Neler Yeni

Milenicom vs GIBIRNet? Hangisi

emojesss

80+
Katılım
28 Eylül 2020
Mesajlar
268
kanka internet yavaşladığı zaman veya kesinti olduğu zaman falan whatsapp'dan bir robotla yazışıyorsun otomatik modeme reset atıyor başka bir şey yapmadılar şimdiye kadar ve geçen durduk yere fiyatı arttırdılar yazı yazdılarsa da nereye yazdılar görmedim yakın zamanda netspeed'e falan geçmeyi düşünüyorum
 

Kaan ÇABUK

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
26,270
En İyi Cevap
1
kanka internet yavaşladığı zaman veya kesinti olduğu zaman falan whatsapp'dan bir robotla yazışıyorsun otomatik modeme reset atıyor başka bir şey yapmadılar şimdiye kadar ve geçen durduk yere fiyatı arttırdılar yazı yazdılarsa da nereye yazdılar görmedim yakın zamanda netspeed'e falan geçmeyi düşünüyorum
hocam geçerseniz davet kodu verebilirim
 

WhoCares

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
5,712
valla alabiliyorsan taahhütlü internet almayı tercih ederdim ben fiyata aldanip aliyorsun 2 ay sonra pat fiyat artiyor :kekw:
 

ijustfaruk

80+ Gold
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
8,751
En İyi Cevap
1
Bende millenicom kullanıyorum gram memnun değilim müşteri hizmetleri yaşadığın yer merkezi değilse insan yerine koymuyor
 

netaxq

80+
Katılım
29 Ağustos 2022
Mesajlar
20
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Sezer KOÇ
Yaklaşık 1 yıldır millenicom kullanıcısıyım. Merkezi bir yerde yaşıyorum. En ufak bir sorun yaşamadım. Taahhüt ettikleri hızın altına düşmedim şimdiye kadar.
 

HacıSOFU

80+ Titanium
Katılım
10 Ocak 2021
Mesajlar
20,863
Dahası  
Reaksiyon skoru
10,318
İsim
Hacı
Millenicom.
 

Krom

80+ Silver
Katılım
25 Haziran 2022
Mesajlar
3,534
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,377
İsim
Krom
Yaklaşık 1 yıldır millenicom kullanıcısıyım. Merkezi bir yerde yaşıyorum. En ufak bir sorun yaşamadım. Taahhüt ettikleri hızın altına düşmedim şimdiye kadar.
Şimdi hocam burda çelişki var biriniz müşteri hizmetleri falan filan öeönun değilim diyor siz memnunsunuz. Yaşadığınız yer nedir?
 

netaxq

80+
Katılım
29 Ağustos 2022
Mesajlar
20
Dahası  
Reaksiyon skoru
6
İsim
Sezer KOÇ
Şimdi hocam burda çelişki var biriniz müşteri hizmetleri falan filan öeönun değilim diyor siz memnunsunuz. Yaşadığınız yer nedir?
Hocam herhangi bir çelişkim yok. Diğerleri sorun yaşıyor olabilir. Ben kendi deneyimimden bahsettim. Müşteri hizmetlerini aramamı gerektirecek bir durum dahi yaşamadım. 11. ayım bitti şu an 12. ayın içerisindeyim millenicom internetimle. Ayriyeten de merkezi bir yerde yaşadığımı belirttim. İstanbul,Ümraniye'de yaşıyorum.
 

ijustfaruk

80+ Gold
Katılım
18 Eylül 2020
Mesajlar
8,751
En İyi Cevap
1
Şimdi hocam burda çelişki var biriniz müşteri hizmetleri falan filan öeönun değilim diyor siz memnunsunuz. Yaşadığınız yer nedir?
Ben memnun olmama sebimi anlatayım öncelikle millenicom kullanma sebebim bölgemde başka hiçbir sağlayıcının ve altyapının olmaması dile kolay bir yıldır her gün düzenli olarak uzun kesintiler yaşıyorum ne türk telekomla görüşmek ne btk başvurusu nede millenicom müşteri hizmetleri bir çözüm sunmadı vdsl portumun arızalı olduğunu biliyorlar söylüyorlar ama gelip değiştirmiyorlar türk telekom topu milleniye atıyor milleni türk telekoma paket değiştirirsem portum değişir dedim paket değişti bırakın portu hız bile değişmedi 100 mps almam gerekirken hala 35 mbps alıyorum müşteri hizmetlerini arayınca insanla görüşemiyorsunuz sadece aynı şeyi tekrarlayan robot var oda istediğiniz menüye sizi götürmüyor mesela millenicom iptali için aradım iptal için gereken sayıyı tuşluyorum aynı şeyleri tekrar dinletiyor gerekli menüye iletmiyor fiyatı falan bir kenara bırakıp müşteri hizmetleri iyi olanı tercih etmeni öneririm bir ayda 4 şikayet oluşturdum hiçbirine dönüş sağlanmadı daha ne diyebilirim bilmiyorum memnun olanı çok memnun olmayanı benim gibi hater
 

Krom

80+ Silver
Katılım
25 Haziran 2022
Mesajlar
3,534
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,377
İsim
Krom
Sorun yaşamak şans işi anladığım kadarıyla.
 
Top Bottom