biriniz müşteri hizmetleri falan filan öeönun değilim diyor siz memnunsunuz. Yaşadığınız yer nedir?
Ben memnun olmama sebimi anlatayım öncelikle millenicom kullanma sebebim bölgemde başka hiçbir sağlayıcının ve altyapının olmaması dile kolay bir yıldır her gün düzenli olarak uzun kesintiler yaşıyorum ne türk telekomla görüşmek ne btk başvurusu nede millenicom müşteri hizmetleri bir çözüm sunmadı vdsl portumun arızalı olduğunu biliyorlar söylüyorlar ama gelip değiştirmiyorlar türk telekom topu milleniye atıyor milleni türk telekoma paket değiştirirsem portum değişir dedim paket değişti bırakın portu hız bile değişmedi 100 mps almam gerekirken hala 35 mbps alıyorum müşteri hizmetlerini arayınca insanla görüşemiyorsunuz sadece aynı şeyi tekrarlayan robot var oda istediğiniz menüye sizi götürmüyor mesela millenicom iptali için aradım iptal için gereken sayıyı tuşluyorum aynı şeyleri tekrar dinletiyor gerekli menüye iletmiyor fiyatı falan bir kenara bırakıp müşteri hizmetleri iyi olanı tercih etmeni öneririm bir ayda 4 şikayet oluşturdum hiçbirine dönüş sağlanmadı daha ne diyebilirim bilmiyorum memnun olanı çok memnun olmayanı benim gibi haterŞimdi hocam burda çelişki var biriniz müşteri hizmetleri falan filan öeönun değilim diyor siz memnunsunuz. Yaşadığınız yer nedir?